충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : C]
579건 중 579건 출력
16/29 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
301.
서명
Consumer Perception of Salesperson Influence Strategies: An Examination of the Influence of Consumer Goals 미리보기
저자
Mallalieu, L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
302.
서명
Consumer Perceptions of and Attitudes Toward Brand Names: The Effect of Morphemic Familiarity 미리보기
저자
Lerman, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
303.
서명
Consumer Perceptions of Multi-Dimensional Prices 미리보기
저자
Estelami, H.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
304.
서명
Consumer Perceptions of Product Parity in E-Commerce Markets: The Effect of Search Set Size on Parity Judgments and Choice Satisfaction 미리보기
저자
Wood, S.; Swain, S.; Wadden, J. D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
305.
서명
Consumer Perceptions of the World Wide Web: An Exploratory Study Using Focus Group Interviews 미리보기
저자
Geissler, G. L.;Zinkhan, G. M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
306.
서명
Consumer Perceptions of Value and Price 미리보기
저자
Nelson, L.D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
307.
서명
Consumer Perceptions of Value and Price 미리보기
저자
Nelson, L.D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
308.
서명
Consumer Preference Between Price and Feature Changes 미리보기
저자
Scott, M.; Nowlis, S.; Mandel, N.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
309.
서명
Consumer Preference Between Price and Feature Changes 미리보기
저자
Scott, M.; Nowlis, S.; Mandel, N.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
310.
서명
Consumer Preferences Towards Frequency Programs 미리보기
저자
Kivetz, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
311.
서명
Consumer Promotion and Brand Loyalty: An Information Processing Perspective 미리보기
저자
Leclerc, F.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
312.
서명
Consumer Psychological Attachment: Exploring Differences Across Customer Segments and Product Categories 미리보기
저자
Moore, M.; Ratneshwar, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
313.
서명
Consumer Racism and Its Effects on Attitude 미리보기
저자
Ouellet, J.-F.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
314.
서명
Consumer Rastafari: Ethnographic Research in Context and Meaning 미리보기
저자
Olsen, B.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
315.
서명
Consumer Reactions to Corporate Decisions to Outsource Labor Abroad 미리보기
저자
Grappi, S.; Romani, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
316.
서명
Consumer Reactions to Price-Matching Signals 미리보기
저자
Chatterjee, S.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
317.
서명
Consumer Reaction to Company-Related Disasters: The Effect of Multiple Versus Single Explanations 미리보기
저자
Jorgensen, B. K.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
318.
서명
Consumer Reaction to Company-Related Disasters: The Effect of Multiple Versus Single Explanations 미리보기
저자
Jorgensen, B. K.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
319.
서명
Consumer Reaction to Different Pricing Formats: A Study of the Residential Electricity Supply Industry 미리보기
저자
Weiss, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2000
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
320.
서명
Consumer Researchers for Public Health: Insights from Three Government-Funded Programs 미리보기
저자
Russell, C. A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
맨앞 이전 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 다음 맨뒤

하단메뉴