충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : C]
23건 중 23건 출력
1/2 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
A Coconstructed World: Adolescent Self-Socialization on the Internet 미리보기
저자
Anderson, L.; McCabe, D.B.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
A Critical Spatial Approach to Marketplace Exclusion and Inclusion 미리보기
저자
Saatcioglu, B.; Ozanne, J.L.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
A Critical Spatial Approach to Marketplace Exclusion and Inclusion 미리보기
저자
Saatcioglu, B.; Ozanne, J.L.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Can Brands Move In from the Outside? How Moral Identity Enhances Out-Group Brand Attitudes 미리보기
저자
Choi, W.J.; Winterich, K.P.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Choice Without Awareness: Ethical and Policy Implications of Defaults 미리보기
저자
Smith, N.C.; Goldstein, D.G.; Johnson, E.J.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Close Encounter with the Hard Discounter: A Multiple-Store Shopping Perspective on the Impact of Local Hard-Discounter Entry 미리보기
저자
Vroegrijk, M.; Gijsbrechts, E.; Campo, K.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Collectible Toys as Marketing Tools: Understanding Preschool Children's Responses to Foods Paired with Premiums 미리보기
저자
McAlister, A.R.; Cornwell, T.B.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Comparing Apples to Apples or Apples to Oranges: The Role of Mental Representation in Choice Difficulty 미리보기
저자
Cho, E.K.; Khan, U.; Dhar, R.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Comparing the Relative Effectiveness of Advertising Channels: A Case Study of a Multimedia Blitz Campaign 미리보기
저자
Danaher, P.J.; Dagger, T.S.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
Compelled Speech and the Case for Judicial Engagement 미리보기
저자
Sherman, P.M.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
Conditional Projection: How Own Evaluations Influence Beliefs About Others Whose Choices Are Known 미리보기
저자
Orhun, A.Y.; Urminsky, O.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
Conflict Management and Outcomes in Franchise Relationships: The Role of Regulation 미리보기
저자
Antia, K.D.; Zheng, X.; Frazier, G.L.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
Consumer Behavior in ``Equilibrium'': How Experiencing Physical Balance Increases Compromise Choice 미리보기
저자
Larson, J.S.; Billeter, D.M.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
Consumer Evaluations of Sale Prices: Role of the Subtraction Principle 미리보기
저자
Biswas, A.; Bhowmick, S.; Guha, A.; Grewal, D.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
Consumer-Generated Ads: Does Awareness of Advertising Co-Creation Help or Hurt Persuasion? 미리보기
저자
Thompson, D.V.; Malaviya, P.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
Consumer Misunderstanding of Credit Card Use, Payments, and Debt: Causes and Solutions 미리보기
저자
Soll, J.B.; Keeney, R.L.; Larrick, R.P.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
Consumer Misunderstanding of Credit Card Use, Payments, and Debt: Causes and Solutions 미리보기
저자
Soll, J.B.; Keeney, R.L.; Larrick, R.P.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
Corporate Social Responsibility in Business-to-Business Markets: How Organizational Customers Account for Supplier Corporate Social Responsibility Engagement 미리보기
저자
Homburg, C.; Stierl, M.; Bornemann, T.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
Creating Truth-Telling Incentives with the Bayesian Truth Serum 미리보기
저자
Weaver, R.; Prelec, D.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
20.
서명
Cross-Cultural Cool: Consumer Implications of Urban Identification in the United States and Hong Kong 미리보기
저자
Towns, M.M.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 

하단메뉴