충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : C]
32건 중 32건 출력
1/2 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
A Cross-National Examination of Horizontal and Vertical Individualism and Collectivism Measurement and Impact on Consumer Decision-Making 미리보기
저자
Sivadas, E.; Bruvold, N. T.; Nelson, M. R.; Shavitt, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Camp as Cultural Capital: Elaboration of a Consumption Taste 미리보기
저자
Kates, S. M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Can Product Attributes be Reduced to Affective and Cognitive Dimensions in Measuring Attitude Bases? A Cross-Cultural Confirmatory Factor Analysis 미리보기
저자
Cervellon, M. C.; Dube, L.; Jingyuan, H.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Changing Faces in Services Relationships: Customers' Roles During Dissatisfactory Service Encounters 미리보기
저자
Ligas, M.; Coulter, R. A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Child-Brand Relationships: A Conceptual Framework 미리보기
저자
Ji, M. F.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Children's Perceived Truthfulness of Television Advertising and Parental Influence: A Hong Kong Study 미리보기
저자
Chan, K.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Collecting Brand Loyalty: A Comparative Analysis of How Coca-Cola and Hallmark Use Collecting Behavior to Enhance Brand Loyalty 미리보기
저자
Slater, J. S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
College Students' Attributions of Responsibility for a Drunk Driving Accident 미리보기
저자
Blair, M. E.; Hyatt, E.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Comparison of the Popularity of 9-Ending Prices in the U.S. and Poland 미리보기
저자
Suri, R.; Anderson, R. E.; Kotlov, V.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
Composite Products as Conceptual Combinations: Combinatorial Processes and Brand Evaluative Effects 미리보기
저자
Gill, T.; Dube, L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
.Com Satisfaction and.Com Dissatisfaction: One or Two Constructs? 미리보기
저자
Chen, Q.; Wells, W. D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
Consistency in Consumer Preferences: Connecting Perceptions of the Product, the Person, and the Situation in Preference Schemas 미리보기
저자
Brechan, I.; Lanseng, E. J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
Constructing an Interpersonal Influence Attempt: An Examination of Influence Strategy Choice and the Effects of Strategy Sequencing 미리보기
저자
Mallalieu, L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
Consumer Confidence and Knowledge Calibration 미리보기
저자
Moorman, C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
Consumer Ecology: The Role of Time & Space in the Adoption, Integration and Consumption of Technology Products in Everyday Life 미리보기
저자
Lloyd, S. M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
Consumer Perceptions of and Attitudes Toward Brand Names: The Effect of Morphemic Familiarity 미리보기
저자
Lerman, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
Consumer Perceptions of Product Parity in E-Commerce Markets: The Effect of Search Set Size on Parity Judgments and Choice Satisfaction 미리보기
저자
Wood, S.; Swain, S.; Wadden, J. D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
Consumer Preferences Towards Frequency Programs 미리보기
저자
Kivetz, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
Consumer Psychological Attachment: Exploring Differences Across Customer Segments and Product Categories 미리보기
저자
Moore, M.; Ratneshwar, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
20.
서명
Consumers' Attitudinal Profiles: An Examination at the Congruence Between Cognitive, Affective and Conative Spaces 미리보기
저자
Aurifeille, J.-M.; Clerfeuille, F.; Quester, P.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 

하단메뉴