주메뉴 바로가기
본문 바로가기(skip to content)
퀵메뉴 바로가기
마이메뉴 바로가기
도서관정보 바로가기
글로벌메뉴
주메뉴
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
ScienceON Search
FRIC Search
신청내역
관리자 목록
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
NDSL Search
FRIC Search
신청내역
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
CNU Search
|
Home
>
원문검색
>
CNU Search
>
가나다리스트
탭메뉴
기본검색
가나다리스트
전체
ㅣ
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ㅣ
가
나
다
라
마
바
사
아
자
차
카
타
파
하
기타
검색 타입
전체
서명
저자
발행처
ISSN
수록DB
키워드
전방일치
완전일치
결과내 검색
검색어
[가나다ABC : C]
총
17
건 중
17
건 출력
1/1
페이지
제한항목
2016
American Marketing Association
검색결과제한
자료유형
기사
(17)
저자
Bhargave, Rajesh; Mantonakis, Antonia; White, Katherine
(1)
Groening, Christopher; Mittal, Vikas; Zhang, Yan
(1)
Hagtvedt, Henrik; Brasel, S. Adam
(1)
Haws, Kelly L.; Davis, Scott W.; Dholakia, Utpal M.
(1)
Kumar, V.; Pansari, Anita
(1)
Kumar, V.; Reinartz, Werner
(1)
Loureiro, Yuliya Komarova; Bayuk, Julia; Tignor, Stefanie M.; Nenkov, Gergana Y.; Baskentli, Sara; Webb, Dave
(1)
Min, Sungwook; Zhang, Xubing; Kim, Namwoon; Srivastava, Rajendra K.
(1)
Mishra, Saurabh; Modi, Sachin B.
(1)
Reinartz, Werner J.
(1)
Shen, Hao; Zhang, Meng; Krishna, Aradhna
(1)
Shu, Suzanne B.; Zeithammer, Robert; Payne, John W.
(1)
Sorescu, Alina; Sorescu, Sorin M.
(1)
Swait, Joffre; Popa, Monica; Wang, Luming
(1)
Syam, Niladri; Hess, James D.; Yang, Ying
(1)
Thompson, Scott A.; Kim, Molan; Smith, Keith Marion
(1)
VanEpps, Eric M.; Downs, Julie S.; Loewenstein, George
(1)
더보기
(12)
더보기 취소
출판사
American Marketing Association]
(11)
American Marketing Association
(6)
발행년도
2016
(17)
검색간략리스트
항목선택
서명
저자
발행처
원문제공시작년
정렬
오름차순
내림차순
5
10
15
20
30
50
100
1.
서명
Calorie Label Formats: Using Numeric and Traffic Light Calorie Labels to Reduce Lunch Calories
저자
VanEpps, Eric M.; Downs, Julie S.; Loewenstein, George
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Can Sales Uncertainty Increase Firm Profits?
저자
Syam, Niladri; Hess, James D.; Yang, Ying
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Capturing Context-Sensitive Information Usage in Choice Models via Mixtures of Information Archetypes
저자
Swait, Joffre; Popa, Monica; Wang, Luming
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Community Participation and Consumer-to-Consumer Helping: Does Participation in Third Party—Hosted Communities Reduce One's Likelihood of Helping?
저자
Thompson, Scott A.; Kim, Molan; Smith, Keith Marion
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Competitive Advantage Through Engagement
저자
Kumar, V.; Pansari, Anita
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Computer Interfaces and the ``Direct-Touch'' Effect: Can iPads Increase the Choice of Hedonic Food?
저자
Shen, Hao; Zhang, Meng; Krishna, Aradhna
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Consumer Preferences for Annuity Attributes: Beyond Net Present Value
저자
Shu, Suzanne B.; Zeithammer, Robert; Payne, John W.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Control over What? Individual Differences in General Versus Eating and Spending Self-Control
저자
Haws, Kelly L.; Davis, Scott W.; Dholakia, Utpal M.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Corporate Social Responsibility and Shareholder Wealth: The Role of Marketing Capability
저자
Mishra, Saurabh; Modi, Sachin B.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
Crafting a JMR Manuscript
저자
Reinartz, Werner J.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
Creating Enduring Customer Value
저자
Kumar, V.; Reinartz, Werner
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
Cross-Modal Communication: Sound Frequency Influences Consumer Responses to Color Lightness
저자
Hagtvedt, Henrik; Brasel, S. Adam
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
Cross-Validation of Customer and Employee Signals and Firm Valuation
저자
Groening, Christopher; Mittal, Vikas; Zhang, Yan
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
Customer Acquisition and Retention Spending: An Analytical Model and Empirical Investigation in Wireless Telecommunications Markets
저자
Min, Sungwook; Zhang, Xubing; Kim, Namwoon; Srivastava, Rajendra K.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
Customer Satisfaction and Long-Term Stock Returns
저자
Sorescu, Alina; Sorescu, Sorin M.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
The Case for Moral Consumption: Examining and Expanding the Domain of Moral Behavior to Promote Individual and Collective Well-Being
저자
Loureiro, Yuliya Komarova; Bayuk, Julia; Tignor, Stefanie M.; Nenkov, Gergana Y.; Baskentli, Sara; Webb, Dave
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
The Cue-of-the-Cloud Effect: When Reminders of Online Information Availability Increase Purchase Intentions and Choice
저자
Bhargave, Rajesh; Mantonakis, Antonia; White, Katherine
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
1
임시보관함보기
하단메뉴