충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : C]
146건 중 146건 출력
1/8 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
A Cinderella Story: How Past Identity Salience Boosts Demand for Repurposed Products 미리보기
저자
Kamleitner, Bernadette; Thürridl, Carina; Martin, Brett A. S.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
A Coconstructed World: Adolescent Self-Socialization on the Internet 미리보기
저자
Anderson, L.; McCabe, D.B.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
A Commentary on ``Transformative Marketing: The Next 20 Years'' 미리보기
저자
Varadarajan, Rajan
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
A Comprehensive Typology of Ethnic Identities: Implications for Marketing and Public Policy 미리보기
저자
D Rozario, Denver; Yang, Guang
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
A Critical Spatial Approach to Marketplace Exclusion and Inclusion 미리보기
저자
Saatcioglu, B.; Ozanne, J.L.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
A Critical Spatial Approach to Marketplace Exclusion and Inclusion 미리보기
저자
Saatcioglu, B.; Ozanne, J.L.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
A cross-national comparative study of new product development processes: Japan and the United 미리보기
저자
Song, X. Michael
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
A Cross-National Comparative Study of New Product Development Processes: Japan and the United States 미리보기
저자
Song, X. M.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Calorie Label Formats: Using Numeric and Traffic Light Calorie Labels to Reduce Lunch Calories 미리보기
저자
VanEpps, Eric M.; Downs, Julie S.; Loewenstein, George
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
Can Advertising Investments Counter the Negative Impact of Shareholder Complaints on Firm Value? 미리보기
저자
Wies, Simone; Hoffmann, Arvid Oskar Ivar; Aspara, Jaakko; Pennings, Joost M. E.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
Can Automated Group Recommender Systems Help Consumers Make Better Choices? 미리보기
저자
Hennig-Thurau, T.; Marchand, A.; Marx, P.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
Can Brands Move In from the Outside? How Moral Identity Enhances Out-Group Brand Attitudes 미리보기
저자
Choi, W.J.; Winterich, K.P.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
Can More Information be a Bad Thing? Despite the best efforts of researchers, consumer decisions will always have subjective components 미리보기
저자
Duboff, R.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
Can Offline Stores Drive Online Sales? 미리보기
저자
Wang, Kitty; Goldfarb, Avi
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
Can Package Size Accelerate Usage Volume? 미리보기
저자
Wansink, B.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1996
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
Can Repeating an Advertisement More Frequently Than the Competition Affect Brand Preference in a Mature Market? 미리보기
저자
D'Souza, G.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1995
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
Can Sales Uncertainty Increase Firm Profits? 미리보기
저자
Syam, Niladri; Hess, James D.; Yang, Ying
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
Can Small Victories Help Win the War? Evidence from Consumer Debt Management 미리보기
저자
Gal, D.; McShane, B.B.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
Capital Market Returns to New Product Development Success: Informational Effects on Product Market Advertising 미리보기
저자
Park, Kyung M.; Chintagunta, Pradeep K.; Suk, Inho
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
20.
서명
Capturing Context-Sensitive Information Usage in Choice Models via Mixtures of Information Archetypes 미리보기
저자
Swait, Joffre; Popa, Monica; Wang, Luming
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 3 4 5 6 7 8 

하단메뉴