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서명
Adventures of the optimum currency arees theory
저자
Moiseev, S.
발행처
Izd-vo "Pravda"
원문제공시작년
2016
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202.
서명
Adversarial Asymmetry in the Criminal Process
저자
Epps, Daniel
발행처
New York University School of Law
원문제공시작년
2016
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저널기사
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203.
서명
Adversarial Decision Making: Choosing between Models Constructed by Interested Parties
저자
Froeb, Luke M.; Ganglmair, Bernhard; Tschantz, Steven
발행처
University of Chicago Press
원문제공시작년
2016
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저널기사
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204.
서명
Adverse Childhood Experiences: Implications for Family Law Practice and the Family Court System
저자
Jeske, Jan; Klas, Mary Louise
발행처
Section of Family Law, American Bar Association
원문제공시작년
2016
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저널기사
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205.
서명
Adverse Selection and Auction Design for Internet Display Advertising
저자
Arnosti, Nick; Beck, Marissa; Milgrom, Paul
발행처
American Economic Association
원문제공시작년
2016
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206.
서명
Advertising across Platforms: Conditions for Multimedia Campaigns: A Method for Determining Optimal Media Investment And Creative Strategies across Platforms
저자
Jasper Snyder ; Manuel Garcia-Garcia
발행처
World Advertising Research Center Ltd.
원문제공시작년
2016
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207.
서명
Advertising and Investor Recognition of Banking Firms: Evidence from Taiwan
저자
Liao, Tsai-Ling; Sung, Hao-Chang; Yu, Min-Teh
발행처
M.E. Sharpe
원문제공시작년
2016
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208.
서명
Advertising Budgeting: A Reinvestigation of the Evidence on Brand Size and Spend
저자
Danenberg, Nick; Kennedy, Rachel; Beal, Virginia; Sharp, Byron
발행처
M.E. Sharpe
원문제공시작년
2016
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209.
서명
Advertising Content and Avoidance, New Media or Old Media, and Media Coverage of Celebrity Suicides
저자
Martin, Hugh J.; Rennhoff, Adam D.
발행처
Emerson College
원문제공시작년
2016
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210.
서명
Advertising Content and Television Advertising Avoidance
저자
Wilbur, Kenneth C.
발행처
Emerson College
원문제공시작년
2016
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211.
서명
Advertising Creativity: Some Open Questions
저자
Arthur J. Kover
발행처
World Advertising Research Center Ltd.
원문제공시작년
2016
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저널기사
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212.
서명
Advertising Diversity: Ad Agencies and the Creation of Asian American Consumers. ByShalini Shankar. Durham, N.C.: Duke University Press, 2015. xii + 314 pp. Illustrations, glossary, appendixes, references, notes, index. Cloth,
저자
Christine R. Yano
발행처
Harvard Graduate School of Business Administration : Cambridge University Press
원문제공시작년
2016
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213.
서명
Advertising Effectiveness: The Moderating Effect of Firm Strategy
저자
McAlister, Leigh; Srinivasan, Raji; Jindal, Niket; Cannella, Albert A.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2016
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214.
서명
Advertising for Luxury and Fashion Goods: An Emerging Area
저자
Taylor, Charles R.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2016
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저널기사
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215.
서명
Advertising, information, and space: Considering the informal regulation of the Los Angeles landscape
저자
Elisabeth J Sedano
발행처
Pion Ltd.
원문제공시작년
2016
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저널기사
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216.
서명
Advertising in social media: a review of empirical evidence
저자
Knoll, Johannes
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2016
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저널기사
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217.
서명
Advertising Spillovers: Evidence from Online Field Experiments and Implications for Returns on Advertising
저자
Sahni, Navdeep S.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2016
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218.
서명
Advisers in frame over BHS sale, FRS 105 amendment for LLPs
저자
unknown
발행처
Accountancy
원문제공시작년
2016
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저널기사
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219.
서명
Advisors Involved in Financial Planning.
저자
Kess Sidney ; Mendlowitz Edward
발행처
New York State Society of Certified Public Accountants
원문제공시작년
2016
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저널기사
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220.
서명
Advisory Board and Earnings Persistence
저자
Hsu, Pei-Hui; Hu, Xuesong
발행처
Greenwood, New York University
원문제공시작년
2016
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