충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : 전체]
372건 중 372건 출력
2/19 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
21.
서명
A normative approach to motivating savings behavior: the moderating effects of attention to social comparison information 미리보기
저자
Yoon, Hye Jin; La Ferle, Carrie; Edwards, Steven M.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
22.
서명
Applying the future time perspective scale to advertising research 미리보기
저자
Kuppelwieser, V.G.; Sarstedt, M.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
23.
서명
Are contextual advertisements effective? 미리보기
저자
Yeun Chun, Kwang; Hee Song, Ji; Hollenbeck, Candice R.; Lee, Jong-Ho
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
24.
서명
Are contextual advertisements effective? The moderating role of complexity in banner advertising 미리보기
저자
Chun, K.Y.; Song, J.H.; Hollenbeck, C.R.; Lee, J.-H.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
25.
서명
Are guilt appeals a panacea in green advertising? The right formula of issue proximity and environmental consciousness 미리보기
저자
Chang, C.-T.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
26.
서명
Are nutrient-content claims always effective? Match-up effects between product type and claim type in food advertising 미리보기
저자
Choi, H.; Paek, H.-J.; King, K.W.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
27.
서명
Are pharmaceutical ads affording consumers a greater say in their health care? The evaluation and self-empowerment effects of different ad appeals in Brazil 미리보기
저자
Koinig, Isabell; Diehl, Sandra; Mueller, Barbara
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
28.
서명
Are we who we follow? Computationally analyzing human personality and brand following on Twitter 미리보기
저자
Yun, Joseph T.; Pamuksuz, Utku; Duff, Brittany R. L.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
29.
서명
Aspects of visual metaphor: an operational typology of visual rhetoric for research in advertising 미리보기
저자
Peterson, Matthew O.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
30.
서명
Assessing the cross-cultural applicability of tailored advertising 미리보기
저자
Maslowska, Ewa; Smit, Edith G.; van den Putte, Bas
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
31.
서명
Assessing the cross-cultural applicability of tailored advertising: a comparative study between the Netherlands and Poland 미리보기
저자
Maslowska, E.; Smit, E.G.; van den Putte, B.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
32.
서명
Asymmetric negative influence of cynicism and skepticism: a study of preventative communication 미리보기
저자
Ryu, Hyerin; Jun, Sunkyu
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
33.
서명
Asymmetric negative influence of cynicism and skepticism: a study of preventative communication 미리보기
저자
Ryu, Hyerin; Jun, Sunkyu
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
34.
서명
Attitudes toward ads portraying women in decorative roles and female competition: an evolutionary psychology perspective 미리보기
저자
Kyrousi, Antigone G.; Panigyrakis, George G.; Panopoulos, Anastasios P.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
35.
서명
Attributes of background music and consumers’ responses to TV commercials 미리보기
저자
Hee Park, Hyun; Kwan Park, Jai; Ok Jeon, Jung
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
36.
서명
Attributes of background music and consumers' responses to TV commercials: the moderating effect of consumer involvement 미리보기
저자
Park, H.H.; Park, J.K.; Jeon, J.O.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
37.
서명
A typology of consumer strategies for resisting advertising, and a review of mechanisms for countering them 미리보기
저자
Fransen, Marieke L.; Verlegh, Peeter W.J.; Kirmani, Amna; Smit, Edith G.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
38.
서명
Augment yourself through virtual mirror: the impact of self-viewing and narcissism on consumer responses 미리보기
저자
Baek, Tae Hyun; Yoo, Chan Yun; Yoon, Sukki
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
39.
서명
Behavioural evidence for the effectiveness of threat appeals in the promotion of healthy food to children 미리보기
저자
Charry, K.M.; Demoulin, N.T.M.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
40.
서명
Being funny is not enough: the influence of perceived humor and negative emotional reactions on brand attitudes 미리보기
저자
Warren, Caleb; Carter, Erin Percival; McGraw, A. Peter
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 다음 맨뒤

하단메뉴