충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : C]
146건 중 146건 출력
4/8 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
61.
서명
Conflicts at the Bottom of the Pyramid: Profitability, Poverty Alleviation, and Neoliberal Governmentality 미리보기
저자
Varman, R.; Skalen, P.; Belk, R.W.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
62.
서명
Consumer Adoption of New Products: Independent Versus Interdependent Self-Perspectives 미리보기
저자
Ma, Z.; Yang, Z.; Mourali, M.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
63.
서명
Consumer Behavior in ``Equilibrium'': How Experiencing Physical Balance Increases Compromise Choice 미리보기
저자
Larson, J.S.; Billeter, D.M.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
64.
서명
Consumer Click Behavior at a Search Engine: The Role of Keyword Popularity 미리보기
저자
Jerath, K.; Ma, L.; Park, Y.-H.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
65.
서명
Consumer Evaluations of Sale Prices: Role of the Subtraction Principle 미리보기
저자
Biswas, A.; Bhowmick, S.; Guha, A.; Grewal, D.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
66.
서명
Consumer-Generated Ads: Does Awareness of Advertising Co-Creation Help or Hurt Persuasion? 미리보기
저자
Thompson, D.V.; Malaviya, P.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
67.
서명
Consumer Misunderstanding of Credit Card Use, Payments, and Debt: Causes and Solutions 미리보기
저자
Soll, J.B.; Keeney, R.L.; Larrick, R.P.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
68.
서명
Consumer Misunderstanding of Credit Card Use, Payments, and Debt: Causes and Solutions 미리보기
저자
Soll, J.B.; Keeney, R.L.; Larrick, R.P.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
69.
서명
Consumer Neuroscience: Applications, Challenges, and Possible Solutions 미리보기
저자
Plassmann, Hilke; Venkatraman, Vinod; Huettel, Scott; Yoon, Carolyn
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
70.
서명
Consumer Participation in Coproduction: ``I Made It Myself'' Effects on Consumers' Sensory Perceptions and Evaluations of Outcome and Input Product 미리보기
저자
Troye, S.V.; Supphellen, M.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
71.
서명
Consumer Preferences for Annuity Attributes: Beyond Net Present Value 미리보기
저자
Shu, Suzanne B.; Zeithammer, Robert; Payne, John W.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
72.
서명
Consumer Research at the Federal Trade Commission from 1978 to 1980 미리보기
저자
Bernhardt, K.L.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
73.
서명
Consumer Research at the Federal Trade Commission: My Experiences from 1992 to 1993 미리보기
저자
Andrews, J.C.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
74.
서명
Consumer Research Needs from the Food and Drug Administration on Front-of-Package Nutritional Labeling 미리보기
저자
Andrews, J.C.; Lin, C.-T.J.; Levy, A.S.; Lo, S.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
75.
서명
Consumer Responses to For-Profit Firms Exercising Religious Freedom in the Marketplace 미리보기
저자
Fitzgerald, M. Paula; Donovan, Karen Russo
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
76.
서명
Consumer Response to Disclosures in Digitally Retouched Advertisements 미리보기
저자
Schirmer, Nadine A.; Schwaiger, Manfred; Taylor, Charles R.; Costello, John P.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
77.
서명
Consumers' Response to Commercials: When the Energy Level in the Commercial Conflicts with the Media Context 미리보기
저자
Puccinelli, Nancy M.; Wilcox, Keith; Grewal, Dhruv
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
78.
서명
Consumer Trade-Offs and the Evaluation of Services 미리보기
저자
Ostrom, A.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1995
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
79.
서명
Consumer Well-Being: Effects of Subgoal Failures and Goal Importance 미리보기
저자
Devezer, B.; Sprott, D.E.; Spangenberg, E.R.; Czellar, S.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
80.
서명
Consuming Direct-to-Consumer Genetic Tests: The Role of Genetic Literacy and Knowledge Calibration 미리보기
저자
Pearson, Y.E.; Liu-Thompkins, Y.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 3 4 5 6 7 8 

하단메뉴