주메뉴 바로가기
본문 바로가기(skip to content)
퀵메뉴 바로가기
마이메뉴 바로가기
도서관정보 바로가기
글로벌메뉴
주메뉴
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
ScienceON Search
FRIC Search
신청내역
관리자 목록
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
NDSL Search
FRIC Search
신청내역
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
CNU Search
|
Home
>
원문검색
>
CNU Search
>
가나다리스트
탭메뉴
기본검색
가나다리스트
전체
ㅣ
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ㅣ
가
나
다
라
마
바
사
아
자
차
카
타
파
하
기타
검색 타입
전체
서명
저자
발행처
ISSN
수록DB
키워드
전방일치
완전일치
결과내 검색
검색어
[가나다ABC : 전체]
총
372
건 중
372
건 출력
9/19
페이지
제한항목
World advertising research center
검색결과제한
자료유형
기사
(371)
연간물
(1)
저자
Taylor, Charles R.
(20)
Taylor, C.R.
(10)
Eisend, Martin
(5)
unknown
(5)
Chang, C.
(3)
An, S.; Kang, H.
(2)
Avramova, Yana R.; De Pelsmacker, Patrick; Dens, Nathalie
(2)
Bok, Sang Yong; Yeo, Junsang
(2)
Chang, C.-T.
(2)
Choi, Yung Kyun; Yoon, Sukki; Kim, Kacy; Kim, Yeonshin
(2)
Kang, Moon Young; Choi, Yonglim; Choi, Jeonghye
(2)
Kim, Hye Young; Song, Ji Hee; Lee, Jong-Ho
(2)
Koinig, Isabell; Diehl, Sandra; Mueller, Barbara
(2)
Lee, Jong-Ho; Song, Ji Hee
(2)
O Donohoe, S.
(2)
O’Donohoe, Stephanie
(2)
Park, Kikyoung; Ryu, Gangseog
(2)
Ryu, Hyerin; Jun, Sunkyu
(2)
Song, Tae Ho; Kim, Sang Yong; Kim, Ho; Lee, Jin Won
(2)
Weinberger, Marc G.; Gulas, Charles S.
(2)
Ahn, Jungsun; La Ferle, Carrie; Lee, Doohwang
(1)
Alvarez, Cecilia M. O.; Uribe, Rodrigo; León De-La-Torre, Ricardo
(1)
Araujo, Theo; Neijens, Peter; Vliegenthart, Rens
(1)
Arrazola, M.; de Hevia, J.; Reinares, P.; Lara, R.R.
(1)
Baek, Tae Hyun; Yoo, Chan Yun; Yoon, Sukki
(1)
더보기
(20)
more...
더보기 취소
출판사
World advertising research center
(372)
발행년도
2014
(70)
2019
(64)
2017
(55)
2018
(54)
2013
(52)
2012
(46)
2020
(13)
2015
(9)
2016
(8)
1982
(1)
더보기
(5)
더보기 취소
언어
영어
(1)
소장처
중앙도서관
(1)
검색간략리스트
항목선택
서명
저자
발행처
원문제공시작년
정렬
오름차순
내림차순
5
10
15
20
30
50
100
161.
서명
Hegarty on Advertising: Turning Intelligence into Magic
저자
O’Donohoe, Stephanie; Gilmore, Charlotte
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
162.
서명
Henry Jenkins, Sam Ford and Joshua Green - Spreadable Media: Creating Value and Meaning in a Networked Culture
저자
Grant, I.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
163.
서명
How advertising in offline media drives reach of and engagement with brands on Facebook
저자
Voorveld, Hilde A. M.; Araujo, Theo; Bernritter, Stefan F.; Rietberg, Edwin; Vliegenthart, Rens
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
164.
서명
How banner ads can be effective: investigating the influences of exposure duration and banner ad complexity
저자
Wang, K.-Y.; Shih, E.; Peracchio, L.A.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
165.
서명
How brand-cause fit shapes real world advertising messages: a qualitative exploration of 'femvertising'
저자
Champlin, Sara; Sterbenk, Yvette; Windels, Kasey; Poteet, Maddison
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2020
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
166.
서명
How brands appear in children's movies. A systematic content analysis of the past 25 Years
저자
Naderer, Brigitte; Matthes, Jörg; Spielvogel, Ines
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
167.
서명
How consumers' values influence responses to male and female gender role stereotyping in advertising
저자
De Meulenaer, Sarah; Dens, Nathalie; De Pelsmacker, Patrick; Eisend, Martin
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
168.
서명
How does attachment style influence the brand attachment – brand trust and brand loyalty chain in adolescents?
저자
Bidmon, Sonja
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
169.
서명
'How do you feel about a disease?' The effect of psychological distance towards a disease on health communication
저자
Kim, Dong Hoo
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
170.
서명
How long does celebrity meaning transfer last? Delayed effects and the moderating roles of brand experience, celebrity liking, and age
저자
Knoll, Johannes; Matthes, Jörg; Münch, Andrea; Ostermann, Migena
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
171.
서명
How money priming affects consumers in an advertising context: the role of product conspicuousness and consumers’ signalling needs
저자
Hüttl-Maack, Verena; Gatter, M. Shirin
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
172.
서명
How sponsorship transparency mitigates negative effects of advertising recognition
저자
Evans, Nathaniel J.; Wojdynski, Bartosz W.; Grubbs Hoy, Mariea
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
173.
서명
How the level of personalization affects the effectiveness of personalized ad messages: the moderating role of narcissism
저자
Bang, Hyejin; Choi, Dongwon; Wojdynski, Bartosz W.; Lee, Yen-I
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2020
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
174.
서명
How the roles of advertising merely appear to have changed
저자
Rossiter, J.R.; Percy, L.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
175.
서명
How to avoid marketing disasters: back to the basic communications model, but with some updates illustrating the importance of e-word-of-mouth research
저자
Taylor, Charles R.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
176.
서명
How to Measure Persuasion Knowledge
저자
Ham, Chang-Dae; Nelson, Michelle R.; Das, Susmita
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
177.
서명
How using versus showing interaction between characters and products boosts product placement effectiveness
저자
Kamleitner, B.; Jyote, A.K.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
178.
서명
How using versus showing interaction between characters and products boosts product placement effectiveness
저자
Kamleitner, Bernadette; Khair Jyote, Abul
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
179.
서명
Identifying the factors that influence eWOM in SNSs: the case of Chile
저자
Farías, Pablo
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
180.
서명
Imagination matters: do consumers' imagery processing and self-regulatory goals affect the persuasiveness of metaphor in advertising?
저자
Lee, Seung Yun; Jung, Sunho; Jung, Han Young; Choi, Sung Tae; Oh, Sangdo
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2020
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
임시보관함보기
하단메뉴