주메뉴 바로가기
본문 바로가기(skip to content)
퀵메뉴 바로가기
마이메뉴 바로가기
도서관정보 바로가기
글로벌메뉴
주메뉴
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
ScienceON Search
FRIC Search
신청내역
관리자 목록
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
NDSL Search
FRIC Search
신청내역
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
CNU Search
|
Home
>
원문검색
>
CNU Search
>
가나다리스트
탭메뉴
기본검색
가나다리스트
전체
ㅣ
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ㅣ
가
나
다
라
마
바
사
아
자
차
카
타
파
하
기타
검색 타입
전체
서명
저자
발행처
ISSN
수록DB
키워드
전방일치
완전일치
결과내 검색
검색어
[가나다ABC : 전체]
총
372
건 중
372
건 출력
2/19
페이지
제한항목
World advertising research center
검색결과제한
자료유형
기사
(371)
연간물
(1)
저자
Taylor, Charles R.
(20)
Taylor, C.R.
(10)
Eisend, Martin
(5)
unknown
(5)
Chang, C.
(3)
An, S.; Kang, H.
(2)
Avramova, Yana R.; De Pelsmacker, Patrick; Dens, Nathalie
(2)
Bok, Sang Yong; Yeo, Junsang
(2)
Chang, C.-T.
(2)
Choi, Yung Kyun; Yoon, Sukki; Kim, Kacy; Kim, Yeonshin
(2)
Kang, Moon Young; Choi, Yonglim; Choi, Jeonghye
(2)
Kim, Hye Young; Song, Ji Hee; Lee, Jong-Ho
(2)
Koinig, Isabell; Diehl, Sandra; Mueller, Barbara
(2)
Lee, Jong-Ho; Song, Ji Hee
(2)
O Donohoe, S.
(2)
O’Donohoe, Stephanie
(2)
Park, Kikyoung; Ryu, Gangseog
(2)
Ryu, Hyerin; Jun, Sunkyu
(2)
Song, Tae Ho; Kim, Sang Yong; Kim, Ho; Lee, Jin Won
(2)
Weinberger, Marc G.; Gulas, Charles S.
(2)
Ahn, Jungsun; La Ferle, Carrie; Lee, Doohwang
(1)
Alvarez, Cecilia M. O.; Uribe, Rodrigo; León De-La-Torre, Ricardo
(1)
Araujo, Theo; Neijens, Peter; Vliegenthart, Rens
(1)
Arrazola, M.; de Hevia, J.; Reinares, P.; Lara, R.R.
(1)
Baek, Tae Hyun; Yoo, Chan Yun; Yoon, Sukki
(1)
더보기
(20)
more...
더보기 취소
출판사
World advertising research center
(372)
발행년도
2014
(70)
2019
(64)
2017
(55)
2018
(54)
2013
(52)
2012
(46)
2020
(13)
2015
(9)
2016
(8)
1982
(1)
더보기
(5)
더보기 취소
언어
영어
(1)
소장처
중앙도서관
(1)
검색간략리스트
항목선택
서명
저자
발행처
원문제공시작년
정렬
오름차순
내림차순
5
10
15
20
30
50
100
21.
서명
A normative approach to motivating savings behavior: the moderating effects of attention to social comparison information
저자
Yoon, Hye Jin; La Ferle, Carrie; Edwards, Steven M.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
22.
서명
Applying the future time perspective scale to advertising research
저자
Kuppelwieser, V.G.; Sarstedt, M.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
23.
서명
Are contextual advertisements effective?
저자
Yeun Chun, Kwang; Hee Song, Ji; Hollenbeck, Candice R.; Lee, Jong-Ho
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
24.
서명
Are contextual advertisements effective? The moderating role of complexity in banner advertising
저자
Chun, K.Y.; Song, J.H.; Hollenbeck, C.R.; Lee, J.-H.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
25.
서명
Are guilt appeals a panacea in green advertising? The right formula of issue proximity and environmental consciousness
저자
Chang, C.-T.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
26.
서명
Are nutrient-content claims always effective? Match-up effects between product type and claim type in food advertising
저자
Choi, H.; Paek, H.-J.; King, K.W.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
27.
서명
Are pharmaceutical ads affording consumers a greater say in their health care? The evaluation and self-empowerment effects of different ad appeals in Brazil
저자
Koinig, Isabell; Diehl, Sandra; Mueller, Barbara
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
28.
서명
Are we who we follow? Computationally analyzing human personality and brand following on Twitter
저자
Yun, Joseph T.; Pamuksuz, Utku; Duff, Brittany R. L.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
29.
서명
Aspects of visual metaphor: an operational typology of visual rhetoric for research in advertising
저자
Peterson, Matthew O.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
30.
서명
Assessing the cross-cultural applicability of tailored advertising
저자
Maslowska, Ewa; Smit, Edith G.; van den Putte, Bas
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
31.
서명
Assessing the cross-cultural applicability of tailored advertising: a comparative study between the Netherlands and Poland
저자
Maslowska, E.; Smit, E.G.; van den Putte, B.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
32.
서명
Asymmetric negative influence of cynicism and skepticism: a study of preventative communication
저자
Ryu, Hyerin; Jun, Sunkyu
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
33.
서명
Asymmetric negative influence of cynicism and skepticism: a study of preventative communication
저자
Ryu, Hyerin; Jun, Sunkyu
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
34.
서명
Attitudes toward ads portraying women in decorative roles and female competition: an evolutionary psychology perspective
저자
Kyrousi, Antigone G.; Panigyrakis, George G.; Panopoulos, Anastasios P.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
35.
서명
Attributes of background music and consumers’ responses to TV commercials
저자
Hee Park, Hyun; Kwan Park, Jai; Ok Jeon, Jung
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
36.
서명
Attributes of background music and consumers' responses to TV commercials: the moderating effect of consumer involvement
저자
Park, H.H.; Park, J.K.; Jeon, J.O.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
37.
서명
A typology of consumer strategies for resisting advertising, and a review of mechanisms for countering them
저자
Fransen, Marieke L.; Verlegh, Peeter W.J.; Kirmani, Amna; Smit, Edith G.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
38.
서명
Augment yourself through virtual mirror: the impact of self-viewing and narcissism on consumer responses
저자
Baek, Tae Hyun; Yoo, Chan Yun; Yoon, Sukki
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
39.
서명
Behavioural evidence for the effectiveness of threat appeals in the promotion of healthy food to children
저자
Charry, K.M.; Demoulin, N.T.M.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
40.
서명
Being funny is not enough: the influence of perceived humor and negative emotional reactions on brand attitudes
저자
Warren, Caleb; Carter, Erin Percival; McGraw, A. Peter
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
임시보관함보기
하단메뉴