충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : 전체]
372건 중 372건 출력
17/19 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
321.
서명
The impact of self-construal and message frame valence on reactance: a cross-cultural study in charity advertising 미리보기
저자
Xu, Jie
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
322.
서명
The impact of text valence, star rating and rated usefulness in online reviews 미리보기
저자
De Pelsmacker, Patrick; Dens, Nathalie; Kolomiiets, Alona
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
323.
서명
The implicit influence of bimodal brand placement on children: information integration or information interference? 미리보기
저자
Hang, H.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
324.
서명
The importance of research by cross-national teams 미리보기
저자
Taylor, Charles R.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
325.
서명
The influence of consumer concern about global climate change on framing effects for environmental sustainability messages 미리보기
저자
Newman, C.L.; Howlett, E.; Burton, S.; Kozup, J.C.; Tangari, A.H.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
326.
서명
The influence of pre-roll advertising VOD via IPTV and mobile TV on consumers in Korea 미리보기
저자
Nam, Yoonjae; Lee, Hyung-Seok; Jun, Jong Woo
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
327.
서명
The interconnected role of strength of brand and interpersonal relationships and user comment valence on brand video sharing behaviour 미리보기
저자
Hayes, Jameson L.; Shan, Yan; King, Karen Whitehill
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
328.
서명
The International Journal of Advertising in 2015 and beyond 미리보기
저자
Taylor, Charles R.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
329.
서명
The International Journal of Advertising Now Welcomes 'Perspectives' Papers 미리보기
저자
Taylor, Charles R.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
330.
서명
The logo matters: the effect of the logo type on the attitude towards co-products 미리보기
저자
Kraus, Antonia; Gierl, Heribert
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
331.
서명
The mediating role of attitude towards values advocacy ads in evaluating issue support behaviour and purchase intention 미리보기
저자
Lee, Y.-J.; Haley, E.; Yang, K.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
332.
서명
The moderating effect of self-esteem on consumer responses to global positioning in advertising 미리보기
저자
Jun, Sunkyu; Jeong, Yoojeong; Gentry, James W.; Hyun, Yong J.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
333.
서명
The moderating influence of brand status and source confirmation on third-party endorsement effects in advertising 미리보기
저자
Wang, A.; Muehling, D.D.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
334.
서명
The multidimensionality of anthropomorphism in advertising: the moderating roles of cognitive busyness and assertive language 미리보기
저자
Reavey, Brooke; Puzakova, Marina; Larsen Andras, Trina; Kwak, Hyokjin
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
335.
서명
The myth of big data: Chinese advertising practitioners' perspective 미리보기
저자
Chen, Huan; Zhou, Liling
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
336.
서명
The new era of electronic word of mouth (eWOM): 'Be More Chill' overrules the critics 미리보기
저자
Taylor, Charles R.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
337.
서명
The power of e-WOM using the hashtag: focusing on SNS advertising of SPA brands 미리보기
저자
Shin, Jiye; Chae, Heeju; Ko, Eunju
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
338.
서명
The role of advertising in consumer emotion management 미리보기
저자
Kemp, E.; Bui, M.; Chapa, S.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
339.
서명
The role of customization, brand trust, and privacy concerns in advergaming 미리보기
저자
Wottrich, Verena M.; Verlegh, Peeter W.J.; Smit, Edith G.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
340.
서명
The Routledge Companion to Advertising and Promotional Culture 미리보기
저자
O’Donohoe, Stephanie
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
맨앞 이전 11 12 13 14 15 16 17 18 19 

하단메뉴