주메뉴 바로가기
본문 바로가기(skip to content)
퀵메뉴 바로가기
마이메뉴 바로가기
도서관정보 바로가기
글로벌메뉴
주메뉴
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
ScienceON Search
FRIC Search
신청내역
관리자 목록
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
NDSL Search
FRIC Search
신청내역
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
CNU Search
|
Home
>
원문검색
>
CNU Search
>
가나다리스트
탭메뉴
기본검색
가나다리스트
전체
ㅣ
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ㅣ
가
나
다
라
마
바
사
아
자
차
카
타
파
하
기타
검색 타입
전체
서명
저자
발행처
ISSN
수록DB
키워드
전방일치
완전일치
결과내 검색
검색어
[가나다ABC : C]
총
579
건 중
579
건 출력
9/29
페이지
제한항목
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
검색결과제한
자료유형
기사
(579)
저자
Hewer, P.; Brownlie, D.
(5)
Davis, T.
(3)
Diehl, K.
(3)
Ekici, A.
(3)
Jorgensen, B. K.
(3)
Kwong, J.Y.Y.; Ho, C.K.Y.
(3)
Lai, A. W.
(3)
Pirouz, D.
(3)
Rindfleisch, A.
(3)
Sellier, A.-L.
(3)
Adaval, R.
(2)
Bettingen, J.-F.; Luedicke, M.K.
(2)
Bettman, J.R.; Prelec, D.; Yoon, C.; Hedgcock, W.; Luce, M.F.; Plassmann, H.; Shiv, B.; Smidts, A.; Wood, S.; Rao, A.
(2)
Brasel, S.A.
(2)
Brownlie, D.; Hewer, P.
(2)
Chang, C.-T.
(2)
Chatterjee, S.
(2)
Cherrier, H.; Munoz, C.; Wood, N.
(2)
Chitakunye, D.P.; Maclaran, P.
(2)
Corus, C.
(2)
Cotte, J.
(2)
Cui, A.P.; Wajda, T.A.; Hu, M.Y.
(2)
Decker, S.; Ma, Z.; Faber, A.; Li-Lu; Dube, L.
(2)
Dimofte, C.; Johansson, J.
(2)
Dogerlioglu-Demir, K.; Tansuhaj, P.
(2)
더보기
(20)
more...
더보기 취소
출판사
Association for Consumer Research
(521)
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
(58)
발행년도
2009
(108)
2012
(60)
2006
(48)
1994
(43)
2007
(42)
2008
(37)
1997
(36)
2005
(36)
2001
(32)
2013
(32)
2003
(28)
2000
(21)
1993
(19)
1996
(19)
1980
(18)
더보기
(10)
더보기 취소
검색간략리스트
항목선택
서명
저자
발행처
원문제공시작년
정렬
오름차순
내림차순
5
10
15
20
30
50
100
161.
서명
Competition and Attachment in On-line Auctions
저자
Heyman, J. E.; Orhun, Y.; Ariely, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
162.
서명
Competition and Cooperation in Joint Purchase Decision
저자
Fisher, R. J.; Gregoire, Y.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
163.
서명
Complaining When You Are To Blame: The Role of Impression Management on the Impact of Complaining on Product Attitudes
저자
Dunn, L.; Dahl, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
164.
서명
Complexity Effects on Consumer Choice Consistency
저자
Dellaert, B.; Donkers, B.; Conlon, B.; Van Soest, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
165.
서명
Compliments, Critiques, and Consumption: The Effects of Word-of-Mouth Valence and Social Ties on Peer Advice in Socially-Embedded Settings
저자
Gosline, R.; Riley, B.; Grayson, K.; Bennett, A.; White, T.; Dubois, D.; Lee, J.; Harding, L.; Woodham, O.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
166.
서명
Components of Consumer Reaction to Company-Related Mishaps: A StructuralEquation Model Approach
저자
Jorgensen, B. K
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1980
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
167.
서명
Components of Consumer Reaction to Company-Related Mishaps: A Structural Equation Model Approach
저자
Jorgensen, B. K.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1996
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
168.
서명
Composite Products as Conceptual Combinations: Combinatorial Processes and Brand Evaluative Effects
저자
Gill, T.; Dube, L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
169.
서명
Compromising Between Information Completeness and Task Simplicity: A Comparison of Self-Explicated, Hierarchical Information Integration, and Full-profile Conjoint Methods
저자
Oppewal, H.; Klabbers, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
170.
서명
Compulsive Buyers and the Emotional Roller Coaster in Shopping
저자
Saraneva, A.; Saaksjarvi, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
171.
서명
Compulsive Buying-Also a Male Problem?
저자
Hubert, M.; Hubert, M.; Buttner, O.B.; Florack, A.; Kenning, P.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
172.
서명
Compulsive Buying Questionnaire and Repression: The Impact of Hot vs Cold Data on General and Gender Scoring
저자
Pombet, F.; Tagg, S. K.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
173.
서명
Compulsive Buying Tendency as a Predictor of Attitudes and Perceptions
저자
Magee, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
174.
서명
.Com Satisfaction and.Com Dissatisfaction: One or Two Constructs?
저자
Chen, Q.; Wells, W. D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
175.
서명
Conceptions of Consumption in Consumer Culture Theory: A Dynamic Framework
저자
Gopaldas, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
176.
서명
Concept Mapping in Marketing: A Research Tool for Uncovering Consumers' Knowledge Structure Associations
저자
Joiner, C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
177.
서명
Concepts, Concept Development, and Consumer Research
저자
Branch, J. D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
178.
서명
Conceptual Issues in the Structural Analysis of Consumption Emotion, Satisfaction, and Quality: Evidence in a Service Setting
저자
Oliver, R. L.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
179.
서명
Conceptual Issues in the Structural Analysis of Consumption Emotion, Satisfaction, and Quality: Evidence in a Service Setting
저자
Oliver, R. L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
180.
서명
Conceptual Issues in the Study of Innovation Adoption Behavior
저자
Nabih, M. I.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
임시보관함보기
하단메뉴