주메뉴 바로가기
본문 바로가기(skip to content)
퀵메뉴 바로가기
마이메뉴 바로가기
도서관정보 바로가기
글로벌메뉴
주메뉴
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
ScienceON Search
FRIC Search
신청내역
관리자 목록
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
NDSL Search
FRIC Search
신청내역
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
CNU Search
|
Home
>
원문검색
>
CNU Search
>
가나다리스트
탭메뉴
기본검색
가나다리스트
전체
ㅣ
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ㅣ
가
나
다
라
마
바
사
아
자
차
카
타
파
하
기타
검색 타입
전체
서명
저자
발행처
ISSN
수록DB
키워드
전방일치
완전일치
결과내 검색
검색어
[가나다ABC : C]
총
32
건 중
32
건 출력
1/2
페이지
제한항목
2013
Association for Consumer Research
검색결과제한
자료유형
기사
(32)
저자
Aghakhani, H.; Main, K.; Wan, F.
(1)
Allen, J.; Massiah, C.; Johnson, Z.; Bowman, K.
(1)
Bagchi, R.; Block, L.
(1)
Cavanaugh, L.
(1)
Cotte, J.
(1)
Cutright, K.
(1)
Davis, S.; Dacin, P.
(1)
Ding, Y.; Xu, J.; Wan, E.W.
(1)
Dunn, L.; Dahl, D.
(1)
Etkin, J.
(1)
Hellen, K.; Saaksjarvi, M.
(1)
Hu, A.; Haugtvedt, C.
(1)
Hyodo, J.
(1)
Jahn, S.; Drengner, J.; Gaus, H.; Cornwell, T.B.
(1)
Kelting, K.; Duhachek, A.
(1)
Kohlbacher, F.; Riley, L.S.; Hofmeister, A.
(1)
Kronrod, A.
(1)
Lau-Gesk, L.; Kramer, T.; Mukherjee, S.
(1)
Lee, Y.; Youn, N.; Nayakankuppam, D.
(1)
Lin, Y.-c.; Chang, C.-c.A.; Huang, J.-j.
(1)
Mitakakis, C.; Wilcox, K.; Block, L.
(1)
Mourey, J.; Yoon, C.
(1)
Mwiti, F.; Piacentini, M.; Pressey, A.
(1)
O Donnell, K.
(1)
Pocheptsova, A.; Soman, D.
(1)
더보기
(20)
more...
더보기 취소
출판사
Association for Consumer Research
(32)
발행년도
2013
(32)
검색간략리스트
항목선택
서명
저자
발행처
원문제공시작년
정렬
오름차순
내림차순
5
10
15
20
30
50
100
1.
서명
Can Colors Make Me Happy? The Effect Of Color On Mood: A Meta-Analysis
저자
Hyodo, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Can Imitation by Private-Label Brands Benefit Consumers and National Brands? A Processing Fluency Perspective
저자
Kelting, K.; Duhachek, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Can I Pay More?: The Moderating Effect of Gender and Self-Esteem Following Consumer Rejection
저자
Aghakhani, H.; Main, K.; Wan, F.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Challenging the Culture-Free Hypothesis of Cognitive Age among Older Consumers: Evidence from a Cross-National Survey
저자
Kohlbacher, F.; Riley, L.S.; Hofmeister, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Changing Consumer Behavior in Diet and Health: A Video Case Study on Local Matters
저자
Hu, A.; Haugtvedt, C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Childlike Anthropomorphic Characteristics in Products
저자
Hellen, K.; Saaksjarvi, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Chocolate Cake Please! Why Do We Indulge More When it Feels More Expensive?
저자
Bagchi, R.; Block, L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Choosing for a Certain Future: Relying on Hard vs. Soft Attributes When Options Are Temporally Distant
저자
Zhang, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Collecting the Collectives: Brand Communities, Subcultures of Consumption, and Tribes
저자
Thomas, T.C.; Schau, H.; Price, L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
Complaining When You Are To Blame: The Role of Impression Management on the Impact of Complaining on Product Attitudes
저자
Dunn, L.; Dahl, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
Connected Consumers: The Influence of Temporal Sense of Community, Socio-Emotional Experience, and Satisfaction on Event Loyalty
저자
Jahn, S.; Drengner, J.; Gaus, H.; Cornwell, T.B.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
Connecting the Physical, Conceptual, and Emotional: Understanding Multi-sensory Experiences in Embodied Cognition
저자
Pocheptsova, A.; Soman, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
Consequences of Choosing: When Does Choosing Leave Consumers Worse Off?
저자
Redden, J.; Botti, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
Conservation through Consumption
저자
Cavanaugh, L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
Consumer Citizenship Behavior: The Effects of Social Identification on Interpersonal Helping Behavior Among Consumers
저자
Allen, J.; Massiah, C.; Johnson, Z.; Bowman, K.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
Consumer Gambling: Building Disciplinary Connections for a Better Understanding
저자
Cotte, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
Consumers' Commitment to Spend
저자
Mitakakis, C.; Wilcox, K.; Block, L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
Consumer Usage of Green Products
저자
Lin, Y.-c.; Chang, C.-c.A.; Huang, J.-j.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
Consuming Buddhism: The Pursuit Of Happiness
저자
Pongsakornrungsilp, S.; Pusaksrikit, T.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
20.
서명
Consumption Begins with the Eyes: Building Connections between Vision and Consumption
저자
Kronrod, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
1
2
임시보관함보기
하단메뉴