충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : C]
146건 중 146건 출력
5/8 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
81.
서명
Consumption-Based Cross-Brand Learning: Are Private Labels Really Private? 미리보기
저자
Szymanowski, M.; Gijsbrechts, E.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
82.
서명
Consumption Constraints and Entrepreneurial Intentions in Subsistence Marketplaces 미리보기
저자
Venugopal, Srinivas; Viswanathan, Madhubalan; Jung, Kiju
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
83.
서명
Consumption Restriction in a Total Control Institution: Participatory Action Research in a Maximum Security Prison 미리보기
저자
Hill, Ronald Paul; Rapp, Justine M.; Capella, Michael L.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
84.
서명
Contextual and Temporal Components of Reference Price 미리보기
저자
Rajendran, K. N.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
85.
서명
Contingent Match Incentives Increase Donations 미리보기
저자
Anik, L.; Norton, M.I.; Ariely, D.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
86.
서명
Contracts, Extracontractual Incentives, and Ex Post Behavior in Franchise Channel Relationships 미리보기
저자
Kashyap, V.; Antia, K.D.; Frazier, G.L.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
87.
서명
Contributions by Federal Trade Commission Economists to Consumer Protection: Research, Policy, and Law Enforcement 미리보기
저자
Pappalardo, J.K.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
88.
서명
Control over What? Individual Differences in General Versus Eating and Spending Self-Control 미리보기
저자
Haws, Kelly L.; Davis, Scott W.; Dholakia, Utpal M.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
89.
서명
Converging on a New Theoretical Foundation for Selling 미리보기
저자
Hartmann, Nathaniel N.; Wieland, Heiko; Vargo, Stephen L.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
90.
서명
Copy Alert: A Method and Metric to Detect Visual Copycat Brands 미리보기
저자
Satomura, T.; Wedel, M.; Pieters, R.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
91.
서명
Core Versus Peripheral Innovations: The Effect of Innovation Locus on Consumer Adoption of New Products 미리보기
저자
Ma, Zhenfeng; Gill, Tripat; Jiang, Ying
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
92.
서명
Corporate Board Interlocks and New Product Introductions 미리보기
저자
Srinivasan, Raji; Wuyts, Stefan; Mallapragada, Girish
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
93.
서명
Corporate Social Responsibility and Shareholder Wealth: The Role of Marketing Capability 미리보기
저자
Mishra, Saurabh; Modi, Sachin B.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
94.
서명
Corporate Social Responsibility, Customer Orientation, and the Job Performance of Frontline Employees 미리보기
저자
Korschun, D.; Bhattacharya, C.B.; Swain, S.D.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
95.
서명
Corporate Social Responsibility in Business-to-Business Markets: How Organizational Customers Account for Supplier Corporate Social Responsibility Engagement 미리보기
저자
Homburg, C.; Stierl, M.; Bornemann, T.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
96.
서명
Cost Conscious? The Neural and Behavioral Impact of Price Primacy on Decision Making 미리보기
저자
Karmarkar, Uma R.; Shiv, Baba; Knutson, Brian
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
97.
서명
Country-Level Performance of New Experience Products in a Global Rollout: The Moderating Effects of Economic Wealth and National Culture 미리보기
저자
Griffith, D.A.; Yalcinkaya, G.; Rubera, G.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
98.
서명
Crafting a JMR Manuscript 미리보기
저자
Reinartz, Werner J.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
99.
서명
Creating Effective Online Customer Experiences 미리보기
저자
Bleier, Alexander; Harmeling, Colleen M.; Palmatier, Robert W.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
100.
서명
Creating Enduring Customer Value 미리보기
저자
Kumar, V.; Reinartz, Werner
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 3 4 5 6 7 8 

하단메뉴