충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : C]
9건 중 9건 출력
1/1 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
A categorization approach to analyzing the global consumer culture debate 미리보기
저자
Merz, M. A.; He, Y.; Alden, D. L.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
A cross-cultural validation of a gender role identity scale in marketing 미리보기
저자
Schertzer, S. M.; Laufer, D.; Silvera, D. H.; McBride, J. B.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
A culture-based approach to understanding the adoption and diffusion of new products across countries 미리보기
저자
Yalcinkaya, G.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Consumer ethnocentrism in the German market 미리보기
저자
Evanschitzky, H.; Wangenheim, F. v.; Woisetschlager, D.; Blut, M.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Consumers' need for uniqueness: short-form scale development and cross-cultural validation 미리보기
저자
Ruvio, A.; Shoham, A.; Brencic, M. M.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Country classification and the cultural dimension: a review and evaluation 미리보기
저자
Vanderstraeten, J.; Matthyssens, P.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Country-of-origin contingencies: Competing perspectives on product familiarity and product involvement 미리보기
저자
Josiassen, A.; Lukas, B. A.; Whitwell, G. J.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Cross-cultural examination of the relationships among firm reputation, e-satisfaction, e-trust, and e-loyalty 미리보기
저자
Jin, B.; Park, J. Y.; Kim, J.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Culture study in international marketing: a critical review and suggestions for future research 미리보기
저자
Yaprak, A.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 

하단메뉴