충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : C]
146건 중 146건 출력
6/8 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
101.
서명
Creating Major Innovations with Customers: Insights from Small and Young Technology Firms 미리보기
저자
Coviello, N.E.; Joseph, R.M.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
102.
서명
Creating Truth-Telling Incentives with the Bayesian Truth Serum 미리보기
저자
Weaver, R.; Prelec, D.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
103.
서명
Crisis Diagnostics Assessing brand damage, while restoring brand equity 미리보기
저자
Gregory, J.R.; Levick, R.S.; Reibstein, D.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
104.
서명
Crisis Management Strategies and the Long-Term Effects of Product Recalls on Firm Value 미리보기
저자
Liu, Yan; Shankar, Venkatesh; Yun, Wonjoo
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
105.
서명
Critical Service Encounters: The Employee's Viewpoint 미리보기
저자
Bitner, M. J.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
106.
서명
Cross-Cultural Cool: Consumer Implications of Urban Identification in the United States and Hong Kong 미리보기
저자
Towns, M.M.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
107.
서명
Cross-Cultural Cool: Consumer Implications of Urban Identification in the United States and Hong Kong 미리보기
저자
Towns, M.M.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
108.
서명
Cross-Modal Communication: Sound Frequency Influences Consumer Responses to Color Lightness 미리보기
저자
Hagtvedt, Henrik; Brasel, S. Adam
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
109.
서명
Cross-Sector Collaboration, Institutional Gaps, and Fragility: The Role of Social Innovation Partnerships in a Conflict-Affected Region 미리보기
저자
Kolk, Ans; Lenfant, François
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
110.
서명
Cross-Selling Performance in Complex Selling Contexts: An Examination of Supervisory- and Compensation-Based Controls 미리보기
저자
Schmitz, C.; Lee, Y.-C.; Lilien, G.L.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
111.
서명
Cross-Validation of Customer and Employee Signals and Firm Valuation 미리보기
저자
Groening, Christopher; Mittal, Vikas; Zhang, Yan
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
112.
서명
Cultural Competence and Cultural Compensatory Mechanisms in Binational Households 미리보기
저자
Cross, S.N.N.; Gilly, M.C.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
113.
서명
Cultural Diversity in Television Narratives: Homophilization, Appropriation, and Implications for Media Advocacy 미리보기
저자
Russell, C.A.; Schau, H.J.; Crockett, D.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
114.
서명
Cultural Diversity in Television Narratives: Homophilization, Appropriation, and Implications for Media Advocacy 미리보기
저자
Russell, C.A.; Schau, H.J.; Crockett, D.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
115.
서명
Curative International Marketing It's time to accept responsibility for the errors of the past 미리보기
저자
Czinkota, M.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
116.
서명
Customer Acquisition and Retention Spending: An Analytical Model and Empirical Investigation in Wireless Telecommunications Markets 미리보기
저자
Min, Sungwook; Zhang, Xubing; Kim, Namwoon; Srivastava, Rajendra K.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
117.
서명
Customer-Based Corporate Valuation for Publicly Traded Noncontractual Firms 미리보기
저자
McCarthy, Daniel M.; Fader, Peter S.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
118.
서명
Customer Complaints and Recovery Effectiveness: A Customer Base Approach 미리보기
저자
Knox, G.; van Oest, R.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
119.
서명
Customer Inspiration: Conceptualization, Scale Development, and Validation 미리보기
저자
Böttger, Tim; Rudolph, Thomas; Evanschitzky, Heiner; Pfrang, Thilo
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
120.
서명
Customer Orientation Structure for Internet-Based Business-to-Business Platform Firms 미리보기
저자
Chakravarty, A.; Kumar, A.; Grewal, R.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 3 4 5 6 7 8 

하단메뉴