주메뉴 바로가기
본문 바로가기(skip to content)
퀵메뉴 바로가기
마이메뉴 바로가기
도서관정보 바로가기
글로벌메뉴
주메뉴
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
ScienceON Search
FRIC Search
신청내역
관리자 목록
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
NDSL Search
FRIC Search
신청내역
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
CNU Search
|
Home
>
원문검색
>
CNU Search
>
가나다리스트
탭메뉴
기본검색
가나다리스트
전체
ㅣ
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ㅣ
가
나
다
라
마
바
사
아
자
차
카
타
파
하
기타
검색 타입
전체
서명
저자
발행처
ISSN
수록DB
키워드
전방일치
완전일치
결과내 검색
검색어
[가나다ABC : C]
총
23
건 중
23
건 출력
1/2
페이지
제한항목
2013
American Marketing Association
검색결과제한
자료유형
기사
(23)
저자
Russell, C.A.; Schau, H.J.; Crockett, D.
(2)
Saatcioglu, B.; Ozanne, J.L.
(2)
Soll, J.B.; Keeney, R.L.; Larrick, R.P.
(2)
Towns, M.M.
(2)
Anderson, L.; McCabe, D.B.
(1)
Antia, K.D.; Zheng, X.; Frazier, G.L.
(1)
Biswas, A.; Bhowmick, S.; Guha, A.; Grewal, D.
(1)
Cho, E.K.; Khan, U.; Dhar, R.
(1)
Choi, W.J.; Winterich, K.P.
(1)
Danaher, P.J.; Dagger, T.S.
(1)
Homburg, C.; Stierl, M.; Bornemann, T.
(1)
Larson, J.S.; Billeter, D.M.
(1)
McAlister, A.R.; Cornwell, T.B.
(1)
Orhun, A.Y.; Urminsky, O.
(1)
Sherman, P.M.
(1)
Smith, N.C.; Goldstein, D.G.; Johnson, E.J.
(1)
Thompson, D.V.; Malaviya, P.
(1)
Vroegrijk, M.; Gijsbrechts, E.; Campo, K.
(1)
Weaver, R.; Prelec, D.
(1)
더보기
(14)
더보기 취소
출판사
American Marketing Association
(12)
American Marketing Association]
(7)
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
(4)
발행년도
2013
(23)
검색간략리스트
항목선택
서명
저자
발행처
원문제공시작년
정렬
오름차순
내림차순
5
10
15
20
30
50
100
1.
서명
A Coconstructed World: Adolescent Self-Socialization on the Internet
저자
Anderson, L.; McCabe, D.B.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
A Critical Spatial Approach to Marketplace Exclusion and Inclusion
저자
Saatcioglu, B.; Ozanne, J.L.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
A Critical Spatial Approach to Marketplace Exclusion and Inclusion
저자
Saatcioglu, B.; Ozanne, J.L.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Can Brands Move In from the Outside? How Moral Identity Enhances Out-Group Brand Attitudes
저자
Choi, W.J.; Winterich, K.P.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Choice Without Awareness: Ethical and Policy Implications of Defaults
저자
Smith, N.C.; Goldstein, D.G.; Johnson, E.J.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Close Encounter with the Hard Discounter: A Multiple-Store Shopping Perspective on the Impact of Local Hard-Discounter Entry
저자
Vroegrijk, M.; Gijsbrechts, E.; Campo, K.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Collectible Toys as Marketing Tools: Understanding Preschool Children's Responses to Foods Paired with Premiums
저자
McAlister, A.R.; Cornwell, T.B.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Comparing Apples to Apples or Apples to Oranges: The Role of Mental Representation in Choice Difficulty
저자
Cho, E.K.; Khan, U.; Dhar, R.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Comparing the Relative Effectiveness of Advertising Channels: A Case Study of a Multimedia Blitz Campaign
저자
Danaher, P.J.; Dagger, T.S.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
Compelled Speech and the Case for Judicial Engagement
저자
Sherman, P.M.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
Conditional Projection: How Own Evaluations Influence Beliefs About Others Whose Choices Are Known
저자
Orhun, A.Y.; Urminsky, O.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
Conflict Management and Outcomes in Franchise Relationships: The Role of Regulation
저자
Antia, K.D.; Zheng, X.; Frazier, G.L.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
Consumer Behavior in ``Equilibrium'': How Experiencing Physical Balance Increases Compromise Choice
저자
Larson, J.S.; Billeter, D.M.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
Consumer Evaluations of Sale Prices: Role of the Subtraction Principle
저자
Biswas, A.; Bhowmick, S.; Guha, A.; Grewal, D.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
Consumer-Generated Ads: Does Awareness of Advertising Co-Creation Help or Hurt Persuasion?
저자
Thompson, D.V.; Malaviya, P.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
Consumer Misunderstanding of Credit Card Use, Payments, and Debt: Causes and Solutions
저자
Soll, J.B.; Keeney, R.L.; Larrick, R.P.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
Consumer Misunderstanding of Credit Card Use, Payments, and Debt: Causes and Solutions
저자
Soll, J.B.; Keeney, R.L.; Larrick, R.P.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
Corporate Social Responsibility in Business-to-Business Markets: How Organizational Customers Account for Supplier Corporate Social Responsibility Engagement
저자
Homburg, C.; Stierl, M.; Bornemann, T.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
Creating Truth-Telling Incentives with the Bayesian Truth Serum
저자
Weaver, R.; Prelec, D.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
20.
서명
Cross-Cultural Cool: Consumer Implications of Urban Identification in the United States and Hong Kong
저자
Towns, M.M.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
1
2
임시보관함보기
하단메뉴