충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : 전체]
372건 중 372건 출력
16/19 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
301.
서명
The effect of 3-D product visualisation on the strength of brand attitude 미리보기
저자
Lee, K.-Y.; Li, H.; Edwards, S.M.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
302.
서명
The effect of celebrity endorsement on sustainable firm value: evidence from the Korean telecommunications industry 미리보기
저자
Kang, Moon Young; Choi, Yonglim; Choi, Jeonghye
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
303.
서명
The effect of celebrity endorsement on sustainable firm value: evidence from the Korean telecommunications industry 미리보기
저자
Kang, Moon Young; Choi, Yonglim; Choi, Jeonghye
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
304.
서명
The effect of exposure to sexual appeals in advertisements on memory, attitude, and purchase intention: a meta-analytic review 미리보기
저자
Wirtz, John G.; Sparks, Johnny V.; Zimbres, Thais M.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
305.
서명
The effect of price fluency and duration framing in price advertisements 미리보기
저자
Park, Kikyoung; Ryu, Gangseog
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
306.
서명
The effect of price fluency and duration framing in price advertisements 미리보기
저자
Park, Kikyoung; Ryu, Gangseog
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
307.
서명
The effect of product placement on persuasion for mobile phone games 미리보기
저자
Lin, H.-F.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
308.
서명
The effects of ad-context congruency on responses to advertising in blogs: Exploring the role of issue involvement 미리보기
저자
Segev, S.; Wang, W.; Fernandes, J.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
309.
서명
The effects of ad–context congruency on responses to advertising in blogs 미리보기
저자
Segev, Sigal; Wang, Weirui; Fernandes, Juliana
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
310.
서명
The effects of eWOM characteristics on consumer ratings: evidence from TripAdvisor.com 미리보기
저자
Yoon, Yeohong; Kim, Alex Jiyoung; Kim, Jeeyeon; Choi, Jeonghye
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
311.
서명
The effects of eWOM volume and valence on product sales – an empirical examination of the movie industry 미리보기
저자
Kim, Kacy; Yoon, Sukki; Choi, Yung Kyun
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
312.
서명
The emergence of a half-century of research on humour in advertising: what have we learned? What do we still need to learn? 미리보기
저자
Weinberger, Marc G.; Gulas, Charles S.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
313.
서명
The evolution of self-regulation in food advertising: an analysis of CARU cases from 2000-2010 미리보기
저자
Hoy, M.G.; Childers, C.C.; Morrison, M.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
314.
서명
The image management function of sponsorship: a general theoretical framework 미리보기
저자
Kim, K.; Stout, P.A.; Cheong, Y.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
315.
서명
The impact of consumer confusion from eco-labels on negative WOM, distrust, and dissatisfaction 미리보기
저자
Moon, Sun-Jung; Costello, John P.; Koo, Dong-Mo
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
316.
서명
The impact of creative media advertising on consumer responses: two field experiments 미리보기
저자
Rauwers, Fabiënne; Remmelswaal, Paola; Fransen, Marieke L.; Dahlén, Micael; van Noort, Guda
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
317.
서명
The impact of event marketing on brand equity: the mediating roles of brand experience and brand attitude 미리보기
저자
Zarantonello, L.; Schmitt, B.H.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
318.
서명
The impact of event sponsorship on Portuguese children’s brand image and purchase intentions 미리보기
저자
Simões, Isabel; Agante, Luisa
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
319.
서명
The impact of event sponsorship on Portuguese children's brand image and purchase intentions: the moderator effects of product involvement and brand familiarity 미리보기
저자
Simoes, I.; Agante, L.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
320.
서명
The impact of regulatory focus on adolescents' evaluation of targeted advertising on social networking sites 미리보기
저자
Zarouali, Brahim; Poels, Karolien; Walrave, Michel; Ponnet, Koen
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
맨앞 이전 11 12 13 14 15 16 17 18 19 

하단메뉴