충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : 전체]
372건 중 372건 출력
19/19 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
361.
서명
‘We’ are more likely to endorse than ‘I’: the effects of self-construal and brand symbolism on consumers’ online brand endorsements 미리보기
저자
Bernritter, Stefan F.; Loermans, Annemijn C.; Verlegh, Peeter W.J.; Smit, Edith G.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
362.
서명
What does the brand say? Effects of brand feedback to negative eWOM on brand trust and purchase intentions 미리보기
저자
Bhandari, Manu; Rodgers, Shelly
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
363.
서명
What the Business Roundtable's Statement on the Purpose of a Corporation Means for the Study of Corporate Social Responsibility in Advertising 미리보기
저자
Taylor, Charles R.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2020
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
364.
서명
When are personalized promotions effective? The role of consumer control 미리보기
저자
Kim, Hye Young; Song, Ji Hee; Lee, Jong-Ho
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
365.
서명
When are personalized promotions effective? The role of consumer control 미리보기
저자
Kim, Hye Young; Song, Ji Hee; Lee, Jong-Ho
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
366.
서명
When brand-related UGC induces effectiveness on social media: the role of content sponsorship and content type 미리보기
저자
Kim, Mikyoung; Song, Doori
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
367.
서명
When environmental messages should be assertive: examining the moderating role of effort investment 미리보기
저자
Baek, Tae Hyun; Yoon, Sukki; Kim, Seeun
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
368.
서명
Where has the research on client–agency relationships gone? The need for a deeper understanding of the future of account management 미리보기
저자
Taylor, Charles R.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
369.
서명
'Where I come from' determines, 'how I construe my future': the fit effect of culture, temporal distance, and construal level 미리보기
저자
Kim, Dong Hoo; Sung, Yongjun; Drumwright, Minette
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
370.
서명
Why do Caucasian advertising models appeal to consumers in Taiwan? 미리보기
저자
Chang, Chingching
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
371.
서명
Why do Caucasian advertising models appeal to consumers in Taiwan? A cue-triggered value-expressive framework 미리보기
저자
Chang, C.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
372.
서명
You must be joking: an introduction to the special issue on the use of humour in advertising 미리보기
저자
Weinberger, Marc G.; Gulas, Charles S.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
맨앞 이전 11 12 13 14 15 16 17 18 19 

하단메뉴