충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : B]
12건 중 12건 출력
1/1 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
Bad Gamblers: Using Negative Performance on the Iowa Gambling Task to Predict Future Consumer Mistakes 미리보기
저자
Cole, C.; Denburg, N.; Bechara, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Because It Is There: An Extreme ServiceScape 미리보기
저자
Tumbat, G.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Becoming Sensitive to Ethical Consumption Behavior: Narratives of Survival in an Uncertain and Unpredictable World 미리보기
저자
Cherrier, H.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Beyond the Camera Lens: A Look Inside the Photo-Taking Culture of Korea's Youth 미리보기
저자
Seo, J.; Kim, H.-J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Biases in the Perception of Experienced Time 미리보기
저자
Raghubir, P.; Morwitz, V. G.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Brand Commitment and Size of the Consideration Set 미리보기
저자
Raju, S.; Unnava, H. R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Brands as Global Signals: A Cross-Country Study 미리보기
저자
Valenzuela, A.; Erdem, T.; Swait, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Brands as Means in Consumer Goal Systems 미리보기
저자
Zhang, M.; Mitchell, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Breaking Promises: The Role of Psychological Contract Breach in Mediating the Relationship between Marketing Practices and Brand Evaluations 미리보기
저자
Zweig, D.; Aggarwal, P.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
Bridges to Displaced Meaning: The Reinforcing Roles of Myth and Marketing in Russian Vodka Labels 미리보기
저자
Davis, T.; Kravets, O.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
Building Loyalty in an Online Environment: The Moderating Role of Flow 미리보기
저자
Gupta, R.; Kabadayi, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
The Balance Theory Domino: How Sponsorships May Elicit Negative Consumer Attitudes 미리보기
저자
Dalakas, V.; Levin, A. M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 

하단메뉴