주메뉴 바로가기
본문 바로가기(skip to content)
퀵메뉴 바로가기
마이메뉴 바로가기
도서관정보 바로가기
글로벌메뉴
주메뉴
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
ScienceON Search
FRIC Search
신청내역
관리자 목록
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
NDSL Search
FRIC Search
신청내역
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
CNU Search
|
Home
>
원문검색
>
CNU Search
>
가나다리스트
탭메뉴
기본검색
가나다리스트
전체
ㅣ
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ㅣ
가
나
다
라
마
바
사
아
자
차
카
타
파
하
기타
검색 타입
전체
서명
저자
발행처
ISSN
수록DB
키워드
전방일치
완전일치
결과내 검색
검색어
[가나다ABC : 전체]
총
372
건 중
372
건 출력
16/19
페이지
제한항목
World advertising research center
검색결과제한
자료유형
기사
(371)
연간물
(1)
저자
Taylor, Charles R.
(20)
Taylor, C.R.
(10)
Eisend, Martin
(5)
unknown
(5)
Chang, C.
(3)
An, S.; Kang, H.
(2)
Avramova, Yana R.; De Pelsmacker, Patrick; Dens, Nathalie
(2)
Bok, Sang Yong; Yeo, Junsang
(2)
Chang, C.-T.
(2)
Choi, Yung Kyun; Yoon, Sukki; Kim, Kacy; Kim, Yeonshin
(2)
Kang, Moon Young; Choi, Yonglim; Choi, Jeonghye
(2)
Kim, Hye Young; Song, Ji Hee; Lee, Jong-Ho
(2)
Koinig, Isabell; Diehl, Sandra; Mueller, Barbara
(2)
Lee, Jong-Ho; Song, Ji Hee
(2)
O Donohoe, S.
(2)
O’Donohoe, Stephanie
(2)
Park, Kikyoung; Ryu, Gangseog
(2)
Ryu, Hyerin; Jun, Sunkyu
(2)
Song, Tae Ho; Kim, Sang Yong; Kim, Ho; Lee, Jin Won
(2)
Weinberger, Marc G.; Gulas, Charles S.
(2)
Ahn, Jungsun; La Ferle, Carrie; Lee, Doohwang
(1)
Alvarez, Cecilia M. O.; Uribe, Rodrigo; León De-La-Torre, Ricardo
(1)
Araujo, Theo; Neijens, Peter; Vliegenthart, Rens
(1)
Arrazola, M.; de Hevia, J.; Reinares, P.; Lara, R.R.
(1)
Baek, Tae Hyun; Yoo, Chan Yun; Yoon, Sukki
(1)
더보기
(20)
more...
더보기 취소
출판사
World advertising research center
(372)
발행년도
2014
(70)
2019
(64)
2017
(55)
2018
(54)
2013
(52)
2012
(46)
2020
(13)
2015
(9)
2016
(8)
1982
(1)
더보기
(5)
더보기 취소
언어
영어
(1)
소장처
중앙도서관
(1)
검색간략리스트
항목선택
서명
저자
발행처
원문제공시작년
정렬
오름차순
내림차순
5
10
15
20
30
50
100
301.
서명
The effect of 3-D product visualisation on the strength of brand attitude
저자
Lee, K.-Y.; Li, H.; Edwards, S.M.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
302.
서명
The effect of celebrity endorsement on sustainable firm value: evidence from the Korean telecommunications industry
저자
Kang, Moon Young; Choi, Yonglim; Choi, Jeonghye
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
303.
서명
The effect of celebrity endorsement on sustainable firm value: evidence from the Korean telecommunications industry
저자
Kang, Moon Young; Choi, Yonglim; Choi, Jeonghye
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
304.
서명
The effect of exposure to sexual appeals in advertisements on memory, attitude, and purchase intention: a meta-analytic review
저자
Wirtz, John G.; Sparks, Johnny V.; Zimbres, Thais M.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
305.
서명
The effect of price fluency and duration framing in price advertisements
저자
Park, Kikyoung; Ryu, Gangseog
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
306.
서명
The effect of price fluency and duration framing in price advertisements
저자
Park, Kikyoung; Ryu, Gangseog
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
307.
서명
The effect of product placement on persuasion for mobile phone games
저자
Lin, H.-F.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
308.
서명
The effects of ad-context congruency on responses to advertising in blogs: Exploring the role of issue involvement
저자
Segev, S.; Wang, W.; Fernandes, J.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
309.
서명
The effects of ad–context congruency on responses to advertising in blogs
저자
Segev, Sigal; Wang, Weirui; Fernandes, Juliana
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
310.
서명
The effects of eWOM characteristics on consumer ratings: evidence from TripAdvisor.com
저자
Yoon, Yeohong; Kim, Alex Jiyoung; Kim, Jeeyeon; Choi, Jeonghye
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
311.
서명
The effects of eWOM volume and valence on product sales – an empirical examination of the movie industry
저자
Kim, Kacy; Yoon, Sukki; Choi, Yung Kyun
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
312.
서명
The emergence of a half-century of research on humour in advertising: what have we learned? What do we still need to learn?
저자
Weinberger, Marc G.; Gulas, Charles S.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
313.
서명
The evolution of self-regulation in food advertising: an analysis of CARU cases from 2000-2010
저자
Hoy, M.G.; Childers, C.C.; Morrison, M.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
314.
서명
The image management function of sponsorship: a general theoretical framework
저자
Kim, K.; Stout, P.A.; Cheong, Y.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
315.
서명
The impact of consumer confusion from eco-labels on negative WOM, distrust, and dissatisfaction
저자
Moon, Sun-Jung; Costello, John P.; Koo, Dong-Mo
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
316.
서명
The impact of creative media advertising on consumer responses: two field experiments
저자
Rauwers, Fabiënne; Remmelswaal, Paola; Fransen, Marieke L.; Dahlén, Micael; van Noort, Guda
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
317.
서명
The impact of event marketing on brand equity: the mediating roles of brand experience and brand attitude
저자
Zarantonello, L.; Schmitt, B.H.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
318.
서명
The impact of event sponsorship on Portuguese children’s brand image and purchase intentions
저자
Simões, Isabel; Agante, Luisa
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
319.
서명
The impact of event sponsorship on Portuguese children's brand image and purchase intentions: the moderator effects of product involvement and brand familiarity
저자
Simoes, I.; Agante, L.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
320.
서명
The impact of regulatory focus on adolescents' evaluation of targeted advertising on social networking sites
저자
Zarouali, Brahim; Poels, Karolien; Walrave, Michel; Ponnet, Koen
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
11
12
13
14
15
16
17
18
19
임시보관함보기
하단메뉴