주메뉴 바로가기
본문 바로가기(skip to content)
퀵메뉴 바로가기
마이메뉴 바로가기
도서관정보 바로가기
글로벌메뉴
주메뉴
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
ScienceON Search
FRIC Search
신청내역
관리자 목록
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
NDSL Search
FRIC Search
신청내역
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
CNU Search
|
Home
>
원문검색
>
CNU Search
>
가나다리스트
탭메뉴
기본검색
가나다리스트
전체
ㅣ
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ㅣ
가
나
다
라
마
바
사
아
자
차
카
타
파
하
기타
검색 타입
전체
서명
저자
발행처
ISSN
수록DB
키워드
전방일치
완전일치
결과내 검색
검색어
[가나다ABC : 전체]
총
372
건 중
372
건 출력
4/19
페이지
제한항목
World advertising research center
검색결과제한
자료유형
기사
(371)
연간물
(1)
저자
Taylor, Charles R.
(20)
Taylor, C.R.
(10)
Eisend, Martin
(5)
unknown
(5)
Chang, C.
(3)
An, S.; Kang, H.
(2)
Avramova, Yana R.; De Pelsmacker, Patrick; Dens, Nathalie
(2)
Bok, Sang Yong; Yeo, Junsang
(2)
Chang, C.-T.
(2)
Choi, Yung Kyun; Yoon, Sukki; Kim, Kacy; Kim, Yeonshin
(2)
Kang, Moon Young; Choi, Yonglim; Choi, Jeonghye
(2)
Kim, Hye Young; Song, Ji Hee; Lee, Jong-Ho
(2)
Koinig, Isabell; Diehl, Sandra; Mueller, Barbara
(2)
Lee, Jong-Ho; Song, Ji Hee
(2)
O Donohoe, S.
(2)
O’Donohoe, Stephanie
(2)
Park, Kikyoung; Ryu, Gangseog
(2)
Ryu, Hyerin; Jun, Sunkyu
(2)
Song, Tae Ho; Kim, Sang Yong; Kim, Ho; Lee, Jin Won
(2)
Weinberger, Marc G.; Gulas, Charles S.
(2)
Ahn, Jungsun; La Ferle, Carrie; Lee, Doohwang
(1)
Alvarez, Cecilia M. O.; Uribe, Rodrigo; León De-La-Torre, Ricardo
(1)
Araujo, Theo; Neijens, Peter; Vliegenthart, Rens
(1)
Arrazola, M.; de Hevia, J.; Reinares, P.; Lara, R.R.
(1)
Baek, Tae Hyun; Yoo, Chan Yun; Yoon, Sukki
(1)
더보기
(20)
more...
더보기 취소
출판사
World advertising research center
(372)
발행년도
2014
(70)
2019
(64)
2017
(55)
2018
(54)
2013
(52)
2012
(46)
2020
(13)
2015
(9)
2016
(8)
1982
(1)
더보기
(5)
더보기 취소
언어
영어
(1)
소장처
중앙도서관
(1)
검색간략리스트
항목선택
서명
저자
발행처
원문제공시작년
정렬
오름차순
내림차순
5
10
15
20
30
50
100
61.
서명
Conducting state-of-the-art cross-cultural research
저자
Taylor, C.R.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
62.
서명
Congruency of humour and cultural values in print ads
저자
Laroche, Michel; Vinhal Nepomuceno, Marcelo; Richard, Marie-Odile
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
63.
서명
Congruency of humour and cultural values in print ads: cross-cultural differences among the US, France and China
저자
Laroche, M.; Nepomuceno, M.V.; Richard, M.-O.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
64.
서명
Constitutive marketing: towards understanding brand community formation
저자
Kilambi, A.; Laroche, M.; Richard, M.-O.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
65.
서명
Consumer advertising as a signal of employer attractiveness
저자
Rosengren, Sara; Bondesson, Niklas
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
66.
서명
Consumer advertising as a signal of employer attractiveness
저자
Rosengren, S.; Bondesson, N.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
67.
서명
Consumer-perceived signals of ‘creative’ versus ‘efficient’ advertising
저자
Modig, Erik; Dahlén, Micael; Colliander, Jonas
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
68.
서명
Consumer-perceived signals of `creative' versus `efficient' advertising: Investigating the roles of expense and effort
저자
Modig, E.; Dahlen, M.; Colliander, J.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
69.
서명
Consumer responses to different degrees of advertising adaptation: the moderating role of national openness to foreign markets
저자
Rajabi, Mahdi; Dens, Nathalie; De Pelsmacker, Patrick; Goos, Peter
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
70.
서명
Consumers as time travellers: the moderating effects of risk perception and construal level on consumers' responses to temporal framing
저자
Kim, Hyuksoo; Youn, Seounmi
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2020
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
71.
서명
Consumers' responses to native vs. banner advertising: moderation of persuasion knowledge on interaction effects of ad type and placement type
저자
Kim, Seunghyun; Youn, Seounmi; Yoon, Doyle
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
72.
서명
Corporate social responsibility and advertising
저자
Taylor, Charles R.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
73.
서명
Corporate sustainability efforts and e-WOM intentions in social platforms
저자
Choi, Chang Suk; Cho, Yoon-Na; Ko, Eunju; Kim, Sang Jin; Kim, Kyung Hoon; Sarkees, Matthew E.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2020
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
74.
서명
Correction
저자
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2020
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
75.
서명
Corrigendum
저자
unknown
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
76.
서명
Corrigendum
저자
unknown
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
77.
서명
Creating an effective code-switched ad for monolinguals: the influence of brand origin and foreign language familiarity
저자
Lin, Ying-Ching; Wang, Kai-Yu; Hsieh, Jun-Yi
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
78.
서명
Creativity and Advertising
저자
O’Donohoe, Stephanie
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
79.
서명
Creativity identity in Colombia: the advertising creatives’ perspective
저자
Roca, David; Wilson, Bradley; Barrios, Andres; Muñoz-Sánchez, Omar
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
80.
서명
Culturally incongruent messages in international advertising
저자
Cui, G.; Yang, X.; Wang, H.; Liu, H.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
임시보관함보기
하단메뉴