충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : 전체]
372건 중 372건 출력
7/19 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
121.
서명
Effects of endorser types in political endorsement advertising 미리보기
저자
Chou, H.-Y.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
122.
서명
Effects of ethnic advertising on consumers of minority and majority groups: the moderating effect of humor 미리보기
저자
Rößner, Anna; Kämmerer, Maren; Eisend, Martin
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
123.
서명
Effects of recommendation systems on consumer inferences of website motives and attitudes towards a website 미리보기
저자
Jeong, H.J.; Lee, M.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
124.
서명
Effects of violent television programmes on advertising effectiveness among young children 미리보기
저자
Cho, Eunji; Yoo, Seung-Chul
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
125.
서명
Effects of violent television programmes on advertising effectiveness among young children: findings from a field experiment of kindergarten samples in South Korea 미리보기
저자
Cho, E.; Yoo, S.-C.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
126.
서명
Electronic word-of-mouth (eWOM) on WeChat: examining the influence of sense of belonging, need for self-enhancement, and consumer engagement on Chinese travellers' eWOM 미리보기
저자
Chu, Shu-Chuan; Lien, Che-Hui; Cao, Yang
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
127.
서명
Enhancing brand image via sponsorship: strength of association effects 미리보기
저자
Zdravkovic, S.; Till, B.D.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
128.
서명
Enhancing memorability: do remaining duration prompts affect advertising recall? 미리보기
저자
Yu, R.; Chan, A.H.S.; Zhao, P.; Gao, Y.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
129.
서명
Enhancing the effects of social network site marketing campaigns: if you want consumers to like you, ask them about themselves 미리보기
저자
van Noort, G.; Antheunis, M.L.; Verlegh, P.J.W.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
130.
서명
Environmental threat appeals in green advertising 미리보기
저자
Hartmann, Patrick; Apaolaza, Vanessa; D’Souza, Clare; Barrutia, Jose M.; Echebarria, Carmen
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
131.
서명
Environmental threat appeals in green advertising: the role of fear arousal and coping efficacy 미리보기
저자
Hartmann, P.; Apaolaza, V.; D Souza, C.; Barrutia, J.M.; Echebarria, C.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
132.
서명
Ethnic influences on attractiveness and trustworthiness perceptions of celebrity endorsers 미리보기
저자
Lord, Kenneth R.; Putrevu, Sanjay; Collins, Alice F.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
133.
서명
Event-related advertising and the special case of sponsorship-linked advertising 미리보기
저자
Kelly, S.J.; Cornwell, T.B.; Coote, L.V.; McAlister, A.R.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
134.
서명
EWOM across channels: comparing the impact of self-enhancement, positivity bias and vengeance on Facebook and Twitter 미리보기
저자
Vargo, Chris; Gangadharbatla, Harsha; Hopp, Toby
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2020
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
135.
서명
Ex Libris 미리보기
저자
O’Donoghue, Dan
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
136.
서명
Explaining the use and effects of humour in advertising: an evolutionary perspective 미리보기
저자
Eisend, Martin
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
137.
서명
Exploring antecedents of attitudes and skepticism towards pharmaceutical advertising and inter-attitudinal and inter-skepticism consistency on three levels: an international study 미리보기
저자
Koinig, Isabell; Diehl, Sandra; Mueller, Barbara
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
138.
서명
Exploring how consumers cope with online behavioral advertising 미리보기
저자
Ham, Chang-Dae
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
139.
서명
Exploring the impact of affect on the effectiveness of comparative versus non-comparative advertisements 미리보기
저자
Wu, Linwan; Wen, Taylor Jing
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
140.
서명
Eye-tracking evidence that happy faces impair verbal message comprehension: the case of health warnings in direct-to-consumer pharmaceutical television commercials 미리보기
저자
Russell, Cristel Antonia; Swasy, John L.; Russell, Dale Wesley; Engel, Larry
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 다음 맨뒤

하단메뉴