충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : C]
36건 중 36건 출력
1/2 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
Can Consumer Misbehavior be Controlled? A Critical Analysis of Two Major Control Techniques 미리보기
저자
Fullerton, R. A.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Causes and Processes Underlying Reference Effects in Consumer Choice 미리보기
저자
Dhar, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Children as Decision Makers 미리보기
저자
Corfman, K.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Cognitive Appraisals, Consumer Emotions, and Consumer Response 미리보기
저자
Kumar, A.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Community and Canon: A Foundation for a Mature Interpretive Research 미리보기
저자
Larsen, V.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Concept Mapping in Marketing: A Research Tool for Uncovering Consumers' Knowledge Structure Associations 미리보기
저자
Joiner, C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Conceptual Issues in the Study of Innovation Adoption Behavior 미리보기
저자
Nabih, M. I.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Considering Social Marketing from the Perspective of Several Consumer Research Paradigms 미리보기
저자
Rothschild, M. L.;Andreasen, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Constellations, Configurations and Consumption: Exploring Patterns of Consumer Behaviour Amongst U. K. Shoppers 미리보기
저자
Hogg, M. K.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
Consumer Attributions of Product Failure to Channel Members and Self: The Impacts of Situational Cues 미리보기
저자
Su, W.;Tippins, M. J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
Consumer Behavior and Public Health 미리보기
저자
Cox, A. D.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
Consumer Behavior and the Wayward Mind: The Influence of Mania and Depression on Consumption 미리보기
저자
Hirschman, E. C.;Stern, B. B.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
Consumer Behavior, Avoidance, and Coping with Negative Emotion 미리보기
저자
Luce, M. F.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
Consumer Constructions of Gender 미리보기
저자
Schroeder, J. E.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
Consumer Decisions on Discretionary Time: A Sociocognitive Perspective 미리보기
저자
Cotte, J.;Ratneshwar, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
Consumer Desire in Three Cultures: Results from Projective Research 미리보기
저자
Belk, R. W.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
Consumer Emotion Space: An Investigation of Semantic Space and Context Effects in Self-Reported Emotion Elicitation 미리보기
저자
Buck, R.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
Consumer Ethnocentrism in Two Emerging Markets: Determinants and Predictive Validity 미리보기
저자
Witkowski, T. H.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
Consumer Experience and Consideration Sets for Brands and Product Categories 미리보기
저자
Johnson, M. D.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
20.
서명
Consumer Knowledge Structures: Networks and Frames 미리보기
저자
Lawson, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 

하단메뉴