충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : C]
579건 중 579건 출력
2/29 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
21.
서명
CAM: A Spreading Activation Network Model of Subcategory Positioning when Categorization Uncertainty is High 미리보기
저자
Lajos, J.; Katona, Z.; Chattopadhyay, A.; Sarvary, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
22.
서명
CAM: A Spreading Activation Network Model of Subcategory Positioning when Categorization Uncertainty is High 미리보기
저자
Lajos, J.; Katona, Z.; Chattopadhyay, A.; Sarvary, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
23.
서명
Camp as Cultural Capital: Elaboration of a Consumption Taste 미리보기
저자
Kates, S. M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
24.
서명
Can a Rational Consumer Be a Good Citizen? Conflicting Goals in Today's Society 미리보기
저자
Tarasi, C.; Scott, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
25.
서명
Can a Rational Consumer Be a Good Citizen? Conflicting Goals in Today's Society 미리보기
저자
Tarasi, C.; Scott, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
26.
서명
Can Biases About the Future Push Consumers to Act? Effects of Affective Forecasting on Consumer Procrastination 미리보기
저자
Lin, L.; Silk, T.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
27.
서명
Can Brand Commitment be Harmful to the Brand? The Moderating Role of Psychological Contracts 미리보기
저자
Raju, S.; Desai, K.K.; Unnava, H.R.; Montgomery, N.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
28.
서명
Can Brands Make Us Happy? A Research Framework for the Study of Brands and Their Effects on Happiness 미리보기
저자
Bettingen, J.-F.; Luedicke, M.K.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
29.
서명
Can Brands Make Us Happy? A Research Framework for the Study of Brands and Their Effects on Happiness 미리보기
저자
Bettingen, J.-F.; Luedicke, M.K.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
30.
서명
Can Buy Me Love 미리보기
저자
Lastovicka, J.L.; Sirianni, N.J.; Kunz, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
31.
서명
Can Buy Me Love 미리보기
저자
Lastovicka, J.L.; Sirianni, N.J.; Kunz, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
32.
서명
Can Colors Make Me Happy? The Effect Of Color On Mood: A Meta-Analysis 미리보기
저자
Hyodo, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
33.
서명
Can Consumer Misbehavior be Controlled? A Critical Analysis of Two Major Control Techniques 미리보기
저자
Fullerton, R. A.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
34.
서명
Can Consumers Cope with Visual Rhetorical Figures in Advertising? 미리보기
저자
Andrews, S.; Xie, G.-X.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
35.
서명
Can I Correct My Errors without Knowing?: The Effect of Nonconscious Priming of a Target Attribute on Judgmental Errors 미리보기
저자
Lee, K.Y.; Mitchell, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
36.
서명
Can Imitation by Private-Label Brands Benefit Consumers and National Brands? A Processing Fluency Perspective 미리보기
저자
Kelting, K.; Duhachek, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
37.
서명
Can I Pay More?: The Moderating Effect of Gender and Self-Esteem Following Consumer Rejection 미리보기
저자
Aghakhani, H.; Main, K.; Wan, F.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
38.
서명
Can Money and Religion Substitute for Each Other? 미리보기
저자
Akpinar, E.; Vohs, K.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
39.
서명
Can Moral Identity Enhance Out-Group Brand Evaluations?: The Moderating Role of Thinking Style 미리보기
저자
Choi, W.J.; Winterich, K.P.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
40.
서명
Cannibal or Commodity Fetish: Body as Material Interaction 미리보기
저자
Lai, A.-L.; Dermody, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 다음 맨뒤

하단메뉴