주메뉴 바로가기
본문 바로가기(skip to content)
퀵메뉴 바로가기
마이메뉴 바로가기
도서관정보 바로가기
글로벌메뉴
주메뉴
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
ScienceON Search
FRIC Search
신청내역
관리자 목록
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
NDSL Search
FRIC Search
신청내역
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
CNU Search
|
Home
>
원문검색
>
CNU Search
>
가나다리스트
탭메뉴
기본검색
가나다리스트
전체
ㅣ
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ㅣ
가
나
다
라
마
바
사
아
자
차
카
타
파
하
기타
검색 타입
전체
서명
저자
발행처
ISSN
수록DB
키워드
전방일치
완전일치
결과내 검색
검색어
[가나다ABC : 전체]
총
372
건 중
372
건 출력
19/19
페이지
제한항목
World advertising research center
검색결과제한
자료유형
기사
(371)
연간물
(1)
저자
Taylor, Charles R.
(20)
Taylor, C.R.
(10)
Eisend, Martin
(5)
unknown
(5)
Chang, C.
(3)
An, S.; Kang, H.
(2)
Avramova, Yana R.; De Pelsmacker, Patrick; Dens, Nathalie
(2)
Bok, Sang Yong; Yeo, Junsang
(2)
Chang, C.-T.
(2)
Choi, Yung Kyun; Yoon, Sukki; Kim, Kacy; Kim, Yeonshin
(2)
Kang, Moon Young; Choi, Yonglim; Choi, Jeonghye
(2)
Kim, Hye Young; Song, Ji Hee; Lee, Jong-Ho
(2)
Koinig, Isabell; Diehl, Sandra; Mueller, Barbara
(2)
Lee, Jong-Ho; Song, Ji Hee
(2)
O Donohoe, S.
(2)
O’Donohoe, Stephanie
(2)
Park, Kikyoung; Ryu, Gangseog
(2)
Ryu, Hyerin; Jun, Sunkyu
(2)
Song, Tae Ho; Kim, Sang Yong; Kim, Ho; Lee, Jin Won
(2)
Weinberger, Marc G.; Gulas, Charles S.
(2)
Ahn, Jungsun; La Ferle, Carrie; Lee, Doohwang
(1)
Alvarez, Cecilia M. O.; Uribe, Rodrigo; León De-La-Torre, Ricardo
(1)
Araujo, Theo; Neijens, Peter; Vliegenthart, Rens
(1)
Arrazola, M.; de Hevia, J.; Reinares, P.; Lara, R.R.
(1)
Baek, Tae Hyun; Yoo, Chan Yun; Yoon, Sukki
(1)
더보기
(20)
more...
더보기 취소
출판사
World advertising research center
(372)
발행년도
2014
(70)
2019
(64)
2017
(55)
2018
(54)
2013
(52)
2012
(46)
2020
(13)
2015
(9)
2016
(8)
1982
(1)
더보기
(5)
더보기 취소
언어
영어
(1)
소장처
중앙도서관
(1)
검색간략리스트
항목선택
서명
저자
발행처
원문제공시작년
정렬
오름차순
내림차순
5
10
15
20
30
50
100
361.
서명
‘We’ are more likely to endorse than ‘I’: the effects of self-construal and brand symbolism on consumers’ online brand endorsements
저자
Bernritter, Stefan F.; Loermans, Annemijn C.; Verlegh, Peeter W.J.; Smit, Edith G.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
362.
서명
What does the brand say? Effects of brand feedback to negative eWOM on brand trust and purchase intentions
저자
Bhandari, Manu; Rodgers, Shelly
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
363.
서명
What the Business Roundtable's Statement on the Purpose of a Corporation Means for the Study of Corporate Social Responsibility in Advertising
저자
Taylor, Charles R.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2020
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
364.
서명
When are personalized promotions effective? The role of consumer control
저자
Kim, Hye Young; Song, Ji Hee; Lee, Jong-Ho
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
365.
서명
When are personalized promotions effective? The role of consumer control
저자
Kim, Hye Young; Song, Ji Hee; Lee, Jong-Ho
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
366.
서명
When brand-related UGC induces effectiveness on social media: the role of content sponsorship and content type
저자
Kim, Mikyoung; Song, Doori
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
367.
서명
When environmental messages should be assertive: examining the moderating role of effort investment
저자
Baek, Tae Hyun; Yoon, Sukki; Kim, Seeun
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
368.
서명
Where has the research on client–agency relationships gone? The need for a deeper understanding of the future of account management
저자
Taylor, Charles R.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
369.
서명
'Where I come from' determines, 'how I construe my future': the fit effect of culture, temporal distance, and construal level
저자
Kim, Dong Hoo; Sung, Yongjun; Drumwright, Minette
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
370.
서명
Why do Caucasian advertising models appeal to consumers in Taiwan?
저자
Chang, Chingching
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
371.
서명
Why do Caucasian advertising models appeal to consumers in Taiwan? A cue-triggered value-expressive framework
저자
Chang, C.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
372.
서명
You must be joking: an introduction to the special issue on the use of humour in advertising
저자
Weinberger, Marc G.; Gulas, Charles S.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
11
12
13
14
15
16
17
18
19
임시보관함보기
하단메뉴