충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : C]
579건 중 579건 출력
6/29 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
101.
서명
Choosing versus Rejecting: How Power Shapes our Decision Strategies 미리보기
저자
Mourali, M.; Nagpal, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
102.
서명
Citations and Herding: Why One Article Makes It and Another Doesn't 미리보기
저자
Quaschning, S.; Pandelaere, M.; Vermeier, I.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
103.
서명
Classifying Customers with Multidimensional Customer Contact Sequences 미리보기
저자
Steinmann, S.; Silberer, G.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
104.
서명
Classifying Customers with Multidimensional Customer Contact Sequences 미리보기
저자
Steinmann, S.; Silberer, G.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
105.
서명
Closing the Deal: How Consumers Finance, Account for and Complete Marketplace Transactions 미리보기
저자
Soman, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2000
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
106.
서명
Co-Branding with an Emotional Brand: Identity Threat and Coping Strategies among Loyal Consumers 미리보기
저자
Xiao, N.; Wan, F.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
107.
서명
Coffee Grounds and the Global Cup: Glocal Consumer Culture in Scandinavia 미리보기
저자
Kjeldgaard, D.; Ostberg, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
108.
서명
Cognition and Sensory Perception: The Impact of Input from Sensory Modalities on Imagery, Memory, Information Processing, and Sensory Perception 미리보기
저자
Krishna, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
109.
서명
Cognition and Sensory Perception: The Impact of Input from Sensory Modalities on Imagery, Memory, Information Processing, and Sensory Perception 미리보기
저자
Krishna, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
110.
서명
Cognitive Aging in Consumer Contexts 미리보기
저자
Yoon, C.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1996
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
111.
서명
Cognitive Aging in Consumer Contexts 미리보기
저자
Yoon, C
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1980
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
112.
서명
Cognitive Appraisals, Consumer Emotions, and Consumer Response 미리보기
저자
Kumar, A.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
113.
서명
Cognitive Load, Need for Closure, and Socially Desirable Responding: Cognitively Constrained versus Motivated Response Biases in Cross-Cultural Consumer Research 미리보기
저자
Lalwani, A.K.; Chiu, C.-Y.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
114.
서명
Cognitive Mechanisms That Underlie Reference Price Effects 미리보기
저자
Thomas, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
115.
서명
Cohort Generational Influences on Consumer Socialization 미리보기
저자
Rindfleisch, A.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
116.
서명
Cohort Generational Influences on Consumer Socialization 미리보기
저자
Rindfleisch, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
117.
서명
Cold Call Sales Effectiveness: An Investigation of Source Perceptions and Gender Differences 미리보기
저자
Lundgren, S. R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
118.
서명
Collecting Brand Loyalty: A Comparative Analysis of How Coca-Cola and Hallmark Use Collecting Behavior to Enhance Brand Loyalty 미리보기
저자
Slater, J. S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
119.
서명
Collecting the Collectives: Brand Communities, Subcultures of Consumption, and Tribes 미리보기
저자
Thomas, T.C.; Schau, H.; Price, L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
120.
서명
Collecting the Real Thing: A Case Study Exploration of Brand Loyalty Enhancement Among Coca-Cola Brand Collectors 미리보기
저자
Slater, J. S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2000
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 다음 맨뒤

하단메뉴