주메뉴 바로가기
본문 바로가기(skip to content)
퀵메뉴 바로가기
마이메뉴 바로가기
도서관정보 바로가기
글로벌메뉴
주메뉴
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
ScienceON Search
FRIC Search
신청내역
관리자 목록
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
NDSL Search
FRIC Search
신청내역
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
CNU Search
|
Home
>
원문검색
>
CNU Search
>
가나다리스트
탭메뉴
기본검색
가나다리스트
전체
ㅣ
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ㅣ
가
나
다
라
마
바
사
아
자
차
카
타
파
하
기타
검색 타입
전체
서명
저자
발행처
ISSN
수록DB
키워드
전방일치
완전일치
결과내 검색
검색어
[가나다ABC : 전체]
총
372
건 중
372
건 출력
3/19
페이지
제한항목
World advertising research center
검색결과제한
자료유형
기사
(371)
연간물
(1)
저자
Taylor, Charles R.
(20)
Taylor, C.R.
(10)
Eisend, Martin
(5)
unknown
(5)
Chang, C.
(3)
An, S.; Kang, H.
(2)
Avramova, Yana R.; De Pelsmacker, Patrick; Dens, Nathalie
(2)
Bok, Sang Yong; Yeo, Junsang
(2)
Chang, C.-T.
(2)
Choi, Yung Kyun; Yoon, Sukki; Kim, Kacy; Kim, Yeonshin
(2)
Kang, Moon Young; Choi, Yonglim; Choi, Jeonghye
(2)
Kim, Hye Young; Song, Ji Hee; Lee, Jong-Ho
(2)
Koinig, Isabell; Diehl, Sandra; Mueller, Barbara
(2)
Lee, Jong-Ho; Song, Ji Hee
(2)
O Donohoe, S.
(2)
O’Donohoe, Stephanie
(2)
Park, Kikyoung; Ryu, Gangseog
(2)
Ryu, Hyerin; Jun, Sunkyu
(2)
Song, Tae Ho; Kim, Sang Yong; Kim, Ho; Lee, Jin Won
(2)
Weinberger, Marc G.; Gulas, Charles S.
(2)
Ahn, Jungsun; La Ferle, Carrie; Lee, Doohwang
(1)
Alvarez, Cecilia M. O.; Uribe, Rodrigo; León De-La-Torre, Ricardo
(1)
Araujo, Theo; Neijens, Peter; Vliegenthart, Rens
(1)
Arrazola, M.; de Hevia, J.; Reinares, P.; Lara, R.R.
(1)
Baek, Tae Hyun; Yoo, Chan Yun; Yoon, Sukki
(1)
더보기
(20)
more...
더보기 취소
출판사
World advertising research center
(372)
발행년도
2014
(70)
2019
(64)
2017
(55)
2018
(54)
2013
(52)
2012
(46)
2020
(13)
2015
(9)
2016
(8)
1982
(1)
더보기
(5)
더보기 취소
언어
영어
(1)
소장처
중앙도서관
(1)
검색간략리스트
항목선택
서명
저자
발행처
원문제공시작년
정렬
오름차순
내림차순
5
10
15
20
30
50
100
41.
서명
Brand followers
저자
Sook Kwon, Eun; Kim, Eunice; Sung, Yongjun; Yun Yoo, Chan
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
42.
서명
Brand followers: consumer motivation and attitude towards brand communications on Twitter
저자
Kwon, E.S.; Kim, E.; Sung, Y.; Yoo, C.Y.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
43.
서명
Brand placement in text: the short- and long-term effects of placement modality and need for cognition
저자
Avramova, Yana R.; De Pelsmacker, Patrick; Dens, Nathalie
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
44.
서명
Brand placement repetition in a fictional text
저자
Avramova, Yana R.; De Pelsmacker, Patrick; Dens, Nathalie
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
45.
서명
Can advertising influence the results of hedonic tests for food products?
저자
Dianoux, C.; Petrovici, D.; Minondo, A.-L.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
46.
서명
Can evoking nature in advertising mislead consumers? The power of ‘executional greenwashing'
저자
Parguel, Béatrice; Benoit-Moreau, Florence; Russell, Cristel Antonia
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
47.
서명
Can sex sell bread?
저자
Chang, Chun-Tuan; Tseng, Chien-Hun
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
48.
서명
Can sex sell bread? The impacts of sexual appeal type, product type and sensation seeking
저자
Chang, C.-T.; Tseng, C.-H.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
49.
서명
Caring for her: the influence of presumed influence on female consumers' attitudes towards advertising featuring gender-stereotyped portrayals
저자
Åkestam, Nina
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
50.
서명
Cause-related marketing ads in the eye tracker: it depends on how you present, who sees the ad, and what you promote
저자
Chang, Chun-Tuan; Chen, Pei-Chi
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
51.
서명
Cause-related marketing persuasion research: an integrated framework and directions for further research
저자
Bergkvist, Lars; Zhou, Kris Qiang
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
52.
서명
Celebrity trait transference: when brands pick up endorsers' personality traits
저자
Bergkvist, Lars
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
53.
서명
Children and advergames: the role of product involvement, prior brand attitude, persuasion knowledge and game attitude in purchase intentions and changing attitudes
저자
Vanwesenbeeck, Ini; Walrave, Michel; Ponnet, Koen
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
54.
서명
Children's attitudinal and behavioral reactions to product placements: investigating the role of placement frequency, placement integration, and parental mediation
저자
Naderer, Brigitte; Matthes, Jörg; Marquart, Franziska; Mayrhofer, Mira
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
55.
서명
Chinese advertising practitioners’ conceptualisation of gender representation
저자
Shao, Yun; Desmarais, Fabrice; Kay Weaver, C.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
56.
서명
Chinese advertising practitioners' conceptualisation of gender representation
저자
Shao, Y.; Desmarais, F.; Weaver, C.K.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
57.
서명
Communication strategies for enhancing perceived fit in the CSR sponsorship context
저자
Sohn, Y.S.; Han, J.K.; Lee, S.-H.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
58.
서명
Communication using celebrities in the non-profit sector: determinants of its effectiveness
저자
del Mar Garcia de los Salmones, M.; Dominguez, R.; Herrero, A.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
59.
서명
Comparing advertising effectiveness in South-American and North-American contexts: testing Hofstede's and Inglehart's cultural dimensions in the higher education sector
저자
Pergelova, Albena; Angulo-Ruiz, Fernando
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
60.
서명
Comparing children's explicit and implicit understanding of advertising and placement on TV
저자
Uribe, Rodrigo; Fuentes-García, Alejandra
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
임시보관함보기
하단메뉴