충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : A]
21건 중 21건 출력
1/2 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
Accessibility and Availability: The Role of Prior Preferences in Judgment Formation 미리보기
저자
Kratcholova, M.; Bockenholt, U.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Achieving the Compromise Effect with Missing Attribute Information: Introducing Shadow Options 미리보기
저자
Gunasti, K.; Ross, W.T.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Advances in Judgmental and Inferential Heuristics 미리보기
저자
Dai, X.; Wertenbroch, K.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Advances in Regulatory Focus and Regulatory Fit Theory: Effects on Consumer Search, Consumer Satisfaction, and Self-Control 미리보기
저자
Pham, M.T.; Trudel, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Airing Dirty Laundry in the Public Square: An Examination of Public Complaining and the Mitigating Effects of Branding 미리보기
저자
Wilson, A.; Giebelhausen, M.; Brady, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
All Charity Advertisements Are Not Created Equal: Influences of Message Framing, Vividness Valence, and Number Size Framing 미리보기
저자
Chang, C.-T.; Lee, Y.-K.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Alternative Perspectives on Consumer Judgment and Choice 미리보기
저자
Simonson, I.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
An Empirical Comparison of Ambushing and Sponsorship Effects: The Case of 2006 FIFA World Cup Germany™ 미리보기
저자
Michaelis, M.; Woisetschlager, D.M.; Hartleb, V.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Anticipating Consumption: The Impact of Expectations on Decision-Making for Healthy Products 미리보기
저자
Phillips, D.M.; Phillips, J.K.; Childs, N.M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
Anti-Consumers in Action: Coping with the Challenges and Consequences of `Drinking Sensibly' 미리보기
저자
Piacentini, M.G.; Banister, E.N.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
Anti-consumption: Now on Sale 미리보기
저자
Gopaldas, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
Are McNoodles and McDonald's Kinship Connected? Effects of Linguistic Information on Consumers' Categorization of New Products 미리보기
저자
Yan, D.; Chan, A.K.K.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
Assessing Consumer Reaction to New Product Ideas: Does it Matter Where You Live and How Old You Are? 미리보기
저자
Wang, J.; Cole, C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
Assessing the Consumer Perceived Value Scale 미리보기
저자
Walsh, G.; Kilian, T.; Buxel, H.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
Attraction and Compromise Effects Revisited: The Role of Attribute Characteristics and Representation in Context Effects 미리보기
저자
Malkoc, S.A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
Avatar and Extended Self in Online Gaming 미리보기
저자
Wang, J.; Zhao, X.; Bamossy, G.J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
Avoiding the Debt Trap: How Attributional Retraining Can Influence Consumers' Perceived Control Over and Behavioural Intentions Towards Debt 미리보기
저자
Main, K.; Wei, M.-L.; Fischer, E.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
The Activation-Striving Model: When Will the Same Prime Lead to Goal Activation and When Will It Lead to Trait Activation? 미리보기
저자
Sela, A.; Shiv, B.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
The Affective-Cognitive Model of Stimulus-Based Affect: Individual Differences in Response to the Vividness of Product Descriptions 미리보기
저자
Moore, D.J.; Bovell, L.J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
20.
서명
The Antecedents of Image Transfer-An Empirical Study of Event Sponsorship 미리보기
저자
Zhang, L.; Lin, S.; Fan, T.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 

하단메뉴