충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : 전체]
372건 중 372건 출력
5/19 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
81.
서명
Daniel Kahneman - Thinking, Fast and Slow 미리보기
저자
Ferrier, A.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
82.
서명
Developmental antecedents to children's responses to online advertising 미리보기
저자
Shin, W.; Huh, J.; Faber, R.J.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
83.
서명
Development of the Persuasion Knowledge Scales of Sponsored Content (PKS-SC) 미리보기
저자
Boerman, Sophie C.; van Reijmersdal, Eva A.; Rozendaal, Esther; Dima, Alexandra L.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
84.
서명
Development of TV advertising literacy in children 미리보기
저자
Spielvogel, Julia; Terlutter, Ralf
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
85.
서명
Development of TV advertising literacy in children: do physical appearance and eating habits matter? 미리보기
저자
Spielvogel, J.; Terlutter, R.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
86.
서명
Dietary supplement advertising in the US: a review and research agenda 미리보기
저자
DeLorme, D.E.; Huh, J.; Reid, L.N.; An, S.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
87.
서명
Disclosing brand placement to young children 미리보기
저자
De Pauw, Pieter; Hudders, Liselot; Cauberghe, Verolien
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
88.
서명
Disclosing the persuasive nature of advergames: moderation effects of mood on brand responses via persuasion knowledge 미리보기
저자
van Reijmersdal, Eva Adriana; Lammers, Nienke; Rozendaal, Esther; Buijzen, Moniek
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
89.
서명
Disentangling location-based advertising: the effects of location congruency and medium type on consumers' ad attention and brand choice 미리보기
저자
Ketelaar, Paul E.; Bernritter, Stefan F.; van't Riet, Jonathan; Hühn, Arief Ernst; van Woudenberg, Thabo J.; Müller, Barbara C. N.; Janssen, Loes
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
90.
서명
Do adhocracy and market cultures facilitate firm-wide integrated marketing communication (IMC)? 미리보기
저자
Porcu, Lucia; del Barrio-García, Salvador; Alcántara-Pilar, Juan Miguel; Crespo-Almendros, Esmeralda
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
91.
서명
Does gay-themed advertising haunt your brand? 미리보기
저자
Um, Nam-Hyun
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
92.
서명
Does gay-themed advertising haunt your brand? The impact of gay-themed advertising on young heterosexual consumers 미리보기
저자
Um, N.-H.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
93.
서명
Does humour travel? Advertising practices and audience effects in the United States and People's Republic of China 미리보기
저자
Gregory, Gary D.; Crawford, Heather J.; ; Ngo, Liem
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
94.
서명
Does mindset matter for using social networking sites?: understanding motivations for and uses of Instagram with growth versus fixed mindset 미리보기
저자
Song, Young-A; Lee, So Young; Kim, Yoojung
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
95.
서명
Does sexual humor work on mars, but not on Venus? An exploration of consumer acceptance of sexually humorous advertising 미리보기
저자
Mayer, James Mark; Kumar, Piyush; Yoon, Hye Jin
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
96.
서명
Do feminists still respond negatively to female nudity in advertising? Investigating the influence of feminist attitudes on reactions to sexual appeals 미리보기
저자
Choi, Hojoon; Yoo, Kyunga; Reichert, Tom; LaTour, Michael S.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
97.
서명
Do humour and threat work well together? 미리보기
저자
Jin Yoon, Hye; Mark Mayer, James
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
98.
서명
Do humour and threat work well together? The moderating effect of need for cognition in humorous threat persuasion advertisements 미리보기
저자
Yoon, H.J.; Mayer, J.M.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
99.
서명
Do new forms of television advertising occasion better recall than traditional advertising spots? 미리보기
저자
Arrazola, M.; de Hevia, J.; Reinares, P.; Lara, R.R.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
100.
서명
Do online ad breaks clearly tell kids that advergames are advertisements that intend to sell things? 미리보기
저자
An, S.; Kang, H.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 다음 맨뒤

하단메뉴