충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : B]
55건 중 55건 출력
3/3 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
41.
서명
Broadening the Paradigm of Marketing as Exchange: A Public Policy and Marketing Perspective 미리보기
저자
Hill, R.P.; Martin, K.D.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
42.
서명
Building Agent-Based Decision Support Systems for Word-of-Mouth Programs: A Freemium Application 미리보기
저자
Chica, Manuel; Rand, William
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
43.
서명
Building an Inclusive Academic Community: A Possible Path for Public Policy and Marketing 미리보기
저자
Hill, R.P.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
44.
서명
Building Blocks 미리보기
저자
Pope, A.V.; Oliva, R.A.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
45.
서명
Buy What Is Advertised on Television? Evidence from Bans on Child-Directed Food Advertising 미리보기
저자
Huang, R.; Yang, M.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
46.
서명
BYOB: How Brining Your Own Shopping Bags Leads to Treating Yourself and the Environment 미리보기
저자
Karmarkar, Uma R.; Bollinger, Bryan
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
47.
서명
The Behavioral Consequences of Service Quality 미리보기
저자
Zeithaml, V. A
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
1980
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
48.
서명
The Benefit of Becoming Friends: Complaining After Service Failures Leads Customers with Strong Ties to Increase Loyalty 미리보기
저자
Umashankar, Nita; Ward, Morgan K.; Dahl, Darren W.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
49.
서명
The Benefits of Emergency Reserves: Greater Preference and Persistence for Goals That Have Slack with a Cost 미리보기
저자
Sharif, Marissa A.; Shu, Suzanne B.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
50.
서명
The Best of Both Worlds? Effects of Attribute-Induced Goal Conflict on Consumption of Healthful Indulgences 미리보기
저자
Belei, N.; Geyskens, K.; Goukens, C.; Ramanathan, S.; Lemmink, J.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
51.
서명
THE BIG PICTURE The New Landscape 미리보기
저자
Wyner, G.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
52.
서명
The Braggart's Dilemma: On the Social Rewards and Penalties of Advertising Prosocial Behavior 미리보기
저자
Berman, J.Z.; Levine, E.E.; Barasch, A.; Small, D.A.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
53.
서명
The Bright Side of Having an Enemy 미리보기
저자
Harutyunyan, Mushegh; Jiang, Baojun
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
54.
서명
The Budget Contraction Effect: How Contracting Budgets Lead to Less Varied Choice 미리보기
저자
Carlson, Kurt A.; Wolfe, Jared; Blanchard, Simon J.; Huber, Joel C.; Ariely, Dan
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
55.
서명
The Business Case for Sustainability Reporting: Evidence from Stock Market Reactions 미리보기
저자
Du, Shuili; Yu, Kun; Bhattacharya, C. B.; Sen, Sankar
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 3 

하단메뉴