충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : C]
32건 중 32건 출력
1/2 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
Can Colors Make Me Happy? The Effect Of Color On Mood: A Meta-Analysis 미리보기
저자
Hyodo, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Can Imitation by Private-Label Brands Benefit Consumers and National Brands? A Processing Fluency Perspective 미리보기
저자
Kelting, K.; Duhachek, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Can I Pay More?: The Moderating Effect of Gender and Self-Esteem Following Consumer Rejection 미리보기
저자
Aghakhani, H.; Main, K.; Wan, F.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Challenging the Culture-Free Hypothesis of Cognitive Age among Older Consumers: Evidence from a Cross-National Survey 미리보기
저자
Kohlbacher, F.; Riley, L.S.; Hofmeister, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Changing Consumer Behavior in Diet and Health: A Video Case Study on Local Matters 미리보기
저자
Hu, A.; Haugtvedt, C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Childlike Anthropomorphic Characteristics in Products 미리보기
저자
Hellen, K.; Saaksjarvi, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Chocolate Cake Please! Why Do We Indulge More When it Feels More Expensive? 미리보기
저자
Bagchi, R.; Block, L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Choosing for a Certain Future: Relying on Hard vs. Soft Attributes When Options Are Temporally Distant 미리보기
저자
Zhang, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Collecting the Collectives: Brand Communities, Subcultures of Consumption, and Tribes 미리보기
저자
Thomas, T.C.; Schau, H.; Price, L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
Complaining When You Are To Blame: The Role of Impression Management on the Impact of Complaining on Product Attitudes 미리보기
저자
Dunn, L.; Dahl, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
Connected Consumers: The Influence of Temporal Sense of Community, Socio-Emotional Experience, and Satisfaction on Event Loyalty 미리보기
저자
Jahn, S.; Drengner, J.; Gaus, H.; Cornwell, T.B.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
Connecting the Physical, Conceptual, and Emotional: Understanding Multi-sensory Experiences in Embodied Cognition 미리보기
저자
Pocheptsova, A.; Soman, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
Consequences of Choosing: When Does Choosing Leave Consumers Worse Off? 미리보기
저자
Redden, J.; Botti, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
Conservation through Consumption 미리보기
저자
Cavanaugh, L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
Consumer Citizenship Behavior: The Effects of Social Identification on Interpersonal Helping Behavior Among Consumers 미리보기
저자
Allen, J.; Massiah, C.; Johnson, Z.; Bowman, K.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
Consumer Gambling: Building Disciplinary Connections for a Better Understanding 미리보기
저자
Cotte, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
Consumers' Commitment to Spend 미리보기
저자
Mitakakis, C.; Wilcox, K.; Block, L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
Consumer Usage of Green Products 미리보기
저자
Lin, Y.-c.; Chang, C.-c.A.; Huang, J.-j.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
Consuming Buddhism: The Pursuit Of Happiness 미리보기
저자
Pongsakornrungsilp, S.; Pusaksrikit, T.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
20.
서명
Consumption Begins with the Eyes: Building Connections between Vision and Consumption 미리보기
저자
Kronrod, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 

하단메뉴