충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : C]
18건 중 18건 출력
1/1 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
Can Automated Group Recommender Systems Help Consumers Make Better Choices? 미리보기
저자
Hennig-Thurau, T.; Marchand, A.; Marx, P.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Can More Information be a Bad Thing? Despite the best efforts of researchers, consumer decisions will always have subjective components 미리보기
저자
Duboff, R.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Can Small Victories Help Win the War? Evidence from Consumer Debt Management 미리보기
저자
Gal, D.; McShane, B.B.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Choice of Cause in Cause-Related Marketing 미리보기
저자
Robinson, S.R.; Irmak, C.; Jayachandran, S.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Competition in a Status Goods Market 미리보기
저자
Kuksov, D.; Xie, Y.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Competitive Strategy in Socially Entrepreneurial Nonprofit Organizations: Innovation and Differentiation 미리보기
저자
Weerawardena, J.; Mort, G.S.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Complexity Effects in Choice Experiment-Based Models 미리보기
저자
Dellaert, G.C.; Donkers, B.; van Soest, A.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Concentrate on Success Remaining relevant requires strategic connection with consumers, not over-saturating campaigns 미리보기
저자
Milgrom, J.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Conflicts at the Bottom of the Pyramid: Profitability, Poverty Alleviation, and Neoliberal Governmentality 미리보기
저자
Varman, R.; Skalen, P.; Belk, R.W.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
Consumer Participation in Coproduction: ``I Made It Myself'' Effects on Consumers' Sensory Perceptions and Evaluations of Outcome and Input Product 미리보기
저자
Troye, S.V.; Supphellen, M.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
Consuming Direct-to-Consumer Genetic Tests: The Role of Genetic Literacy and Knowledge Calibration 미리보기
저자
Pearson, Y.E.; Liu-Thompkins, Y.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
Consumption-Based Cross-Brand Learning: Are Private Labels Really Private? 미리보기
저자
Szymanowski, M.; Gijsbrechts, E.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
Contracts, Extracontractual Incentives, and Ex Post Behavior in Franchise Channel Relationships 미리보기
저자
Kashyap, V.; Antia, K.D.; Frazier, G.L.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
Creating Major Innovations with Customers: Insights from Small and Young Technology Firms 미리보기
저자
Coviello, N.E.; Joseph, R.M.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
Crisis Diagnostics Assessing brand damage, while restoring brand equity 미리보기
저자
Gregory, J.R.; Levick, R.S.; Reibstein, D.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
Curative International Marketing It's time to accept responsibility for the errors of the past 미리보기
저자
Czinkota, M.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
Customer Uncertainty Following Downsizing: The Effects of Extent of Downsizing and Open Communication 미리보기
저자
Homburg, C.; Klarmann, M.; Staritz, S.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
The CMO and the Future of Marketing 미리보기
저자
Day, G.S.; Malcolm, R.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 

하단메뉴