충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : C]
60건 중 60건 출력
1/3 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
A Closer View of Online Reviews 미리보기
저자
Goncalves, D.; Carlson, K.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
A Complex Account of Service Recovery: Subtle Efforts to Remedy Subtle Service Failure 미리보기
저자
Wan, F.; Qiu, P.; Shrum, L.J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Can Biases About the Future Push Consumers to Act? Effects of Affective Forecasting on Consumer Procrastination 미리보기
저자
Lin, L.; Silk, T.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Can Brand Commitment be Harmful to the Brand? The Moderating Role of Psychological Contracts 미리보기
저자
Raju, S.; Desai, K.K.; Unnava, H.R.; Montgomery, N.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Can Consumers Cope with Visual Rhetorical Figures in Advertising? 미리보기
저자
Andrews, S.; Xie, G.-X.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Can I Correct My Errors without Knowing?: The Effect of Nonconscious Priming of a Target Attribute on Judgmental Errors 미리보기
저자
Lee, K.Y.; Mitchell, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Can Money and Religion Substitute for Each Other? 미리보기
저자
Akpinar, E.; Vohs, K.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Can Moral Identity Enhance Out-Group Brand Evaluations?: The Moderating Role of Thinking Style 미리보기
저자
Choi, W.J.; Winterich, K.P.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Can Thinking Abstractly Help Choosing From Large Assortments? 미리보기
저자
Xu, J.; Jiang, Z.; Dhar, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
Can You Say ``No'' to Being a Sustainable Consumer? 미리보기
저자
Oh, S.; Yoon, S.; Vargas, P.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
Catching More Flies with Vinegar: The Ironic Effect of Product-Specific Search Cost on Consumer Choice 미리보기
저자
Ge, X.; Haubl, G.; Brigden, N.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
Caught Between a Rock and a Hard Place: Adult Children's Consumption of Care Services for Their Elderly Parents 미리보기
저자
Huff, A.; Cotte, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
Changes in Relationship Closeness: A Turning Point Analysis 미리보기
저자
Futrell, G.D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
Choice Under Pressure: Perverse Outcomes of Enhanced Familiarity Preference 미리보기
저자
Litt, A.; Reich, T.; Maymin, S.; Shiv, B.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
Choosing versus Rejecting: How Power Shapes our Decision Strategies 미리보기
저자
Mourali, M.; Nagpal, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
Citations and Herding: Why One Article Makes It and Another Doesn't 미리보기
저자
Quaschning, S.; Pandelaere, M.; Vermeier, I.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
Co-Branding with an Emotional Brand: Identity Threat and Coping Strategies among Loyal Consumers 미리보기
저자
Xiao, N.; Wan, F.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
Color Harmony and Aesthetic Self-Design: Empirical Tests of Classical Theories 미리보기
저자
Deng, X.; Jui, S.; Hutchinson, W.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
Coloring Decisions: The Effect of Red and Blue Colors on Consumer Behavior 미리보기
저자
Bagchi, R.; Cheema, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
20.
서명
Come Closer: Anthropomorphized Products as Intimate Companions 미리보기
저자
Valenzuela, A.; Hadi, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 3 

하단메뉴