충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : C]
3건 중 3건 출력
1/1 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
Cause-related marketing persuasion research: an integrated framework and directions for further research 미리보기
저자
Bergkvist, Lars; Zhou, Kris Qiang
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Consumers' responses to native vs. banner advertising: moderation of persuasion knowledge on interaction effects of ad type and placement type 미리보기
저자
Kim, Seunghyun; Youn, Seounmi; Yoon, Doyle
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
The characteristics and business impact of children's electronic word of mouth in marketing communications 미리보기
저자
Bao, Tong (Tony); Chang, Tung-lung Steven; Kim, Alex Jiyoung; Moon, Sue H.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 

하단메뉴