충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : C]
579건 중 579건 출력
9/29 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
161.
서명
Competition and Attachment in On-line Auctions 미리보기
저자
Heyman, J. E.; Orhun, Y.; Ariely, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
162.
서명
Competition and Cooperation in Joint Purchase Decision 미리보기
저자
Fisher, R. J.; Gregoire, Y.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
163.
서명
Complaining When You Are To Blame: The Role of Impression Management on the Impact of Complaining on Product Attitudes 미리보기
저자
Dunn, L.; Dahl, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
164.
서명
Complexity Effects on Consumer Choice Consistency 미리보기
저자
Dellaert, B.; Donkers, B.; Conlon, B.; Van Soest, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
165.
서명
Compliments, Critiques, and Consumption: The Effects of Word-of-Mouth Valence and Social Ties on Peer Advice in Socially-Embedded Settings 미리보기
저자
Gosline, R.; Riley, B.; Grayson, K.; Bennett, A.; White, T.; Dubois, D.; Lee, J.; Harding, L.; Woodham, O.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
166.
서명
Components of Consumer Reaction to Company-Related Mishaps: A StructuralEquation Model Approach 미리보기
저자
Jorgensen, B. K
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1980
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
167.
서명
Components of Consumer Reaction to Company-Related Mishaps: A Structural Equation Model Approach 미리보기
저자
Jorgensen, B. K.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1996
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
168.
서명
Composite Products as Conceptual Combinations: Combinatorial Processes and Brand Evaluative Effects 미리보기
저자
Gill, T.; Dube, L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
169.
서명
Compromising Between Information Completeness and Task Simplicity: A Comparison of Self-Explicated, Hierarchical Information Integration, and Full-profile Conjoint Methods 미리보기
저자
Oppewal, H.; Klabbers, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
170.
서명
Compulsive Buyers and the Emotional Roller Coaster in Shopping 미리보기
저자
Saraneva, A.; Saaksjarvi, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
171.
서명
Compulsive Buying-Also a Male Problem? 미리보기
저자
Hubert, M.; Hubert, M.; Buttner, O.B.; Florack, A.; Kenning, P.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
172.
서명
Compulsive Buying Questionnaire and Repression: The Impact of Hot vs Cold Data on General and Gender Scoring 미리보기
저자
Pombet, F.; Tagg, S. K.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
173.
서명
Compulsive Buying Tendency as a Predictor of Attitudes and Perceptions 미리보기
저자
Magee, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
174.
서명
.Com Satisfaction and.Com Dissatisfaction: One or Two Constructs? 미리보기
저자
Chen, Q.; Wells, W. D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
175.
서명
Conceptions of Consumption in Consumer Culture Theory: A Dynamic Framework 미리보기
저자
Gopaldas, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
176.
서명
Concept Mapping in Marketing: A Research Tool for Uncovering Consumers' Knowledge Structure Associations 미리보기
저자
Joiner, C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
177.
서명
Concepts, Concept Development, and Consumer Research 미리보기
저자
Branch, J. D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
178.
서명
Conceptual Issues in the Structural Analysis of Consumption Emotion, Satisfaction, and Quality: Evidence in a Service Setting 미리보기
저자
Oliver, R. L.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
179.
서명
Conceptual Issues in the Structural Analysis of Consumption Emotion, Satisfaction, and Quality: Evidence in a Service Setting 미리보기
저자
Oliver, R. L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
180.
서명
Conceptual Issues in the Study of Innovation Adoption Behavior 미리보기
저자
Nabih, M. I.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 다음 맨뒤

하단메뉴