충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : C]
20건 중 20건 출력
1/1 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
Cause Marketing Effectiveness and the Moderating Role of Price Discounts 미리보기
저자
Andrews, Michelle; Luo, Xueming; Fang, Zheng; Aspara, Jaakko
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Comments on Ralph Day's JMR Editorship-1969 to 1972 미리보기
저자
Aaker, D.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Comparing the Effect of Store Remodeling on New and Existing Customers 미리보기
저자
Dagger, T.S.; Danaher, P.J.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Competently Ordinary: New Middle Class Consumers in the Emerging Markets 미리보기
저자
Kravets, O.; Sandikci, O.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Consumer Adoption of New Products: Independent Versus Interdependent Self-Perspectives 미리보기
저자
Ma, Z.; Yang, Z.; Mourali, M.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Consumer Click Behavior at a Search Engine: The Role of Keyword Popularity 미리보기
저자
Jerath, K.; Ma, L.; Park, Y.-H.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Consumer Research at the Federal Trade Commission from 1978 to 1980 미리보기
저자
Bernhardt, K.L.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Consumer Research at the Federal Trade Commission: My Experiences from 1992 to 1993 미리보기
저자
Andrews, J.C.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Consumer Research Needs from the Food and Drug Administration on Front-of-Package Nutritional Labeling 미리보기
저자
Andrews, J.C.; Lin, C.-T.J.; Levy, A.S.; Lo, S.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
Consumer Well-Being: Effects of Subgoal Failures and Goal Importance 미리보기
저자
Devezer, B.; Sprott, D.E.; Spangenberg, E.R.; Czellar, S.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
Contingent Match Incentives Increase Donations 미리보기
저자
Anik, L.; Norton, M.I.; Ariely, D.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
Contributions by Federal Trade Commission Economists to Consumer Protection: Research, Policy, and Law Enforcement 미리보기
저자
Pappalardo, J.K.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
Copy Alert: A Method and Metric to Detect Visual Copycat Brands 미리보기
저자
Satomura, T.; Wedel, M.; Pieters, R.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
Corporate Social Responsibility, Customer Orientation, and the Job Performance of Frontline Employees 미리보기
저자
Korschun, D.; Bhattacharya, C.B.; Swain, S.D.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
Country-Level Performance of New Experience Products in a Global Rollout: The Moderating Effects of Economic Wealth and National Culture 미리보기
저자
Griffith, D.A.; Yalcinkaya, G.; Rubera, G.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
Cross-Selling Performance in Complex Selling Contexts: An Examination of Supervisory- and Compensation-Based Controls 미리보기
저자
Schmitz, C.; Lee, Y.-C.; Lilien, G.L.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
Cultural Competence and Cultural Compensatory Mechanisms in Binational Households 미리보기
저자
Cross, S.N.N.; Gilly, M.C.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
Customer Complaints and Recovery Effectiveness: A Customer Base Approach 미리보기
저자
Knox, G.; van Oest, R.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
Customer Orientation Structure for Internet-Based Business-to-Business Platform Firms 미리보기
저자
Chakravarty, A.; Kumar, A.; Grewal, R.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
20.
서명
The Completeness Heuristic: Product Shape Completeness Influences Size Perceptions, Preference, and Consumption 미리보기
저자
Sevilla, J.; Khan, B.E.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 

하단메뉴