충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : B]
8건 중 8건 출력
1/1 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
A Bounded Rationality Model of Information Search and Choice in Preference Measurement 미리보기
저자
Yang, Liu; Toubia, Olivier; de Jong, Martijn G.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Banning Controversial Sponsors: Understanding Equilibrium Outcomes When Sports Sponsorships Are Viewed as Two-Sided Matches 미리보기
저자
Yang, Yupin; Goldfarb, Avi
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Better Not Smile at the Price: The Differential Role of Brand Anthropomorphization on Perceived Price Fairness 미리보기
저자
Kwak, Hyokjin; Puzakova, Marina; Rocereto, Joseph F.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Beyond Fungible: Transforming Money into Moral and Social Resources 미리보기
저자
Bradford, Tonya Williams
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Brain Responses to Movie Trailers Predict Individual Preferences for Movies and Their Population-Wide Commercial Success 미리보기
저자
Boksem, Maarten A. S.; Smidts, Ale
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
BYOB: How Brining Your Own Shopping Bags Leads to Treating Yourself and the Environment 미리보기
저자
Karmarkar, Uma R.; Bollinger, Bryan
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
The Braggart's Dilemma: On the Social Rewards and Penalties of Advertising Prosocial Behavior 미리보기
저자
Berman, J.Z.; Levine, E.E.; Barasch, A.; Small, D.A.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
The Budget Contraction Effect: How Contracting Budgets Lead to Less Varied Choice 미리보기
저자
Carlson, Kurt A.; Wolfe, Jared; Blanchard, Simon J.; Huber, Joel C.; Ariely, Dan
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 

하단메뉴