주메뉴 바로가기
본문 바로가기(skip to content)
퀵메뉴 바로가기
마이메뉴 바로가기
도서관정보 바로가기
글로벌메뉴
주메뉴
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
ScienceON Search
FRIC Search
신청내역
관리자 목록
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
NDSL Search
FRIC Search
신청내역
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
CNU Search
|
Home
>
원문검색
>
CNU Search
>
가나다리스트
탭메뉴
기본검색
가나다리스트
전체
ㅣ
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ㅣ
가
나
다
라
마
바
사
아
자
차
카
타
파
하
기타
검색 타입
전체
서명
저자
발행처
ISSN
수록DB
키워드
전방일치
완전일치
결과내 검색
검색어
[가나다ABC : 전체]
총
372
건 중
372
건 출력
5/19
페이지
제한항목
World advertising research center
검색결과제한
자료유형
기사
(371)
연간물
(1)
저자
Taylor, Charles R.
(20)
Taylor, C.R.
(10)
Eisend, Martin
(5)
unknown
(5)
Chang, C.
(3)
An, S.; Kang, H.
(2)
Avramova, Yana R.; De Pelsmacker, Patrick; Dens, Nathalie
(2)
Bok, Sang Yong; Yeo, Junsang
(2)
Chang, C.-T.
(2)
Choi, Yung Kyun; Yoon, Sukki; Kim, Kacy; Kim, Yeonshin
(2)
Kang, Moon Young; Choi, Yonglim; Choi, Jeonghye
(2)
Kim, Hye Young; Song, Ji Hee; Lee, Jong-Ho
(2)
Koinig, Isabell; Diehl, Sandra; Mueller, Barbara
(2)
Lee, Jong-Ho; Song, Ji Hee
(2)
O Donohoe, S.
(2)
O’Donohoe, Stephanie
(2)
Park, Kikyoung; Ryu, Gangseog
(2)
Ryu, Hyerin; Jun, Sunkyu
(2)
Song, Tae Ho; Kim, Sang Yong; Kim, Ho; Lee, Jin Won
(2)
Weinberger, Marc G.; Gulas, Charles S.
(2)
Ahn, Jungsun; La Ferle, Carrie; Lee, Doohwang
(1)
Alvarez, Cecilia M. O.; Uribe, Rodrigo; León De-La-Torre, Ricardo
(1)
Araujo, Theo; Neijens, Peter; Vliegenthart, Rens
(1)
Arrazola, M.; de Hevia, J.; Reinares, P.; Lara, R.R.
(1)
Baek, Tae Hyun; Yoo, Chan Yun; Yoon, Sukki
(1)
더보기
(20)
more...
더보기 취소
출판사
World advertising research center
(372)
발행년도
2014
(70)
2019
(64)
2017
(55)
2018
(54)
2013
(52)
2012
(46)
2020
(13)
2015
(9)
2016
(8)
1982
(1)
더보기
(5)
더보기 취소
언어
영어
(1)
소장처
중앙도서관
(1)
검색간략리스트
항목선택
서명
저자
발행처
원문제공시작년
정렬
오름차순
내림차순
5
10
15
20
30
50
100
81.
서명
Daniel Kahneman - Thinking, Fast and Slow
저자
Ferrier, A.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
82.
서명
Developmental antecedents to children's responses to online advertising
저자
Shin, W.; Huh, J.; Faber, R.J.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
83.
서명
Development of the Persuasion Knowledge Scales of Sponsored Content (PKS-SC)
저자
Boerman, Sophie C.; van Reijmersdal, Eva A.; Rozendaal, Esther; Dima, Alexandra L.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
84.
서명
Development of TV advertising literacy in children
저자
Spielvogel, Julia; Terlutter, Ralf
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
85.
서명
Development of TV advertising literacy in children: do physical appearance and eating habits matter?
저자
Spielvogel, J.; Terlutter, R.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
86.
서명
Dietary supplement advertising in the US: a review and research agenda
저자
DeLorme, D.E.; Huh, J.; Reid, L.N.; An, S.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
87.
서명
Disclosing brand placement to young children
저자
De Pauw, Pieter; Hudders, Liselot; Cauberghe, Verolien
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
88.
서명
Disclosing the persuasive nature of advergames: moderation effects of mood on brand responses via persuasion knowledge
저자
van Reijmersdal, Eva Adriana; Lammers, Nienke; Rozendaal, Esther; Buijzen, Moniek
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
89.
서명
Disentangling location-based advertising: the effects of location congruency and medium type on consumers' ad attention and brand choice
저자
Ketelaar, Paul E.; Bernritter, Stefan F.; van't Riet, Jonathan; Hühn, Arief Ernst; van Woudenberg, Thabo J.; Müller, Barbara C. N.; Janssen, Loes
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
90.
서명
Do adhocracy and market cultures facilitate firm-wide integrated marketing communication (IMC)?
저자
Porcu, Lucia; del Barrio-García, Salvador; Alcántara-Pilar, Juan Miguel; Crespo-Almendros, Esmeralda
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
91.
서명
Does gay-themed advertising haunt your brand?
저자
Um, Nam-Hyun
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
92.
서명
Does gay-themed advertising haunt your brand? The impact of gay-themed advertising on young heterosexual consumers
저자
Um, N.-H.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
93.
서명
Does humour travel? Advertising practices and audience effects in the United States and People's Republic of China
저자
Gregory, Gary D.; Crawford, Heather J.; ; Ngo, Liem
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
94.
서명
Does mindset matter for using social networking sites?: understanding motivations for and uses of Instagram with growth versus fixed mindset
저자
Song, Young-A; Lee, So Young; Kim, Yoojung
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
95.
서명
Does sexual humor work on mars, but not on Venus? An exploration of consumer acceptance of sexually humorous advertising
저자
Mayer, James Mark; Kumar, Piyush; Yoon, Hye Jin
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
96.
서명
Do feminists still respond negatively to female nudity in advertising? Investigating the influence of feminist attitudes on reactions to sexual appeals
저자
Choi, Hojoon; Yoo, Kyunga; Reichert, Tom; LaTour, Michael S.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
97.
서명
Do humour and threat work well together?
저자
Jin Yoon, Hye; Mark Mayer, James
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
98.
서명
Do humour and threat work well together? The moderating effect of need for cognition in humorous threat persuasion advertisements
저자
Yoon, H.J.; Mayer, J.M.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
99.
서명
Do new forms of television advertising occasion better recall than traditional advertising spots?
저자
Arrazola, M.; de Hevia, J.; Reinares, P.; Lara, R.R.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
100.
서명
Do online ad breaks clearly tell kids that advergames are advertisements that intend to sell things?
저자
An, S.; Kang, H.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
임시보관함보기
하단메뉴