주메뉴 바로가기
본문 바로가기(skip to content)
퀵메뉴 바로가기
마이메뉴 바로가기
도서관정보 바로가기
글로벌메뉴
주메뉴
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
ScienceON Search
FRIC Search
신청내역
관리자 목록
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
NDSL Search
FRIC Search
신청내역
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
CNU Search
|
Home
>
원문검색
>
CNU Search
>
가나다리스트
탭메뉴
기본검색
가나다리스트
전체
ㅣ
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ㅣ
가
나
다
라
마
바
사
아
자
차
카
타
파
하
기타
검색 타입
전체
서명
저자
발행처
ISSN
수록DB
키워드
전방일치
완전일치
결과내 검색
검색어
[가나다ABC : A]
총
15
건 중
15
건 출력
1/1
페이지
제한항목
2013
Association for Consumer Research
검색결과제한
자료유형
기사
(15)
저자
Appelt, K.
(1)
Bayuk, J.B.
(1)
Buechel, E.; Zhang, J.; Morewedge, C.; Vosgerau, J.
(1)
Chang, C.-T.; Yen, C.-T.; Chen, T.-T.
(1)
Di Muro, F.; Murray, K.B.
(1)
Lee, S.R.; Baumgartner, H.; Pieters, R.
(1)
Li, E.; Briley, D.
(1)
Liang, J.; Chen, Z.
(1)
Nguyen, H.; Gunasti, K.
(1)
Paniculangara, J.; He, X.
(1)
Price, L.; Schau, H.
(1)
Sayin, E.; Aydinoglu, N.; Ozsomer, A.; Gurhan-Canli, Z.
(1)
Ulkumen, G.; Malkoc, S.
(1)
Xie, C.; Bagozzi, R.P.; Yang, Z.; Wu, P.
(1)
Zarzosa, J.; Luna-Nevarez, C.
(1)
더보기
(10)
더보기 취소
출판사
Association for Consumer Research
(15)
발행년도
2013
(15)
검색간략리스트
항목선택
서명
저자
발행처
원문제공시작년
정렬
오름차순
내림차순
5
10
15
20
30
50
100
1.
서명
Achieving Our Goals: Some Tips and Tricks
저자
Bayuk, J.B.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Adding and Subtracting: Decision Making During Accumulation and Decumulation of Retirement Savings
저자
Appelt, K.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Affect, Cognition, and Consumer Charity: The Moderating Role of Social Distance
저자
Paniculangara, J.; He, X.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Affect Evaluation or Regulation in Visual Art Consumption? The Influence of Pure and Mixed Emotions
저자
Liang, J.; Chen, Z.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Affect-Rich Experiencers, Affect-Poor Forecasters: Mispredicting The Influence of Outcome Magnitude and Outcome Probability on Experienced Affect
저자
Buechel, E.; Zhang, J.; Morewedge, C.; Vosgerau, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
All in the Family: Intra-Family Coalitional Influences on Consumption
저자
Price, L.; Schau, H.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
All Metaphors in Advertising are not Created Equal: Influences of Product Type and Need for Cognition
저자
Chang, C.-T.; Yen, C.-T.; Chen, T.-T.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Antecedents, Consequences, and Variants of Indecisiveness
저자
Ulkumen, G.; Malkoc, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Appreciating the Local versus Trusting the Global: Shifting Standards in the Evaluation of Product Failures
저자
Sayin, E.; Aydinoglu, N.; Ozsomer, A.; Gurhan-Canli, Z.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
Are modern Chinese getting more materialistic? - A study of materialism with longitude and cross-cultural comparisons
저자
Xie, C.; Bagozzi, R.P.; Yang, Z.; Wu, P.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
Are You Really Paying What You Wish? Interpersonal Influences on Price Decisions
저자
Lee, S.R.; Baumgartner, H.; Pieters, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
Arousal Congruencyand Consumer Choice
저자
Di Muro, F.; Murray, K.B.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
Artistic Stylistic Properties of Fashion Luxury Advertisements
저자
Zarzosa, J.; Luna-Nevarez, C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
Attitudes Shaped by Eye Movements: The Reading Direction Effect
저자
Li, E.; Briley, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
Authenticity is in the Eye of the Beholder: From Changes in Attitudes and Preferences to Placebo Effects
저자
Nguyen, H.; Gunasti, K.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
1
임시보관함보기
하단메뉴