충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : C]
146건 중 146건 출력
2/8 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
21.
서명
Cashback Is Cash Forward: Delaying a Discount to Entice Future Spending 미리보기
저자
Vana, Prasad; Lambrecht, Anja; Bertini, Marco
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
22.
서명
Cause Marketing Effectiveness and the Moderating Role of Price Discounts 미리보기
저자
Andrews, Michelle; Luo, Xueming; Fang, Zheng; Aspara, Jaakko
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
23.
서명
Challenging the Boundaries of Marketing 미리보기
저자
Moorman, Christine; van Heerde, Harald J.; Moreau, C. Page; Palmatier, Robert W.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
24.
서명
Choice of Cause in Cause-Related Marketing 미리보기
저자
Robinson, S.R.; Irmak, C.; Jayachandran, S.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
25.
서명
Choice Without Awareness: Ethical and Policy Implications of Defaults 미리보기
저자
Smith, N.C.; Goldstein, D.G.; Johnson, E.J.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
26.
서명
Circle of Incompetence: Sense of Understanding as an Improper Guide to Investment Risk 미리보기
저자
Long, Andrew R.; Fernbach, Philip M.; de Langhe, Bart
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
27.
서명
Clicks as a Healthy Alternative to Bricks: How Online Grocery Shopping Reduces Vice Purchases 미리보기
저자
Huyghe, Elke; Verstraeten, Julie; Geuens, Maggie; Van Kerckhove, Anneleen
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
28.
서명
Climbing the Wrong Ladder: The Mismatch Between Consumers' Preference for Subgoal Sequences and Actual Goal Performance 미리보기
저자
Jin, Liyin; Xu, Qian; Zhang, Ying
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
29.
서명
Climb or Jump: Status-Based Seeding in User-Generated Content Networks 미리보기
저자
Lanz, Andreas; Goldenberg, Jacob; Shapira, Daniel; Stahl, Florian
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
30.
서명
Close Encounter with the Hard Discounter: A Multiple-Store Shopping Perspective on the Impact of Local Hard-Discounter Entry 미리보기
저자
Vroegrijk, M.; Gijsbrechts, E.; Campo, K.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
31.
서명
Clustering, Knowledge Sharing, and Intrabrand Competition: A Multiyear Analysis of an Evolving Franchise System 미리보기
저자
Butt, Moeen Naseer; Antia, Kersi D.; Murtha, Brian R.; Kashyap, Vishal
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
32.
서명
Collaborative Communication in Interfirm Relationships: Moderating Effects of Integration and Control 미리보기
저자
Mohr, J. J
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
1980
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
33.
서명
Collaborative Communication in Interfirm Relationships: Moderating Effects of Integration and Control 미리보기
저자
Mohr, J. J.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1996
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
34.
서명
Collectible Toys as Marketing Tools: Understanding Preschool Children's Responses to Foods Paired with Premiums 미리보기
저자
McAlister, A.R.; Cornwell, T.B.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
35.
서명
Commentary: Marketing and the Sharing Economy: Digital Economy and Emerging Market Challenges 미리보기
저자
Chen, Yubo; Wang, Liantao
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
36.
서명
Commentary: The Twilight of Brand and Consumerism? Digital Trust, Cultural Meaning, and the Quest for Connection in the Sharing Economy 미리보기
저자
Sundararajan, Arun
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
37.
서명
Comments on Ralph Day's JMR Editorship-1969 to 1972 미리보기
저자
Aaker, D.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
38.
서명
Community Participation and Consumer-to-Consumer Helping: Does Participation in Third Party—Hosted Communities Reduce One's Likelihood of Helping? 미리보기
저자
Thompson, Scott A.; Kim, Molan; Smith, Keith Marion
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
39.
서명
Company Advertising With a Social Dimension: The Role of Noneconomic Criteria 미리보기
저자
Drumwright, M. E
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
1980
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
40.
서명
Comparative Price and the Design of Effective Product Communications 미리보기
저자
Allard, Thomas; Griffin, Dale
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 3 4 5 6 7 8 

하단메뉴