충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : C]
37건 중 37건 출력
1/2 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
A Comparison of Advertising, Social, and Cognitive Predictors of Overeating Behavior 미리보기
저자
Kinard, B.R.; Webster, C.; White, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Categories in Context 미리보기
저자
Diehl, K.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Cause Related Marketing: Improving People Willingness to Donate by Selling Them a Product 미리보기
저자
Baghi, I.; Tedeschi, M.; Rubaltelli, E.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Choice with Inference is Different From Choice without Inference 미리보기
저자
Gunasti, K.; Ross, W.T.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Cognitive Load, Need for Closure, and Socially Desirable Responding: Cognitively Constrained versus Motivated Response Biases in Cross-Cultural Consumer Research 미리보기
저자
Lalwani, A.K.; Chiu, C.-Y.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Commercial Mythology and the Global Organization of Consumption 미리보기
저자
Arnould, E.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Commodifying the Self: Online Social Networking Profiles as Brand Communities 미리보기
저자
Atkinson, L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Conditioning Implicit and Explicit Brand Attitudes Using Celebrity Affiliates 미리보기
저자
Ewing, D.R.; Allen, C.T.; Kardes, F.R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Conducting Consumer Research in India and China: Issues, Challenges and New Directions 미리보기
저자
Mahi, H.; Eckhardt, G.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
Considering the Alternatives: Cognitive Mechanisms Underlying Choice Processes 미리보기
저자
Kassam, K.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
Consider the Consequences: The Effect of Consequence Information on Consumer Choice of Snack Foods 미리보기
저자
Wilson, A.; Fox, G.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
Conspicuous Consumption: A Preliminary Report of Scale Development and Validation 미리보기
저자
Chen, E.Y.I.; Yeh, N.-C.; Wang, C.P.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
Construction of Country-Specific, Yet Internationally Comparable Short Form Marketing Scales 미리보기
저자
de Jong, M.G.; Steenkamp, J.-B.E.M.; Veldkamp, B.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
Consumer Emotional Intelligence: Conceptualization, Measurement, and the Prediction of Consumer Decision Making 미리보기
저자
Kidwell, B.; Hardesty, D.M.; Childers, T.L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
Consumer Freedom from Consumer Culture Theory Perspectives 미리보기
저자
Mick, D.G.; Humphreys, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
Consumer Inferences about Hybrid Goods and Services from Pricing and Innovation 미리보기
저자
Umashankar, N.; Srinivasan, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
Consumer Motivation: Identifying Factors that Increase Goal Adherence 미리보기
저자
Koo, M.; Fishbach, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
Consumer Response to Aesthetic Aspects of Product Design: 1-, 2-, and 3-Dimensional Perspectives 미리보기
저자
Hutchinson, W.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
Consumers' Construal Levels: Organic Manipulations and Implications for Choice 미리보기
저자
Goldsmith, K.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
20.
서명
Consumers' Elaboration of Really-New-Product Messages 미리보기
저자
Alexander, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 

하단메뉴