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41.
서명
Brand followers 미리보기
저자
Sook Kwon, Eun; Kim, Eunice; Sung, Yongjun; Yun Yoo, Chan
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
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42.
서명
Brand followers: consumer motivation and attitude towards brand communications on Twitter 미리보기
저자
Kwon, E.S.; Kim, E.; Sung, Y.; Yoo, C.Y.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
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원문제공마감년
43.
서명
Brand placement in text: the short- and long-term effects of placement modality and need for cognition 미리보기
저자
Avramova, Yana R.; De Pelsmacker, Patrick; Dens, Nathalie
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2017
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원문제공마감년
44.
서명
Brand placement repetition in a fictional text 미리보기
저자
Avramova, Yana R.; De Pelsmacker, Patrick; Dens, Nathalie
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2017
자료유형
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원문제공마감년
45.
서명
Can advertising influence the results of hedonic tests for food products? 미리보기
저자
Dianoux, C.; Petrovici, D.; Minondo, A.-L.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2013
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46.
서명
Can evoking nature in advertising mislead consumers? The power of ‘executional greenwashing' 미리보기
저자
Parguel, Béatrice; Benoit-Moreau, Florence; Russell, Cristel Antonia
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2015
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47.
서명
Can sex sell bread? 미리보기
저자
Chang, Chun-Tuan; Tseng, Chien-Hun
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2013
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원문제공마감년
48.
서명
Can sex sell bread? The impacts of sexual appeal type, product type and sensation seeking 미리보기
저자
Chang, C.-T.; Tseng, C.-H.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2013
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원문제공마감년
49.
서명
Caring for her: the influence of presumed influence on female consumers' attitudes towards advertising featuring gender-stereotyped portrayals 미리보기
저자
Åkestam, Nina
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2018
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원문제공마감년
50.
서명
Cause-related marketing ads in the eye tracker: it depends on how you present, who sees the ad, and what you promote 미리보기
저자
Chang, Chun-Tuan; Chen, Pei-Chi
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2017
자료유형
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51.
서명
Cause-related marketing persuasion research: an integrated framework and directions for further research 미리보기
저자
Bergkvist, Lars; Zhou, Kris Qiang
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
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원문제공마감년
52.
서명
Celebrity trait transference: when brands pick up endorsers' personality traits 미리보기
저자
Bergkvist, Lars
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2017
자료유형
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원문제공마감년
53.
서명
Children and advergames: the role of product involvement, prior brand attitude, persuasion knowledge and game attitude in purchase intentions and changing attitudes 미리보기
저자
Vanwesenbeeck, Ini; Walrave, Michel; Ponnet, Koen
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2017
자료유형
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원문제공마감년
54.
서명
Children's attitudinal and behavioral reactions to product placements: investigating the role of placement frequency, placement integration, and parental mediation 미리보기
저자
Naderer, Brigitte; Matthes, Jörg; Marquart, Franziska; Mayrhofer, Mira
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2018
자료유형
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원문제공마감년
55.
서명
Chinese advertising practitioners' conceptualisation of gender representation 미리보기
저자
Shao, Y.; Desmarais, F.; Weaver, C.K.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
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원문제공마감년
56.
서명
Chinese advertising practitioners’ conceptualisation of gender representation 미리보기
저자
Shao, Yun; Desmarais, Fabrice; Kay Weaver, C.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
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원문제공마감년
57.
서명
Communication strategies for enhancing perceived fit in the CSR sponsorship context 미리보기
저자
Sohn, Y.S.; Han, J.K.; Lee, S.-H.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2012
자료유형
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원문제공마감년
58.
서명
Communication using celebrities in the non-profit sector: determinants of its effectiveness 미리보기
저자
del Mar Garcia de los Salmones, M.; Dominguez, R.; Herrero, A.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2013
자료유형
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원문제공마감년
59.
서명
Comparing advertising effectiveness in South-American and North-American contexts: testing Hofstede's and Inglehart's cultural dimensions in the higher education sector 미리보기
저자
Pergelova, Albena; Angulo-Ruiz, Fernando
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2017
자료유형
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원문제공마감년
60.
서명
Comparing children's explicit and implicit understanding of advertising and placement on TV 미리보기
저자
Uribe, Rodrigo; Fuentes-García, Alejandra
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2017
자료유형
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원문제공마감년
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