주메뉴 바로가기
본문 바로가기(skip to content)
퀵메뉴 바로가기
마이메뉴 바로가기
도서관정보 바로가기
글로벌메뉴
주메뉴
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
ScienceON Search
FRIC Search
신청내역
관리자 목록
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
NDSL Search
FRIC Search
신청내역
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
CNU Search
|
Home
>
원문검색
>
CNU Search
>
가나다리스트
탭메뉴
기본검색
가나다리스트
전체
ㅣ
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ㅣ
가
나
다
라
마
바
사
아
자
차
카
타
파
하
기타
검색 타입
전체
서명
저자
발행처
ISSN
수록DB
키워드
전방일치
완전일치
결과내 검색
검색어
[가나다ABC : C]
총
20
건 중
20
건 출력
1/1
페이지
제한항목
2014
American Marketing Association
검색결과제한
자료유형
기사
(20)
저자
Aaker, D.
(1)
Andrews, Michelle; Luo, Xueming; Fang, Zheng; Aspara, Jaakko
(1)
Andrews, J.C.
(1)
Andrews, J.C.; Lin, C.-T.J.; Levy, A.S.; Lo, S.
(1)
Anik, L.; Norton, M.I.; Ariely, D.
(1)
Bernhardt, K.L.
(1)
Chakravarty, A.; Kumar, A.; Grewal, R.
(1)
Cross, S.N.N.; Gilly, M.C.
(1)
Dagger, T.S.; Danaher, P.J.
(1)
Devezer, B.; Sprott, D.E.; Spangenberg, E.R.; Czellar, S.
(1)
Griffith, D.A.; Yalcinkaya, G.; Rubera, G.
(1)
Jerath, K.; Ma, L.; Park, Y.-H.
(1)
Knox, G.; van Oest, R.
(1)
Korschun, D.; Bhattacharya, C.B.; Swain, S.D.
(1)
Kravets, O.; Sandikci, O.
(1)
Ma, Z.; Yang, Z.; Mourali, M.
(1)
Pappalardo, J.K.
(1)
Satomura, T.; Wedel, M.; Pieters, R.
(1)
Schmitz, C.; Lee, Y.-C.; Lilien, G.L.
(1)
Sevilla, J.; Khan, B.E.
(1)
더보기
(15)
더보기 취소
출판사
American Marketing Association
(15)
American Marketing Association]
(5)
발행년도
2014
(20)
검색간략리스트
항목선택
서명
저자
발행처
원문제공시작년
정렬
오름차순
내림차순
5
10
15
20
30
50
100
1.
서명
Cause Marketing Effectiveness and the Moderating Role of Price Discounts
저자
Andrews, Michelle; Luo, Xueming; Fang, Zheng; Aspara, Jaakko
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Comments on Ralph Day's JMR Editorship-1969 to 1972
저자
Aaker, D.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Comparing the Effect of Store Remodeling on New and Existing Customers
저자
Dagger, T.S.; Danaher, P.J.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Competently Ordinary: New Middle Class Consumers in the Emerging Markets
저자
Kravets, O.; Sandikci, O.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Consumer Adoption of New Products: Independent Versus Interdependent Self-Perspectives
저자
Ma, Z.; Yang, Z.; Mourali, M.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Consumer Click Behavior at a Search Engine: The Role of Keyword Popularity
저자
Jerath, K.; Ma, L.; Park, Y.-H.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Consumer Research at the Federal Trade Commission from 1978 to 1980
저자
Bernhardt, K.L.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Consumer Research at the Federal Trade Commission: My Experiences from 1992 to 1993
저자
Andrews, J.C.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Consumer Research Needs from the Food and Drug Administration on Front-of-Package Nutritional Labeling
저자
Andrews, J.C.; Lin, C.-T.J.; Levy, A.S.; Lo, S.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
Consumer Well-Being: Effects of Subgoal Failures and Goal Importance
저자
Devezer, B.; Sprott, D.E.; Spangenberg, E.R.; Czellar, S.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
Contingent Match Incentives Increase Donations
저자
Anik, L.; Norton, M.I.; Ariely, D.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
Contributions by Federal Trade Commission Economists to Consumer Protection: Research, Policy, and Law Enforcement
저자
Pappalardo, J.K.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
Copy Alert: A Method and Metric to Detect Visual Copycat Brands
저자
Satomura, T.; Wedel, M.; Pieters, R.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
Corporate Social Responsibility, Customer Orientation, and the Job Performance of Frontline Employees
저자
Korschun, D.; Bhattacharya, C.B.; Swain, S.D.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
Country-Level Performance of New Experience Products in a Global Rollout: The Moderating Effects of Economic Wealth and National Culture
저자
Griffith, D.A.; Yalcinkaya, G.; Rubera, G.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
Cross-Selling Performance in Complex Selling Contexts: An Examination of Supervisory- and Compensation-Based Controls
저자
Schmitz, C.; Lee, Y.-C.; Lilien, G.L.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
Cultural Competence and Cultural Compensatory Mechanisms in Binational Households
저자
Cross, S.N.N.; Gilly, M.C.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
Customer Complaints and Recovery Effectiveness: A Customer Base Approach
저자
Knox, G.; van Oest, R.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
Customer Orientation Structure for Internet-Based Business-to-Business Platform Firms
저자
Chakravarty, A.; Kumar, A.; Grewal, R.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
20.
서명
The Completeness Heuristic: Product Shape Completeness Influences Size Perceptions, Preference, and Consumption
저자
Sevilla, J.; Khan, B.E.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
1
임시보관함보기
하단메뉴