충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : C]
7,831건 중 7,831건 출력
354/392 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
7061.
서명
Customer attitudes of stayers and defectors in B2B services: Are they really different? 미리보기
저자
Williams, P.; Khan, M. S.; Ashill, N. J.; Naumann, E.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2011
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7062.
서명
Customer attractiveness, supplier satisfaction and preferred customer status: Introduction, definitions and an overarching framework 미리보기
저자
Schiele, H.; Calvi, R.; Gibbert, M.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7063.
서명
Customer-based brand equity for a destination 미리보기
저자
Konecnik, M.; Gartner, W. C.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7064.
서명
Customer-based discrimination against major league baseball players: Additional evidence from All-star ballots 미리보기
저자
Depken, C. A.; Ford, J. M.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7065.
서명
Customer-based healthcare: The power of teamwork 미리보기
저자
Dalton, C. M.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7066.
서명
Customer behavioral intentions for online purchases: An examination of fulfillment method and customer experience level 미리보기
저자
Boyer, K. K.; Hult, G. T.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7067.
서명
Customer behavior in electronic commerce: The moderating effect of e-purchasing experience 미리보기
저자
Hernandez, B.; Jimenez, J.; Martin, M. J.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2010
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7068.
서명
Customer-capturing strategies: The way to replace existing technology characterized by network effects 미리보기
저자
Teng, C. I.; Tseng, F. C.; Chiang, D. M.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7069.
서명
Customer-centric pricing: The surprising secret for profitability 미리보기
저자
Cross, R. G.; Dixit, A.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7070.
서명
Customer choices of manufacturer versus retailer brands in alternative price and usage contexts 미리보기
저자
Woodside, A. G.; Ozcan, T.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7071.
서명
Customer-class pricing, parallel trade and the optimal number of market segments 미리보기
저자
Braouezec, Y.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7072.
서명
Customer co-creation of travel services: The role of company support and customer satisfaction with the co-creation performance 미리보기
저자
Grissemann, U. S.; Stokburger-Sauer, N. E.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7073.
서명
Customer complaining: The role of tie strength and information control 미리보기
저자
Mittal, V.; Huppertz, J. W.; Khare, A.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7074.
서명
Customer complaints and organizational responses: the effects of complainants' perceptions of justice on satisfaction and loyalty 미리보기
저자
Karatepe, O. M.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7075.
서명
Customer complaints in restaurants: Do they differ by service stages and loyalty levels? 미리보기
저자
Namkung, Y.; Jang, S.; Choi, S.K.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2011
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7076.
서명
Customer delight and market segmentation: An application of the three-factor theory of customer satisfaction on life style groups 미리보기
저자
Fuller, J.; Matzler, K.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7077.
서명
Customer delight in a retail context: investigating delightful and terrible shopping experiences 미리보기
저자
Arnold, M. J.; Reynolds, K. E.; Ponder, N.; Lueg, J. E.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7078.
서명
Customer dissatisfaction and defection: The hidden costs of downsizing 미리보기
저자
Williams, P.; Khan, M. S.; Naumann, E.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2011
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7079.
서명
Customer driven production planning 미리보기
저자
Jodlbauer, H.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7080.
서명
Customer Enquiry Management in global supply chains: A comparative multi-case study analysis 미리보기
저자
Zorzini, M.; Stevenson, M.; Hendry, L. C.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
맨앞 이전 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 다음 맨뒤

하단메뉴