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161.
서명
Hegarty on Advertising: Turning Intelligence into Magic 미리보기
저자
O’Donohoe, Stephanie; Gilmore, Charlotte
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2013
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원문제공마감년
162.
서명
Henry Jenkins, Sam Ford and Joshua Green - Spreadable Media: Creating Value and Meaning in a Networked Culture 미리보기
저자
Grant, I.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
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원문제공마감년
163.
서명
How advertising in offline media drives reach of and engagement with brands on Facebook 미리보기
저자
Voorveld, Hilde A. M.; Araujo, Theo; Bernritter, Stefan F.; Rietberg, Edwin; Vliegenthart, Rens
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2018
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원문제공마감년
164.
서명
How banner ads can be effective: investigating the influences of exposure duration and banner ad complexity 미리보기
저자
Wang, K.-Y.; Shih, E.; Peracchio, L.A.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2013
자료유형
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원문제공마감년
165.
서명
How brand-cause fit shapes real world advertising messages: a qualitative exploration of 'femvertising' 미리보기
저자
Champlin, Sara; Sterbenk, Yvette; Windels, Kasey; Poteet, Maddison
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2020
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원문제공마감년
166.
서명
How brands appear in children's movies. A systematic content analysis of the past 25 Years 미리보기
저자
Naderer, Brigitte; Matthes, Jörg; Spielvogel, Ines
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
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원문제공마감년
167.
서명
How consumers' values influence responses to male and female gender role stereotyping in advertising 미리보기
저자
De Meulenaer, Sarah; Dens, Nathalie; De Pelsmacker, Patrick; Eisend, Martin
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2018
자료유형
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원문제공마감년
168.
서명
How does attachment style influence the brand attachment – brand trust and brand loyalty chain in adolescents? 미리보기
저자
Bidmon, Sonja
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2017
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원문제공마감년
169.
서명
'How do you feel about a disease?' The effect of psychological distance towards a disease on health communication 미리보기
저자
Kim, Dong Hoo
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
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원문제공마감년
170.
서명
How long does celebrity meaning transfer last? Delayed effects and the moderating roles of brand experience, celebrity liking, and age 미리보기
저자
Knoll, Johannes; Matthes, Jörg; Münch, Andrea; Ostermann, Migena
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2017
자료유형
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원문제공마감년
171.
서명
How money priming affects consumers in an advertising context: the role of product conspicuousness and consumers’ signalling needs 미리보기
저자
Hüttl-Maack, Verena; Gatter, M. Shirin
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2017
자료유형
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원문제공마감년
172.
서명
How sponsorship transparency mitigates negative effects of advertising recognition 미리보기
저자
Evans, Nathaniel J.; Wojdynski, Bartosz W.; Grubbs Hoy, Mariea
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
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원문제공마감년
173.
서명
How the level of personalization affects the effectiveness of personalized ad messages: the moderating role of narcissism 미리보기
저자
Bang, Hyejin; Choi, Dongwon; Wojdynski, Bartosz W.; Lee, Yen-I
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2020
자료유형
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원문제공마감년
174.
서명
How the roles of advertising merely appear to have changed 미리보기
저자
Rossiter, J.R.; Percy, L.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2013
자료유형
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원문제공마감년
175.
서명
How to avoid marketing disasters: back to the basic communications model, but with some updates illustrating the importance of e-word-of-mouth research 미리보기
저자
Taylor, Charles R.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2017
자료유형
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원문제공마감년
176.
서명
How to Measure Persuasion Knowledge 미리보기
저자
Ham, Chang-Dae; Nelson, Michelle R.; Das, Susmita
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2015
자료유형
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원문제공마감년
177.
서명
How using versus showing interaction between characters and products boosts product placement effectiveness 미리보기
저자
Kamleitner, B.; Jyote, A.K.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2013
자료유형
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원문제공마감년
178.
서명
How using versus showing interaction between characters and products boosts product placement effectiveness 미리보기
저자
Kamleitner, Bernadette; Khair Jyote, Abul
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2013
자료유형
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원문제공마감년
179.
서명
Identifying the factors that influence eWOM in SNSs: the case of Chile 미리보기
저자
Farías, Pablo
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2017
자료유형
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원문제공마감년
180.
서명
Imagination matters: do consumers' imagery processing and self-regulatory goals affect the persuasiveness of metaphor in advertising? 미리보기
저자
Lee, Seung Yun; Jung, Sunho; Jung, Han Young; Choi, Sung Tae; Oh, Sangdo
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2020
자료유형
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원문제공마감년
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