주메뉴 바로가기
본문 바로가기(skip to content)
퀵메뉴 바로가기
마이메뉴 바로가기
도서관정보 바로가기
글로벌메뉴
주메뉴
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
ScienceON Search
FRIC Search
신청내역
관리자 목록
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
NDSL Search
FRIC Search
신청내역
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
CNU Search
|
Home
>
원문검색
>
CNU Search
>
가나다리스트
탭메뉴
기본검색
가나다리스트
전체
ㅣ
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ㅣ
가
나
다
라
마
바
사
아
자
차
카
타
파
하
기타
검색 타입
전체
서명
저자
발행처
ISSN
수록DB
키워드
전방일치
완전일치
결과내 검색
검색어
[가나다ABC : C]
총
146
건 중
146
건 출력
2/8
페이지
제한항목
American Marketing Association
검색결과제한
자료유형
기사
(146)
저자
Russell, C.A.; Schau, H.J.; Crockett, D.
(2)
Saatcioglu, B.; Ozanne, J.L.
(2)
Soll, J.B.; Keeney, R.L.; Larrick, R.P.
(2)
Towns, M.M.
(2)
Aaker, D.
(1)
Ailawadi, Kusum L.; Ma, Yu; Grewal, Dhruv
(1)
Allard, Thomas; Griffin, Dale
(1)
Amaldoss, Wilfred; He, Chuan
(1)
Anderson, E. W.
(1)
Anderson, L.; McCabe, D.B.
(1)
Andrews, Michelle; Luo, Xueming; Fang, Zheng; Aspara, Jaakko
(1)
Andrews, J.C.
(1)
Andrews, J.C.; Lin, C.-T.J.; Levy, A.S.; Lo, S.
(1)
Anik, L.; Norton, M.I.; Ariely, D.
(1)
Antia, K.D.; Zheng, X.; Frazier, G.L.
(1)
Barrios, Andrés; Blocker, Christopher P.
(1)
Bernhardt, K.L.
(1)
Bhargave, Rajesh; Mantonakis, Antonia; White, Katherine
(1)
Biswas, A.; Bhowmick, S.; Guha, A.; Grewal, D.
(1)
Bitner, M. J.
(1)
Bleier, Alexander; Harmeling, Colleen M.; Palmatier, Robert W.
(1)
Branco, Fernando; Villas-Boas, J. Miguel
(1)
Breck, Andrew; Mijanovich, Tod; Weitzman, Beth C.; Elbel, Brian
(1)
Brown, Tom J
(1)
Bruner II, Gordon C
(1)
더보기
(20)
more...
더보기 취소
출판사
American Marketing Association
(81)
American Marketing Association]
(46)
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
(19)
발행년도
2013
(23)
2014
(20)
2012
(18)
2016
(17)
2015
(14)
2019
(12)
2018
(11)
2017
(10)
1994
(7)
1997
(6)
1995
(4)
1980
(2)
1996
(2)
더보기
(8)
더보기 취소
검색간략리스트
항목선택
서명
저자
발행처
원문제공시작년
정렬
오름차순
내림차순
5
10
15
20
30
50
100
21.
서명
Cashback Is Cash Forward: Delaying a Discount to Entice Future Spending
저자
Vana, Prasad; Lambrecht, Anja; Bertini, Marco
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
22.
서명
Cause Marketing Effectiveness and the Moderating Role of Price Discounts
저자
Andrews, Michelle; Luo, Xueming; Fang, Zheng; Aspara, Jaakko
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
23.
서명
Challenging the Boundaries of Marketing
저자
Moorman, Christine; van Heerde, Harald J.; Moreau, C. Page; Palmatier, Robert W.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
24.
서명
Choice of Cause in Cause-Related Marketing
저자
Robinson, S.R.; Irmak, C.; Jayachandran, S.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
25.
서명
Choice Without Awareness: Ethical and Policy Implications of Defaults
저자
Smith, N.C.; Goldstein, D.G.; Johnson, E.J.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
26.
서명
Circle of Incompetence: Sense of Understanding as an Improper Guide to Investment Risk
저자
Long, Andrew R.; Fernbach, Philip M.; de Langhe, Bart
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
27.
서명
Clicks as a Healthy Alternative to Bricks: How Online Grocery Shopping Reduces Vice Purchases
저자
Huyghe, Elke; Verstraeten, Julie; Geuens, Maggie; Van Kerckhove, Anneleen
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
28.
서명
Climbing the Wrong Ladder: The Mismatch Between Consumers' Preference for Subgoal Sequences and Actual Goal Performance
저자
Jin, Liyin; Xu, Qian; Zhang, Ying
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
29.
서명
Climb or Jump: Status-Based Seeding in User-Generated Content Networks
저자
Lanz, Andreas; Goldenberg, Jacob; Shapira, Daniel; Stahl, Florian
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
30.
서명
Close Encounter with the Hard Discounter: A Multiple-Store Shopping Perspective on the Impact of Local Hard-Discounter Entry
저자
Vroegrijk, M.; Gijsbrechts, E.; Campo, K.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
31.
서명
Clustering, Knowledge Sharing, and Intrabrand Competition: A Multiyear Analysis of an Evolving Franchise System
저자
Butt, Moeen Naseer; Antia, Kersi D.; Murtha, Brian R.; Kashyap, Vishal
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
32.
서명
Collaborative Communication in Interfirm Relationships: Moderating Effects of Integration and Control
저자
Mohr, J. J
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
1980
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
33.
서명
Collaborative Communication in Interfirm Relationships: Moderating Effects of Integration and Control
저자
Mohr, J. J.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1996
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
34.
서명
Collectible Toys as Marketing Tools: Understanding Preschool Children's Responses to Foods Paired with Premiums
저자
McAlister, A.R.; Cornwell, T.B.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
35.
서명
Commentary: Marketing and the Sharing Economy: Digital Economy and Emerging Market Challenges
저자
Chen, Yubo; Wang, Liantao
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
36.
서명
Commentary: The Twilight of Brand and Consumerism? Digital Trust, Cultural Meaning, and the Quest for Connection in the Sharing Economy
저자
Sundararajan, Arun
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
37.
서명
Comments on Ralph Day's JMR Editorship-1969 to 1972
저자
Aaker, D.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
38.
서명
Community Participation and Consumer-to-Consumer Helping: Does Participation in Third Party—Hosted Communities Reduce One's Likelihood of Helping?
저자
Thompson, Scott A.; Kim, Molan; Smith, Keith Marion
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
39.
서명
Company Advertising With a Social Dimension: The Role of Noneconomic Criteria
저자
Drumwright, M. E
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
1980
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
40.
서명
Comparative Price and the Design of Effective Product Communications
저자
Allard, Thomas; Griffin, Dale
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
1
2
3
4
5
6
7
8
임시보관함보기
하단메뉴