충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : C]
579건 중 579건 출력
17/29 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
321.
서명
Consumer Researchers for Public Health: Insights from Three Government-Funded Programs 미리보기
저자
Russell, C. A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
322.
서명
Consumer Research Standards & Public Policy Formulation: The Case of Mickey Mouse & Old Joe 미리보기
저자
Martin, C. R.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
323.
서명
Consumer Research Standards & Public Policy Formulation: The Case of Mickey Mouse & Old Joe 미리보기
저자
Martin, C. R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
324.
서명
Consumer Resistance: Societal Motivations, Marketplace Manifestations, and Implications for Marketing Thought and Practice 미리보기
저자
Fournier, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
325.
서명
Consumer Responses to Time Pressure: A Qualitative Study with Homeowners in Foreclosure 미리보기
저자
Gross, B. L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
326.
서명
Consumer Responses to Time Pressure: A Qualitative Study with Homeowners in Foreclosure 미리보기
저자
Gross, B. L.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
327.
서명
Consumer Response to Aesthetic Aspects of Product Design: 1-, 2-, and 3-Dimensional Perspectives 미리보기
저자
Hutchinson, W.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
328.
서명
Consumer Response to Changing Food Systems in Urban China 미리보기
저자
Veeck, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
329.
서명
Consumer Response to Four Categories of "Green" Television Commercials 미리보기
저자
Thorson, E.;Page, T.;Moore, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
330.
서명
Consumer Response to Harmful Products with Cause-Related Marketing: Influences of Product-Cause Fit and Product Type 미리보기
저자
Chang, C.-T.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
331.
서명
Consumer Response to Harmful Products with Cause-Related Marketing: Influences of Product-Cause Fit and Product Type 미리보기
저자
Chang, C.-T.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
332.
서명
Consumer Response to Marketplace Deception: Implication of the Persuasion Knowledge Model 미리보기
저자
Xie, G.-X.; Boush, D. M.; Boerstler, C. N.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
333.
서명
Consumer Response to Price Presentation Formats: Implications for Partitioned Pricing and Transaction Bundling 미리보기
저자
Hamilton, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
334.
서명
Consumer Response to Price Presentation Formats: Implications for Partitioned Pricing and Transaction Bundling 미리보기
저자
Hamilton, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
335.
서명
Consumer Response to Spokesperson's Race: A Research Synthesis of Racial Similarity Effects in Advertising 미리보기
저자
Kareklas, I.; Polonsky, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
336.
서명
Consumers and Brand Meaning: Brands, the Self and Others 미리보기
저자
Muniz, A. M.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
337.
서명
Consumers and Product Pro-Social Credence Characteristics 미리보기
저자
Sirieix, L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2000
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
338.
서명
Consumers' Appreciation of Product Personalization 미리보기
저자
Mugge, R.; Schoormans, J. P. L.; de Lange, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
339.
서명
Consumers' Arrogance: Construct Conceptualization and Preliminary Validation Evidence 미리보기
저자
Ruvio, A.; Shoham, A.; Hareli, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
340.
서명
Consumer Satisfaction: Cognitive and Affective Dimensions 미리보기
저자
Srinivasan, N.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
맨앞 이전 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 다음 맨뒤

하단메뉴