충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : C]
9건 중 9건 출력
1/1 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
A content analysis of advertising in a global magazine across seven countries: Implications for global advertising strategies 미리보기
저자
Nelson, M. R.; Paek, H. J.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Consumer animosity: a literature review and a reconsideration of its measurement 미리보기
저자
Riefler, P.; Diamantopoulos, A.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Consumers' product evaluations in emerging markets: Does country of design, country of manufacture, or brand image matter? 미리보기
저자
Essoussi, L. H.; Merunka, D.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Consumers' response to offensive advertising: a cross cultural study 미리보기
저자
Chan, K.; Li, L.; Diehl, S.; Terlutter, R.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Cross-cultural advertising research: where we have been and where we need to go 미리보기
저자
Okazaki, S.; Mueller, B.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Cross-cultural differences in survey response patterns 미리보기
저자
Dolnicar, S.; Gr©øn, B.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Cross-national market segmentation in the fashion industry: A study of European, Korean, and US consumers 미리보기
저자
Ko, E.; Kim, E.; Taylor, C. R.; Kim, K. H.; Kang, I. J.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Cultural differences in brand designs and tagline appeals 미리보기
저자
Jun, J. W.; Lee, H. S.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Cultural values and effective executional techniques in advertising: A cross-country and product category study of urban young adults in Asia 미리보기
저자
Fam, K. S.; Grohs, R.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 

하단메뉴