충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : 전체]
372건 중 372건 출력
3/19 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
41.
서명
Brand followers 미리보기
저자
Sook Kwon, Eun; Kim, Eunice; Sung, Yongjun; Yun Yoo, Chan
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
42.
서명
Brand followers: consumer motivation and attitude towards brand communications on Twitter 미리보기
저자
Kwon, E.S.; Kim, E.; Sung, Y.; Yoo, C.Y.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
43.
서명
Brand placement in text: the short- and long-term effects of placement modality and need for cognition 미리보기
저자
Avramova, Yana R.; De Pelsmacker, Patrick; Dens, Nathalie
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
44.
서명
Brand placement repetition in a fictional text 미리보기
저자
Avramova, Yana R.; De Pelsmacker, Patrick; Dens, Nathalie
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
45.
서명
Can advertising influence the results of hedonic tests for food products? 미리보기
저자
Dianoux, C.; Petrovici, D.; Minondo, A.-L.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
46.
서명
Can evoking nature in advertising mislead consumers? The power of ‘executional greenwashing' 미리보기
저자
Parguel, Béatrice; Benoit-Moreau, Florence; Russell, Cristel Antonia
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
47.
서명
Can sex sell bread? 미리보기
저자
Chang, Chun-Tuan; Tseng, Chien-Hun
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
48.
서명
Can sex sell bread? The impacts of sexual appeal type, product type and sensation seeking 미리보기
저자
Chang, C.-T.; Tseng, C.-H.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
49.
서명
Caring for her: the influence of presumed influence on female consumers' attitudes towards advertising featuring gender-stereotyped portrayals 미리보기
저자
Åkestam, Nina
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
50.
서명
Cause-related marketing ads in the eye tracker: it depends on how you present, who sees the ad, and what you promote 미리보기
저자
Chang, Chun-Tuan; Chen, Pei-Chi
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
51.
서명
Cause-related marketing persuasion research: an integrated framework and directions for further research 미리보기
저자
Bergkvist, Lars; Zhou, Kris Qiang
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
52.
서명
Celebrity trait transference: when brands pick up endorsers' personality traits 미리보기
저자
Bergkvist, Lars
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
53.
서명
Children and advergames: the role of product involvement, prior brand attitude, persuasion knowledge and game attitude in purchase intentions and changing attitudes 미리보기
저자
Vanwesenbeeck, Ini; Walrave, Michel; Ponnet, Koen
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
54.
서명
Children's attitudinal and behavioral reactions to product placements: investigating the role of placement frequency, placement integration, and parental mediation 미리보기
저자
Naderer, Brigitte; Matthes, Jörg; Marquart, Franziska; Mayrhofer, Mira
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
55.
서명
Chinese advertising practitioners’ conceptualisation of gender representation 미리보기
저자
Shao, Yun; Desmarais, Fabrice; Kay Weaver, C.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
56.
서명
Chinese advertising practitioners' conceptualisation of gender representation 미리보기
저자
Shao, Y.; Desmarais, F.; Weaver, C.K.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
57.
서명
Communication strategies for enhancing perceived fit in the CSR sponsorship context 미리보기
저자
Sohn, Y.S.; Han, J.K.; Lee, S.-H.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
58.
서명
Communication using celebrities in the non-profit sector: determinants of its effectiveness 미리보기
저자
del Mar Garcia de los Salmones, M.; Dominguez, R.; Herrero, A.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
59.
서명
Comparing advertising effectiveness in South-American and North-American contexts: testing Hofstede's and Inglehart's cultural dimensions in the higher education sector 미리보기
저자
Pergelova, Albena; Angulo-Ruiz, Fernando
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
60.
서명
Comparing children's explicit and implicit understanding of advertising and placement on TV 미리보기
저자
Uribe, Rodrigo; Fuentes-García, Alejandra
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 다음 맨뒤

하단메뉴