충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : C]
146건 중 146건 출력
3/8 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
41.
서명
Comparative versus noncomparative advertising: A meta-analysis 미리보기
저자
Grewal, Dhruv
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
42.
서명
Comparative Versus Noncomparative Advertising: A Meta-Analysis 미리보기
저자
Grewal, D.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
43.
서명
Comparing Apples to Apples or Apples to Oranges: The Role of Mental Representation in Choice Difficulty 미리보기
저자
Cho, E.K.; Khan, U.; Dhar, R.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
44.
서명
Comparing the Effect of Store Remodeling on New and Existing Customers 미리보기
저자
Dagger, T.S.; Danaher, P.J.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
45.
서명
Comparing the Relative Effectiveness of Advertising Channels: A Case Study of a Multimedia Blitz Campaign 미리보기
저자
Danaher, P.J.; Dagger, T.S.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
46.
서명
Comparison Neglect in Upgrade Decisions 미리보기
저자
Sela, Aner; LeBoeuf, Robyn A.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
47.
서명
Compelled Speech and the Case for Judicial Engagement 미리보기
저자
Sherman, P.M.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
48.
서명
Competently Ordinary: New Middle Class Consumers in the Emerging Markets 미리보기
저자
Kravets, O.; Sandikci, O.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
49.
서명
Competition in a Status Goods Market 미리보기
저자
Kuksov, D.; Xie, Y.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
50.
서명
Competition of Content Acquisition and Distribution Under Consumer Multipurchase 미리보기
저자
Jiang, Baojun; Tian, Lin; Zhou, Bo
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
51.
서명
Competitive Advantage Through Engagement 미리보기
저자
Kumar, V.; Pansari, Anita
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
52.
서명
Competitive Interference Effects in Consumer Memory for Advertising: The Role of Brand Familiarity 미리보기
저자
Kent, R. J.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
53.
서명
Competitive Marketing Behavior in Industrial Markets 미리보기
저자
Ramaswamy, V.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
54.
서명
Competitive Strategy in Socially Entrepreneurial Nonprofit Organizations: Innovation and Differentiation 미리보기
저자
Weerawardena, J.; Mort, G.S.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
55.
서명
Competitive Vices 미리보기
저자
Branco, Fernando; Villas-Boas, J. Miguel
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
56.
서명
Complexity Effects in Choice Experiment-Based Models 미리보기
저자
Dellaert, G.C.; Donkers, B.; van Soest, A.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
57.
서명
Computer Interfaces and the ``Direct-Touch'' Effect: Can iPads Increase the Choice of Hedonic Food? 미리보기
저자
Shen, Hao; Zhang, Meng; Krishna, Aradhna
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
58.
서명
Concentrate on Success Remaining relevant requires strategic connection with consumers, not over-saturating campaigns 미리보기
저자
Milgrom, J.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
59.
서명
Conditional Projection: How Own Evaluations Influence Beliefs About Others Whose Choices Are Known 미리보기
저자
Orhun, A.Y.; Urminsky, O.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
60.
서명
Conflict Management and Outcomes in Franchise Relationships: The Role of Regulation 미리보기
저자
Antia, K.D.; Zheng, X.; Frazier, G.L.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 3 4 5 6 7 8 

하단메뉴