충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : B]
81,790건 중 81,790건 출력
4046/4090 페이지 엑셀파일 출력
검색결과제한

검색간략리스트

열거형 테이블형
80901.
서명
The Brand Anchoring Effect: A Judgment Bias Resulting from Brand Awareness and Temporary Accessibility 미리보기
저자
Esch, F.-R.; Schmitt, B. H.; Redler, J.; Langner, T.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
80902.
서명
The Brand and Its Image Re-visited 미리보기
저자
Jeremy Bullmore (Chairman)
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
80903.
서명
The brand architecture of grocery retailers: Setting material and symbolic boundaries for consumer choice 미리보기
저자
Esbjerg, L.; Bech-Larsen, T.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
80904.
서명
The brand attitude formation process of emotional and informational ads 미리보기
저자
Yoo, C.; MacInnis, D.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
80905.
서명
The Brand Builder Bjarke Ingels's architecture for a disrupted future 미리보기
저자
Chayka, Kyle
발행처
The Republic Pub. Co
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
80906.
서명
The Brand Communication Effects of Using a Headline to Prompt the Key Benefit in Ads with Pictorial Metaphors 미리보기
저자
Bergkvist, L.; Eiderback, D.; Palombo, M.
발행처
M.E. Sharpe
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
80907.
서명
The Brand Dislike Construct: Scale Development and Application to Actual Brands 미리보기
저자
Dalli, D.; Grappi, S.; Romani, S.; Gistri, G.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
80908.
서명
The Brand Extension Evaluation Process: Insights from the Continuum Model of Impression Formation. 미리보기
저자
Monga, Ashwani
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2002
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
80910.
서명
The branding challenges of Asian manufacturing firms 미리보기
저자
Birnik, A.; Birnik, A. K.; Sheth, J.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2010
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
80911.
서명
The Branding of Next-Generation Products 미리보기
저자
Bertini, M.; Gourville, J.T.; Ofek, E.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
80912.
서명
The Brand in the Boardroom: How Ogilvy & Mather Reinvented The Marketing Principles of Brand Valuation 미리보기
저자
Joanna Seddon
발행처
World Advertising Research Center Ltd.
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
80913.
서명
THE BRAND KEEPERS: Archivists at companies like Coke, Wells Fargo advocate for marketers--and for themselves 미리보기
저자
Zmuda, Natalie
발행처
Crain Communications
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
80914.
서명
The brand leadership: Scale development and validation 미리보기
저자
Chang, Y.; Ko, Y. J.
발행처
Henry Stewart Publications
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
80915.
서명
The Brand Likeability Scale: An Exploratory Study of Likeability in Firm-Level Brands 미리보기
저자
Bang Nguyen ; Yuksel Ekinci ; Lyndon Simkin ; T.C. Melewar
발행처
NTC Publications Ltd
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
80916.
서명
The brand manager as practical author. An empirical study of the co-creation of a CSR-based brand 미리보기
저자
Heidi Hansen ; Astrid Jensen ; Cindie Maagaard
발행처
Henry Stewart Publications
원문제공시작년
2022
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
80917.
서명
The brand meaning cjpn-creatijpnn prjpncess jpnn Facebjpnjpnk 미리보기
저자
Benjamin Rjpnsenthal;Eliane Pereira Zamith Britjpn
발행처
Emerald Group Publishing Limited
원문제공시작년
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
80918.
서명
The brand meaning co-creation process on Facebook 미리보기
저자
Benjamin Rosenthal;Eliane Pereira Zamith Brito
발행처
Emerald Group Publishing Limited
원문제공시작년
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
80919.
서명
The Brand Name Development Process 미리보기
저자
David Shipley ; Graham J. Hooky ; Simon Wallace
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
80920.
서명
The Brand Named You 미리보기
저자
Breitbarth, W.
발행처
American Society for Quality Control
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
맨앞 이전 4041 4042 4043 4044 4045 4046 4047 4048 4049 4050 다음 맨뒤

하단메뉴