충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : C]
579건 중 579건 출력
24/29 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
461.
서명
Coping with Mixed Emotions: Exploring the Temporal Arousal of Positive Emotion Relative to Negative Emotion 미리보기
저자
Lau-Gesk, L.; Kramer, T.; Mukherjee, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
462.
서명
Coping with My Loneliness: The Effects of Social Exclusion on Consumer Choice of Unique Products 미리보기
저자
Ding, Y.; Xu, J.; Wan, E.W.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
463.
서명
Copycats as Uncertainty Reducing Devices 미리보기
저자
van Horen, F.; Pieters, R.; Stapel, D.A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
464.
서명
Corporate and Product Message Effects on a Product Portfolio 미리보기
저자
Sheinin, D. A.; Biehal, G. J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
465.
서명
Corporate Syntheses: Consumers' Role in Mergers and Acquisitions 미리보기
저자
Papavasileiou, E.-Z.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
466.
서명
Corporate Syntheses: Consumers' Role in Mergers and Acquisitions 미리보기
저자
Papavasileiou, E.-Z.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
467.
서명
Correction for Multiple Biasing Factors in Product Judgments 미리보기
저자
Chien, Y.-W.; Hsiao, C.-C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
468.
서명
Cost-Benefit Associations and Their Influence on Loan Experience 미리보기
저자
Kamleitner, B.; Hoelzl, E.; Kirchler, E.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
469.
서명
Cost-Benefit Associations and Their Influence on Loan Experience 미리보기
저자
Kamleitner, B.; Hoelzl, E.; Kirchler, E.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
470.
서명
Counterfactual Priming Effects on Advertising Persuasion 미리보기
저자
Wang, K.-Y.; Yang, X.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
471.
서명
Counterfactual Thinking as a Post-hoc Consumption Expectation 미리보기
저자
Kwong, J.Y.Y.; Ho, C.K.Y.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
472.
서명
Counterfactual Thinking as a Post-hoc Consumption Expectation 미리보기
저자
Kwong, J.Y.Y.; Ho, C.K.Y.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
473.
서명
Counterfeit Connections: Linking Lies, Luxury, and Louis Vuitton 미리보기
저자
Mourey, J.; Yoon, C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
474.
서명
Counter-stigma and Achievement of Happiness through the Freegan Ideology 미리보기
저자
Nguyen, H.; Chen, S.; Mukherjee, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
475.
서명
Country Image: A Reflection of the Significance of the Other 미리보기
저자
Kleppe, I. A.; Mossberg, L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
476.
서명
Country of Origin and Ethnocentrism: An analysis of Canadian and American Preferences Using Social Identity Theory 미리보기
저자
Lantz, G
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1980
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
477.
서명
Country of Origin and Ethnocentrism: An analysis of Canadian and American Preferences Using Social Identity Theory 미리보기
저자
Lantz, G.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1996
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
478.
서명
Country-of-Origin Effects on Consumers' Attributions and Word-of-Mouth Communications about Services 미리보기
저자
Wong, K.A.; Folkes, V.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
479.
서명
Covariation Learning, Quality Expectation and Product Valuation Under Homoscedastic and Heteroscedastic Uncertainty 미리보기
저자
de Langhe, B.; Puntoni, S.; McGill, A.L.; van Osselaer, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
480.
서명
Creating Effective Name Translations for Global Brands 미리보기
저자
Zhang, S.; Schmitt, B.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
맨앞 이전 21 22 23 24 25 26 27 28 29 

하단메뉴