충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : C]
2,896건 중 2,896건 출력
131/145 페이지 엑셀파일 출력
제한항목
2011 삭제
검색결과제한

검색간략리스트

열거형 테이블형
2601.
서명
Customer and retailer rebates under risk aversion 미리보기
저자
Caliskan-Demirag, O.; (Frank) Chen, Y.; Li, J.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2011
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2602.
서명
Customer attitudes of stayers and defectors in B2B services: Are they really different? 미리보기
저자
Williams, P.; Khan, M. S.; Ashill, N. J.; Naumann, E.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2011
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2603.
서명
Customer-based brand equity, equity drivers, and customer loyalty in the supermarket industry 미리보기
저자
Allaway, A. W.; Huddleston, P.; Whipple, J.; Ellinger, A. E.
발행처
Emerald Group Publishing Limited
원문제공시작년
2011
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2604.
서명
Customer chain management based e-business for aerospace and defence enterprises 미리보기
저자
Callan, M.; Wei, J.
발행처
Inderscience
원문제공시작년
2011
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2605.
서명
Customer complaints in restaurants: Do they differ by service stages and loyalty levels? 미리보기
저자
Namkung, Y.; Jang, S.; Choi, S.K.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2011
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2606.
서명
Customer dissatisfaction and defection: The hidden costs of downsizing 미리보기
저자
Williams, P.; Khan, M. S.; Naumann, E.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2011
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2607.
서명
Customer experience in online financial services: A study of behavioral intentions for techno-ready market segments 미리보기
저자
Ding, X. D.; Huang, Y.; Verma, R.
발행처
mcb
원문제공시작년
2011
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2608.
서명
Customer focus, supply-chain relational capabilities and performance: Evidence from US manufacturing industries 미리보기
저자
Lado, A. A.; Paulraj, A.; Chen, I. J.
발행처
MCB
원문제공시작년
2011
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2609.
서명
Customer ignorance, price-cap regulation, and rent-seeking in mobile roaming 미리보기
저자
Ambjornsen, T.; Foros, O.; Wasenden, O. C.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2011
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2610.
서명
Customer intimacy and commitment to relationships with firms in five different sectors: Preliminary evidence 미리보기
저자
Bugel, M.S.; Verhoef, P.C.; Buunk, A.P.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2011
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2611.
서명
Customer involvement and perceptions: The moderating role of customer co-production 미리보기
저자
Cheung, M.F.Y.; To, W.M.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2011
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2612.
서명
Customer knowledge enabled innovation capability: proposing a measurement scale 미리보기
저자
Belkahla, W.; Triki, A.
발행처
Emerald Group Publishing limited
원문제공시작년
2011
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2613.
서명
Customer knowledge management and the strategies of social software 미리보기
저자
Zhang, Z. J.
발행처
Emerald Group Publishing Limited
원문제공시작년
2011
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2614.
서명
Customer management and CRM: addressing the dark side 미리보기
저자
Frow, P.; Payne, A.; Wilkinson, I. F.; Young, L.
발행처
Emerald Group Publishing Limited
원문제공시작년
2011
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2615.
서명
Customer markets and the welfare effects of monetary policy 미리보기
저자
Söderberg, J.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2011
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2616.
서명
Customer or Complementor? Intercarrier Compensation with Two-Sided Benefits 미리보기
저자
Hermalin, B. E.; Katz, M. L.
발행처
Blackwell Publishing Ltd
원문제공시작년
2011
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2617.
서명
Customer orientation and future market focus in NSD 미리보기
저자
Hillebrand, B.; Kemp, R. G.; Nijssen, E. J.
발행처
mcb
원문제공시작년
2011
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2618.
서명
Customer orientation in real-estate companies: The espoused values of customer relations 미리보기
저자
Palm, P.
발행처
Emerald Group Publishing Limited
원문제공시작년
2011
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2619.
서명
Customer participation and citizenship behavioral influences on employee performance, satisfaction, commitment, and turnover intention 미리보기
저자
Yi, Y.; Nataraajan, R.; Gong, T.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2011
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2620.
서명
Customer reactions to acquirer-dominant mergers and acquisitions 미리보기
저자
Thorbjornsen, H.; Dahlen, M.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2011
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
맨앞 이전 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 다음 맨뒤

하단메뉴