주메뉴 바로가기
본문 바로가기(skip to content)
퀵메뉴 바로가기
마이메뉴 바로가기
도서관정보 바로가기
글로벌메뉴
주메뉴
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
ScienceON Search
FRIC Search
신청내역
관리자 목록
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
NDSL Search
FRIC Search
신청내역
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
CNU Search
|
Home
>
원문검색
>
CNU Search
>
가나다리스트
탭메뉴
기본검색
가나다리스트
전체
ㅣ
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ㅣ
가
나
다
라
마
바
사
아
자
차
카
타
파
하
기타
검색 타입
전체
서명
저자
발행처
ISSN
수록DB
키워드
전방일치
완전일치
결과내 검색
검색어
[가나다ABC : C]
총
47
건 중
47
건 출력
1/3
페이지
제한항목
기사
Corporate Press
검색결과제한
자료유형
기사
(47)
저자
Agarwal, J.; Wu, T.
(1)
Bang, H. K.; Raymond, M. A.; Taylor, C. R.; Moon, Y. S.
(1)
Blomstermo, A.; Sharma, D. D.; Sallis, J.
(1)
Chan, K.; Li, L.; Diehl, S.; Terlutter, R.
(1)
Cornwell, B.; Cui, C. C.; Mitchell, V.; Schlegelmilch, B.; Dzulkiflee, A.; Chan, J.
(1)
Craig, C. S.
(1)
Cunningham, L. F.; Young, C. E.; Lee, M.; Ulaga, W.
(1)
Dolnicar, S.; Gr©øn, B.
(1)
Dou, W
(1)
Essoussi, L. H.; Merunka, D.
(1)
Evanschitzky, H.; Wangenheim, F. v.; Woisetschlager, D.; Blut, M.
(1)
Fam, K. S.; Grohs, R.
(1)
Huang, J. H.; Lee, B. C.; Ho, S. H.
(1)
Isaac, G. E.; Perdikis, N.; Kerr, W. A.
(1)
Jeong, I
(1)
Jin, B.; Park, J. Y.; Kim, J.
(1)
Josiassen, A.; Lukas, B. A.; Whitwell, G. J.
(1)
Jun, J. W.; Lee, H. S.
(1)
Ko, E.; Kim, E.; Taylor, C. R.; Kim, K. H.; Kang, I. J.
(1)
Koudelova, Radka
(1)
Malhotra, Naresh K
(1)
Marta, J. K.; Singhapakdi, A.
(1)
Merz, M. A.; He, Y.; Alden, D. L.
(1)
Mesdag, M. v.
(1)
Nelson, M. R.; Paek, H. J.
(1)
더보기
(20)
more...
더보기 취소
출판사
Corporate Press
(47)
발행년도
2007
(9)
2008
(9)
2005
(7)
2003
(5)
2006
(5)
2000
(4)
2001
(4)
2004
(4)
더보기
(3)
더보기 취소
검색간략리스트
항목선택
서명
저자
발행처
원문제공시작년
정렬
오름차순
내림차순
5
10
15
20
30
50
100
1.
서명
A categorization approach to analyzing the global consumer culture debate
저자
Merz, M. A.; He, Y.; Alden, D. L.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
A comparative analysis of sales training in Europe: implications for international sales negotiations/
저자
Roman, S
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
A comparative investigation into the internationalisation of Canadian and UK high-tech SMEs
저자
Spence, M.; Crick, D.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
A comparative study of the management styles of marketing managers in Australia and the People's Republic of China
저자
Poon, P. S.; Evangelista, F. U.; Albaum, G.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
A comparison of satisfaction outcomes associated with adapted and non-adapted products: Domestic versus imported washing machines in Turkey/
저자
Yamin, M
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
A comparison of service quality dimensions conveyed in advertisements for service providers in the USA and Korea: A content analysis
저자
Bang, H. K.; Raymond, M. A.; Taylor, C. R.; Moon, Y. S.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
A comparison of the purchasing and consumption behaviour of Slovenian and other Eastern European consumers
저자
Rojsek, I.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
A conceptual framework of antecedents of information search in exporting: Importance of ability and motivation
저자
Yeoh, P. L.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
A content analysis of advertising in a global magazine across seven countries: Implications for global advertising strategies
저자
Nelson, M. R.; Paek, H. J.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
A cross-cultural analysis of television advertising in the UK and the Czech Republic/
저자
Koudelova, Radka
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
A cross-cultural comparison of behavioral intention models: Theoretical consideration and an empirical investigation/
저자
Malhotra, Naresh K
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
A cross-cultural comparison of Internet buying behavior: effects of Internet usage, perceived risks, and innovativeness/
저자
Park, C
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
A cross-cultural study of the role of religion in consumers' ethical positions
저자
Cornwell, B.; Cui, C. C.; Mitchell, V.; Schlegelmilch, B.; Dzulkiflee, A.; Chan, J.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
A cross-cultural validation of a gender role identity scale in marketing
저자
Schertzer, S. M.; Laufer, D.; Silvera, D. H.; McBride, J. B.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
A cross-national study of the relationship between international diversification and new product performance/
저자
Jeong, I
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
A culture-based approach to understanding the adoption and diffusion of new products across countries
저자
Yalcinkaya, G.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
Calls for papers/
저자
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2000
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
China's entry to WTO: global marketing issues, impact, and implications for China
저자
Agarwal, J.; Wu, T.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2004
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
Choice of foreign market entry mode in service firms
저자
Blomstermo, A.; Sharma, D. D.; Sallis, J.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
20.
서명
Comparing export marketing channels: developed versus developing countries
저자
Tesfom, G.; Lutz, C.; Ghauri, P.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2004
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
1
2
3
임시보관함보기
하단메뉴