주메뉴 바로가기
본문 바로가기(skip to content)
퀵메뉴 바로가기
마이메뉴 바로가기
도서관정보 바로가기
글로벌메뉴
주메뉴
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
ScienceON Search
FRIC Search
신청내역
관리자 목록
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
NDSL Search
FRIC Search
신청내역
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
CNU Search
|
Home
>
원문검색
>
CNU Search
>
가나다리스트
탭메뉴
기본검색
가나다리스트
전체
ㅣ
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ㅣ
가
나
다
라
마
바
사
아
자
차
카
타
파
하
기타
검색 타입
전체
서명
저자
발행처
ISSN
수록DB
키워드
전방일치
완전일치
결과내 검색
검색어
[가나다ABC : B]
총
81,790
건 중
81,790
건 출력
4046/4090
페이지
검색결과제한
자료유형
기사
(80687)
단행본
(866)
연간물
(210)
FRIC 전자저널
(23)
학위논문
(4)
저자
unknown
(6258)
Marcum, James W
(180)
00
(64)
Lloyd, Bruce
(57)
Posch
(43)
Dollinger, M.
(41)
J.W.M
(33)
UNKNOWN
(33)
Schrage, Michael
(29)
Badawy, A. M.
(22)
Davies, A.
(22)
Cesa, Marco
(20)
Germany
(18)
Backhouse, Roger E
(15)
Baer, Stephen H
(15)
Birnbaum, Jeffrey H
(15)
Gowland, David
(15)
Hopewell, Barry
(15)
Reimers, Jane L
(15)
Smith, P. G.
(15)
Hodgetts, Richard M
(14)
Pearson, Clifford A
(14)
Sheppard, Lee A.
(14)
Teresko, John
(14)
Batabyal, Amitrajeet A
(13)
더보기
(20)
more...
더보기 취소
출판사
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
(3117)
Economist Newspaper Ltd
(2171)
Economist Newspaper Ltd.
(1940)
Butterworth Scientific Ltd. [etc.]
(1851)
ECONOMIST NEWSPAPER LTD
(1732)
Published for the American Physical Society by the American Institute of Physics
(1343)
Blackwell Publishing Ltd
(1260)
Macmillan
(1161)
Pergamon Press
(930)
American Medical Association
(602)
unknown
(587)
Emerald Group Publishing Limited
(511)
American Heart Association, etc.]
(507)
American Society for Microbiology
(497)
Tax Analysts
(474)
British Medical Association
(450)
Published for the International Union of Crystallography by Munksgaard
(423)
American Institute of Physics
(394)
Advanstar Communications [etc.]
(393)
Oxford University Press
(390)
ELSEVIER
(343)
American Society for Biochemistry and Molecular Biology [etc.]
(332)
BLACKWELL PUBLISHERS
(331)
VERLAG RECHT UND WIRTSCHAFT GMBH
(327)
Elsevier Science B.V., Amsterdam
(324)
더보기
(20)
more...
더보기 취소
발행년도
2001
(11018)
2000
(4041)
2020
(3706)
2014
(3503)
1980
(3441)
2016
(3430)
2013
(3069)
2015
(2934)
2019
(2901)
2003
(2900)
2018
(2872)
2017
(2829)
2021
(2769)
1997
(2541)
2012
(2483)
2022
(2141)
1996
(2076)
1995
(1881)
2010
(1553)
2009
(1337)
2008
(1197)
2011
(1170)
2007
(1149)
2006
(1022)
2005
(1008)
더보기
(20)
more...
더보기 취소
언어
영어
(783)
독어
(254)
한국어
(24)
불어
(5)
일본어
(2)
dut
(1)
end
(1)
러시아어
(1)
더보기
(3)
더보기 취소
소장처
법학도서관
(882)
중앙도서관
(149)
의학도서관
(44)
농학도서관
(7)
검색간략리스트
항목선택
서명
저자
발행처
원문제공시작년
정렬
오름차순
내림차순
5
10
15
20
30
50
100
80901.
서명
The Brand Anchoring Effect: A Judgment Bias Resulting from Brand Awareness and Temporary Accessibility
저자
Esch, F.-R.; Schmitt, B. H.; Redler, J.; Langner, T.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
80902.
서명
The Brand and Its Image Re-visited
저자
Jeremy Bullmore (Chairman)
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
80903.
서명
The brand architecture of grocery retailers: Setting material and symbolic boundaries for consumer choice
저자
Esbjerg, L.; Bech-Larsen, T.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
80904.
서명
The brand attitude formation process of emotional and informational ads
저자
Yoo, C.; MacInnis, D.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
80905.
서명
The Brand Builder Bjarke Ingels's architecture for a disrupted future
저자
Chayka, Kyle
발행처
The Republic Pub. Co
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
80906.
서명
The Brand Communication Effects of Using a Headline to Prompt the Key Benefit in Ads with Pictorial Metaphors
저자
Bergkvist, L.; Eiderback, D.; Palombo, M.
발행처
M.E. Sharpe
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
80907.
서명
The Brand Dislike Construct: Scale Development and Application to Actual Brands
저자
Dalli, D.; Grappi, S.; Romani, S.; Gistri, G.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
80908.
서명
The Brand Extension Evaluation Process: Insights from the Continuum Model of Impression Formation.
저자
Monga, Ashwani
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2002
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
80909.
서명
The Br and I analogues of ReCl(H2)(PMePh2)4; crystal structures of ReBr(H2)(PMePh2)4 and the (ReO2(Py)4)+ cation; possible solution state evidence of Re-H.H.N(Py) interactions as evident in T1 measurements/
저자
Luck, Rudy L
발행처
Pergamon Press
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
80910.
서명
The branding challenges of Asian manufacturing firms
저자
Birnik, A.; Birnik, A. K.; Sheth, J.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2010
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
80911.
서명
The Branding of Next-Generation Products
저자
Bertini, M.; Gourville, J.T.; Ofek, E.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
80912.
서명
The Brand in the Boardroom: How Ogilvy & Mather Reinvented The Marketing Principles of Brand Valuation
저자
Joanna Seddon
발행처
World Advertising Research Center Ltd.
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
80913.
서명
THE BRAND KEEPERS: Archivists at companies like Coke, Wells Fargo advocate for marketers--and for themselves
저자
Zmuda, Natalie
발행처
Crain Communications
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
80914.
서명
The brand leadership: Scale development and validation
저자
Chang, Y.; Ko, Y. J.
발행처
Henry Stewart Publications
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
80915.
서명
The Brand Likeability Scale: An Exploratory Study of Likeability in Firm-Level Brands
저자
Bang Nguyen ; Yuksel Ekinci ; Lyndon Simkin ; T.C. Melewar
발행처
NTC Publications Ltd
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
80916.
서명
The brand manager as practical author. An empirical study of the co-creation of a CSR-based brand
저자
Heidi Hansen ; Astrid Jensen ; Cindie Maagaard
발행처
Henry Stewart Publications
원문제공시작년
2022
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
80917.
서명
The brand meaning cjpn-creatijpnn prjpncess jpnn Facebjpnjpnk
저자
Benjamin Rjpnsenthal;Eliane Pereira Zamith Britjpn
발행처
Emerald Group Publishing Limited
원문제공시작년
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
80918.
서명
The brand meaning co-creation process on Facebook
저자
Benjamin Rosenthal;Eliane Pereira Zamith Brito
발행처
Emerald Group Publishing Limited
원문제공시작년
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
80919.
서명
The Brand Name Development Process
저자
David Shipley ; Graham J. Hooky ; Simon Wallace
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
80920.
서명
The Brand Named You
저자
Breitbarth, W.
발행처
American Society for Quality Control
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
4041
4042
4043
4044
4045
4046
4047
4048
4049
4050
임시보관함보기
하단메뉴