충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : C]
12건 중 12건 출력
1/1 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
A Cinderella Story: How Past Identity Salience Boosts Demand for Repurposed Products 미리보기
저자
Kamleitner, Bernadette; Thürridl, Carina; Martin, Brett A. S.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Can Advertising Investments Counter the Negative Impact of Shareholder Complaints on Firm Value? 미리보기
저자
Wies, Simone; Hoffmann, Arvid Oskar Ivar; Aspara, Jaakko; Pennings, Joost M. E.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Capital Market Returns to New Product Development Success: Informational Effects on Product Market Advertising 미리보기
저자
Park, Kyung M.; Chintagunta, Pradeep K.; Suk, Inho
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Challenging the Boundaries of Marketing 미리보기
저자
Moorman, Christine; van Heerde, Harald J.; Moreau, C. Page; Palmatier, Robert W.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Climb or Jump: Status-Based Seeding in User-Generated Content Networks 미리보기
저자
Lanz, Andreas; Goldenberg, Jacob; Shapira, Daniel; Stahl, Florian
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Commentary: Marketing and the Sharing Economy: Digital Economy and Emerging Market Challenges 미리보기
저자
Chen, Yubo; Wang, Liantao
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Commentary: The Twilight of Brand and Consumerism? Digital Trust, Cultural Meaning, and the Quest for Connection in the Sharing Economy 미리보기
저자
Sundararajan, Arun
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Competition of Content Acquisition and Distribution Under Consumer Multipurchase 미리보기
저자
Jiang, Baojun; Tian, Lin; Zhou, Bo
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Creating Effective Online Customer Experiences 미리보기
저자
Bleier, Alexander; Harmeling, Colleen M.; Palmatier, Robert W.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
The Challenges Native Advertising Poses: Exploring Potential Federal Trade Commission Responses and Identifying Research Needs 미리보기
저자
Campbell, Colin; Grimm, Pamela E.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
The Charm of Behavior-Based Pricing: When Consumers' Taste Is Diverse and the Consideration Set Is Limited 미리보기
저자
Amaldoss, Wilfred; He, Chuan
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
The Color of Support: The Effect of Sponsor—Team Visual Congruence on Sponsorship Performance 미리보기
저자
Henderson, Conor M.; Mazodier, Marc; Sundar, Aparna
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 

하단메뉴