주메뉴 바로가기
본문 바로가기(skip to content)
퀵메뉴 바로가기
마이메뉴 바로가기
도서관정보 바로가기
글로벌메뉴
주메뉴
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
ScienceON Search
FRIC Search
신청내역
관리자 목록
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
NDSL Search
FRIC Search
신청내역
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
CNU Search
|
Home
>
원문검색
>
CNU Search
>
가나다리스트
탭메뉴
기본검색
가나다리스트
전체
ㅣ
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ㅣ
가
나
다
라
마
바
사
아
자
차
카
타
파
하
기타
검색 타입
전체
서명
저자
발행처
ISSN
수록DB
키워드
전방일치
완전일치
결과내 검색
검색어
[가나다ABC : C]
총
32
건 중
32
건 출력
1/2
페이지
제한항목
2001
Association for Consumer Research
검색결과제한
자료유형
기사
(32)
저자
Aurifeille, J.-M.; Clerfeuille, F.; Quester, P.
(1)
Bechwati, N. N.; Morrin, M.
(1)
Blair, M. E.; Hyatt, E.
(1)
Brechan, I.; Lanseng, E. J.
(1)
Callow, M. A.; Schiffman, L. G.
(1)
Cervellon, M. C.; Dube, L.; Jingyuan, H.
(1)
Chan, K.
(1)
Chen, Q.; Wells, W. D.
(1)
Chien, Y.-W.; Hsiao, C.-C.
(1)
Combes, E.; Hibbert, S.; Hogg, G.; Varey, R.
(1)
Gill, T.; Dube, L.
(1)
Godek, J.; Yates, J. F.; Auh, S.
(1)
Houston, R.
(1)
Ji, M. F.
(1)
Kates, S. M.
(1)
Kivetz, R.
(1)
Klein, L. R.
(1)
Lerman, D.
(1)
Ligas, M.; Coulter, R. A.
(1)
Lloyd, S. M.
(1)
Mallalieu, L.
(1)
Moore, M.; Ratneshwar, S.
(1)
Moorman, C.
(1)
Morris, M.
(1)
Ringberg, T.
(1)
더보기
(20)
more...
더보기 취소
출판사
Association for Consumer Research
(32)
발행년도
2001
(32)
검색간략리스트
항목선택
서명
저자
발행처
원문제공시작년
정렬
오름차순
내림차순
5
10
15
20
30
50
100
1.
서명
A Cross-National Examination of Horizontal and Vertical Individualism and Collectivism Measurement and Impact on Consumer Decision-Making
저자
Sivadas, E.; Bruvold, N. T.; Nelson, M. R.; Shavitt, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Camp as Cultural Capital: Elaboration of a Consumption Taste
저자
Kates, S. M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Can Product Attributes be Reduced to Affective and Cognitive Dimensions in Measuring Attitude Bases? A Cross-Cultural Confirmatory Factor Analysis
저자
Cervellon, M. C.; Dube, L.; Jingyuan, H.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Changing Faces in Services Relationships: Customers' Roles During Dissatisfactory Service Encounters
저자
Ligas, M.; Coulter, R. A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Child-Brand Relationships: A Conceptual Framework
저자
Ji, M. F.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Children's Perceived Truthfulness of Television Advertising and Parental Influence: A Hong Kong Study
저자
Chan, K.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Collecting Brand Loyalty: A Comparative Analysis of How Coca-Cola and Hallmark Use Collecting Behavior to Enhance Brand Loyalty
저자
Slater, J. S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
College Students' Attributions of Responsibility for a Drunk Driving Accident
저자
Blair, M. E.; Hyatt, E.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Comparison of the Popularity of 9-Ending Prices in the U.S. and Poland
저자
Suri, R.; Anderson, R. E.; Kotlov, V.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
Composite Products as Conceptual Combinations: Combinatorial Processes and Brand Evaluative Effects
저자
Gill, T.; Dube, L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
.Com Satisfaction and.Com Dissatisfaction: One or Two Constructs?
저자
Chen, Q.; Wells, W. D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
Consistency in Consumer Preferences: Connecting Perceptions of the Product, the Person, and the Situation in Preference Schemas
저자
Brechan, I.; Lanseng, E. J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
Constructing an Interpersonal Influence Attempt: An Examination of Influence Strategy Choice and the Effects of Strategy Sequencing
저자
Mallalieu, L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
Consumer Confidence and Knowledge Calibration
저자
Moorman, C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
Consumer Ecology: The Role of Time & Space in the Adoption, Integration and Consumption of Technology Products in Everyday Life
저자
Lloyd, S. M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
Consumer Perceptions of and Attitudes Toward Brand Names: The Effect of Morphemic Familiarity
저자
Lerman, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
Consumer Perceptions of Product Parity in E-Commerce Markets: The Effect of Search Set Size on Parity Judgments and Choice Satisfaction
저자
Wood, S.; Swain, S.; Wadden, J. D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
Consumer Preferences Towards Frequency Programs
저자
Kivetz, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
Consumer Psychological Attachment: Exploring Differences Across Customer Segments and Product Categories
저자
Moore, M.; Ratneshwar, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
20.
서명
Consumers' Attitudinal Profiles: An Examination at the Congruence Between Cognitive, Affective and Conative Spaces
저자
Aurifeille, J.-M.; Clerfeuille, F.; Quester, P.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
1
2
임시보관함보기
하단메뉴