충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : 전체]
372건 중 372건 출력
4/19 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
61.
서명
Conducting state-of-the-art cross-cultural research 미리보기
저자
Taylor, C.R.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
62.
서명
Congruency of humour and cultural values in print ads 미리보기
저자
Laroche, Michel; Vinhal Nepomuceno, Marcelo; Richard, Marie-Odile
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
63.
서명
Congruency of humour and cultural values in print ads: cross-cultural differences among the US, France and China 미리보기
저자
Laroche, M.; Nepomuceno, M.V.; Richard, M.-O.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
64.
서명
Constitutive marketing: towards understanding brand community formation 미리보기
저자
Kilambi, A.; Laroche, M.; Richard, M.-O.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
65.
서명
Consumer advertising as a signal of employer attractiveness 미리보기
저자
Rosengren, Sara; Bondesson, Niklas
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
66.
서명
Consumer advertising as a signal of employer attractiveness 미리보기
저자
Rosengren, S.; Bondesson, N.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
67.
서명
Consumer-perceived signals of ‘creative’ versus ‘efficient’ advertising 미리보기
저자
Modig, Erik; Dahlén, Micael; Colliander, Jonas
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
68.
서명
Consumer-perceived signals of `creative' versus `efficient' advertising: Investigating the roles of expense and effort 미리보기
저자
Modig, E.; Dahlen, M.; Colliander, J.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
69.
서명
Consumer responses to different degrees of advertising adaptation: the moderating role of national openness to foreign markets 미리보기
저자
Rajabi, Mahdi; Dens, Nathalie; De Pelsmacker, Patrick; Goos, Peter
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
70.
서명
Consumers as time travellers: the moderating effects of risk perception and construal level on consumers' responses to temporal framing 미리보기
저자
Kim, Hyuksoo; Youn, Seounmi
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2020
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
71.
서명
Consumers' responses to native vs. banner advertising: moderation of persuasion knowledge on interaction effects of ad type and placement type 미리보기
저자
Kim, Seunghyun; Youn, Seounmi; Yoon, Doyle
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
72.
서명
Corporate social responsibility and advertising 미리보기
저자
Taylor, Charles R.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
73.
서명
Corporate sustainability efforts and e-WOM intentions in social platforms 미리보기
저자
Choi, Chang Suk; Cho, Yoon-Na; Ko, Eunju; Kim, Sang Jin; Kim, Kyung Hoon; Sarkees, Matthew E.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2020
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
74.
서명
Correction 미리보기
저자
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2020
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
75.
서명
Corrigendum 미리보기
저자
unknown
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
76.
서명
Corrigendum 미리보기
저자
unknown
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
77.
서명
Creating an effective code-switched ad for monolinguals: the influence of brand origin and foreign language familiarity 미리보기
저자
Lin, Ying-Ching; Wang, Kai-Yu; Hsieh, Jun-Yi
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
78.
서명
Creativity and Advertising 미리보기
저자
O’Donohoe, Stephanie
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
79.
서명
Creativity identity in Colombia: the advertising creatives’ perspective 미리보기
저자
Roca, David; Wilson, Bradley; Barrios, Andres; Muñoz-Sánchez, Omar
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
80.
서명
Culturally incongruent messages in international advertising 미리보기
저자
Cui, G.; Yang, X.; Wang, H.; Liu, H.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 다음 맨뒤

하단메뉴