충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : C]
2,789건 중 2,789건 출력
84/140 페이지 엑셀파일 출력
제한항목
2009 삭제
검색결과제한

검색간략리스트

열거형 테이블형
1661.
서명
Consumer goods in Japan: Fashion victims 미리보기
저자
unknown
발행처
Economist Newspaper Ltd.
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1662.
서명
Consumer goods in the recession: The game has changed 미리보기
저자
unknown
발행처
Economist Newspaper Ltd.
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1663.
서명
Consumer Hope Scale: Development and Validation of Dispositional and Situational Measures 미리보기
저자
Hardesty, D.; Kidwell, B.; Rowe, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1664.
서명
Consumer Hope Scale: Development and Validation of Dispositional and Situational Measures 미리보기
저자
Hardesty, D.; Kidwell, B.; Rowe, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1665.
서명
Consumer likelihood of purchasing organic cotton apparel: Influence of attitudes and self-identity 미리보기
저자
Hustvedt, G.; Dickson, M. A.
발행처
Emerald Group Publishing Limited
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1666.
서명
Consumer loyalty to family versus non-family business: The roles of store image, trust and satisfaction 미리보기
저자
Orth, U. R.; Green, M. T.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1667.
서명
Consumer motivations in taking action against spyware: an empirical investigation 미리보기
저자
Gurung, A.; Luo, X.; Liao, Q.
발행처
Emerald Group Publishing Limited
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1668.
서명
Consumer Mourning and Coping with the Loss of Strategic Rituals: The Case of Marshall Field & Co 미리보기
저자
Otnes, C.C.; Ilhan, B.E.; Yang, J.; Tami, N.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1669.
서명
Consumer Mourning and Coping with the Loss of Strategic Rituals: The Case of Marshall Field & Co 미리보기
저자
Otnes, C.C.; Ilhan, B.E.; Yang, J.; Tami, N.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1670.
서명
Consumer Neuroscience: Current State of Knowledge and Future Research Directions 미리보기
저자
Bettman, J.R.; Prelec, D.; Yoon, C.; Hedgcock, W.; Luce, M.F.; Plassmann, H.; Shiv, B.; Smidts, A.; Wood, S.; Rao, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1671.
서명
Consumer Neuroscience: Current State of Knowledge and Future Research Directions 미리보기
저자
Bettman, J.R.; Prelec, D.; Yoon, C.; Hedgcock, W.; Luce, M.F.; Plassmann, H.; Shiv, B.; Smidts, A.; Wood, S.; Rao, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1672.
서명
Consumer observations on channel choices-Competitive strategies in Finnish grocery retailing 미리보기
저자
Koistinen, K.; Jarvinen, R.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1673.
서명
Consumer-perceived risk model for the introduction of genetically modified food in Spain 미리보기
저자
Martinez-Poveda, A.; Molla-Bauza, M. B.; del Campo Gomis, F. J.; Martinez, L. M.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1674.
서명
Consumer perception of interface quality, security, and loyalty in electronic commerce 미리보기
저자
Chang, H. H.; Chen, S. W.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1675.
서명
Consumer perceptions of bundles 미리보기
저자
Nguyen, A.; Heeler, R. M.; Buff, C.
발행처
Emerald Group Publishing Limited
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1676.
서명
Consumer Perceptions of Food-Borne Illness Risks Before and After the 2006 E. Coli Events 미리보기
저자
Brady, J.T.; Li, P.; Brown, D.
발행처
SAGE PERIODICALS PRESS
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1677.
서명
Consumer perceptions of internet-based e-retailing: an empirical research in Hong Kong 미리보기
저자
Liao, Z.; Shi, X.
발행처
Emerald Group Publishing Limited
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1678.
서명
Consumer perceptions of own brands: international differences 미리보기
저자
Anchor, J. R.; Kour?ilova, T.
발행처
Emerald Group Publishing Limited
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1679.
서명
Consumer Perceptions of Value and Price 미리보기
저자
Nelson, L.D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1680.
서명
Consumer Perceptions of Value and Price 미리보기
저자
Nelson, L.D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
맨앞 이전 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 다음 맨뒤

하단메뉴