주메뉴 바로가기
본문 바로가기(skip to content)
퀵메뉴 바로가기
마이메뉴 바로가기
도서관정보 바로가기
글로벌메뉴
주메뉴
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
ScienceON Search
FRIC Search
신청내역
관리자 목록
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
NDSL Search
FRIC Search
신청내역
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
CNU Search
|
Home
>
원문검색
>
CNU Search
>
가나다리스트
탭메뉴
기본검색
가나다리스트
전체
ㅣ
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ㅣ
가
나
다
라
마
바
사
아
자
차
카
타
파
하
기타
검색 타입
전체
서명
저자
발행처
ISSN
수록DB
키워드
전방일치
완전일치
결과내 검색
검색어
[가나다ABC : C]
총
18
건 중
18
건 출력
1/1
페이지
제한항목
2012
American Marketing Association
검색결과제한
자료유형
기사
(18)
저자
Coviello, N.E.; Joseph, R.M.
(1)
Czinkota, M.
(1)
Day, G.S.; Malcolm, R.
(1)
Dellaert, G.C.; Donkers, B.; van Soest, A.
(1)
Duboff, R.
(1)
Gal, D.; McShane, B.B.
(1)
Gregory, J.R.; Levick, R.S.; Reibstein, D.
(1)
Hennig-Thurau, T.; Marchand, A.; Marx, P.
(1)
Homburg, C.; Klarmann, M.; Staritz, S.
(1)
Kashyap, V.; Antia, K.D.; Frazier, G.L.
(1)
Kuksov, D.; Xie, Y.
(1)
Milgrom, J.
(1)
Pearson, Y.E.; Liu-Thompkins, Y.
(1)
Robinson, S.R.; Irmak, C.; Jayachandran, S.
(1)
Szymanowski, M.; Gijsbrechts, E.
(1)
Troye, S.V.; Supphellen, M.
(1)
Varman, R.; Skalen, P.; Belk, R.W.
(1)
Weerawardena, J.; Mort, G.S.
(1)
더보기
(13)
더보기 취소
출판사
American Marketing Association
(13)
American Marketing Association]
(5)
발행년도
2012
(18)
검색간략리스트
항목선택
서명
저자
발행처
원문제공시작년
정렬
오름차순
내림차순
5
10
15
20
30
50
100
1.
서명
Can Automated Group Recommender Systems Help Consumers Make Better Choices?
저자
Hennig-Thurau, T.; Marchand, A.; Marx, P.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Can More Information be a Bad Thing? Despite the best efforts of researchers, consumer decisions will always have subjective components
저자
Duboff, R.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Can Small Victories Help Win the War? Evidence from Consumer Debt Management
저자
Gal, D.; McShane, B.B.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Choice of Cause in Cause-Related Marketing
저자
Robinson, S.R.; Irmak, C.; Jayachandran, S.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Competition in a Status Goods Market
저자
Kuksov, D.; Xie, Y.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Competitive Strategy in Socially Entrepreneurial Nonprofit Organizations: Innovation and Differentiation
저자
Weerawardena, J.; Mort, G.S.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Complexity Effects in Choice Experiment-Based Models
저자
Dellaert, G.C.; Donkers, B.; van Soest, A.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Concentrate on Success Remaining relevant requires strategic connection with consumers, not over-saturating campaigns
저자
Milgrom, J.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Conflicts at the Bottom of the Pyramid: Profitability, Poverty Alleviation, and Neoliberal Governmentality
저자
Varman, R.; Skalen, P.; Belk, R.W.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
Consumer Participation in Coproduction: ``I Made It Myself'' Effects on Consumers' Sensory Perceptions and Evaluations of Outcome and Input Product
저자
Troye, S.V.; Supphellen, M.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
Consuming Direct-to-Consumer Genetic Tests: The Role of Genetic Literacy and Knowledge Calibration
저자
Pearson, Y.E.; Liu-Thompkins, Y.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
Consumption-Based Cross-Brand Learning: Are Private Labels Really Private?
저자
Szymanowski, M.; Gijsbrechts, E.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
Contracts, Extracontractual Incentives, and Ex Post Behavior in Franchise Channel Relationships
저자
Kashyap, V.; Antia, K.D.; Frazier, G.L.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
Creating Major Innovations with Customers: Insights from Small and Young Technology Firms
저자
Coviello, N.E.; Joseph, R.M.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
Crisis Diagnostics Assessing brand damage, while restoring brand equity
저자
Gregory, J.R.; Levick, R.S.; Reibstein, D.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
Curative International Marketing It's time to accept responsibility for the errors of the past
저자
Czinkota, M.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
Customer Uncertainty Following Downsizing: The Effects of Extent of Downsizing and Open Communication
저자
Homburg, C.; Klarmann, M.; Staritz, S.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
The CMO and the Future of Marketing
저자
Day, G.S.; Malcolm, R.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
1
임시보관함보기
하단메뉴