주메뉴 바로가기
본문 바로가기(skip to content)
퀵메뉴 바로가기
마이메뉴 바로가기
도서관정보 바로가기
글로벌메뉴
주메뉴
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
ScienceON Search
FRIC Search
신청내역
관리자 목록
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
NDSL Search
FRIC Search
신청내역
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
CNU Search
|
Home
>
원문검색
>
CNU Search
>
가나다리스트
탭메뉴
기본검색
가나다리스트
전체
ㅣ
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ㅣ
가
나
다
라
마
바
사
아
자
차
카
타
파
하
기타
검색 타입
전체
서명
저자
발행처
ISSN
수록DB
키워드
전방일치
완전일치
결과내 검색
검색어
[가나다ABC : C]
총
7,831
건 중
7,831
건 출력
354/392
페이지
제한항목
Elsevier Science B.V., Amsterdam
검색결과제한
자료유형
기사
(7831)
저자
unknown
(845)
Saxby, S.
(19)
Cornet, B.
(4)
Dalton, C. M.
(4)
Hinde, S.
(4)
Rokach, J. Z.
(4)
Sioshansi, F. P.
(4)
Badawy, A. M.
(3)
Bainbridge, D.
(3)
Cheung, K. C.
(3)
Dutta, M.
(3)
Erreygers, G.
(3)
Fanti, L.; Gori, L.
(3)
Fernandez, V.
(3)
Frestad, D.
(3)
Hirschi, A.
(3)
Hunt, J. G.
(3)
Hyndman, R. J.
(3)
Ishiguro, S.
(3)
Joshi, M. P.; Kathuria, R.; Porth, S. J.
(3)
Koste, L. L.; Malhotra, M. K.; Sharma, S.
(3)
Lee, M.
(3)
Long, M. C.
(3)
Mundell, R.
(3)
Narasimhan, R.; Talluri, S.; Das, A.
(3)
더보기
(20)
more...
더보기 취소
출판사
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
(6708)
Elsevier Science B.V., Amsterdam
(1057)
ELSEVIER SCIENCE B.V. AMSTERDAM
(44)
Elsevier Science B.V; Amsterdam
(22)
발행년도
2012
(967)
2011
(872)
2010
(828)
2009
(801)
2008
(790)
2004
(728)
2007
(708)
2006
(696)
2005
(656)
2003
(622)
2002
(152)
2001
(7)
2013
(4)
더보기
(8)
더보기 취소
검색간략리스트
항목선택
서명
저자
발행처
원문제공시작년
정렬
오름차순
내림차순
5
10
15
20
30
50
100
7061.
서명
Customer attitudes of stayers and defectors in B2B services: Are they really different?
저자
Williams, P.; Khan, M. S.; Ashill, N. J.; Naumann, E.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2011
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7062.
서명
Customer attractiveness, supplier satisfaction and preferred customer status: Introduction, definitions and an overarching framework
저자
Schiele, H.; Calvi, R.; Gibbert, M.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7063.
서명
Customer-based brand equity for a destination
저자
Konecnik, M.; Gartner, W. C.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7064.
서명
Customer-based discrimination against major league baseball players: Additional evidence from All-star ballots
저자
Depken, C. A.; Ford, J. M.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7065.
서명
Customer-based healthcare: The power of teamwork
저자
Dalton, C. M.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7066.
서명
Customer behavioral intentions for online purchases: An examination of fulfillment method and customer experience level
저자
Boyer, K. K.; Hult, G. T.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7067.
서명
Customer behavior in electronic commerce: The moderating effect of e-purchasing experience
저자
Hernandez, B.; Jimenez, J.; Martin, M. J.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2010
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7068.
서명
Customer-capturing strategies: The way to replace existing technology characterized by network effects
저자
Teng, C. I.; Tseng, F. C.; Chiang, D. M.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7069.
서명
Customer-centric pricing: The surprising secret for profitability
저자
Cross, R. G.; Dixit, A.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7070.
서명
Customer choices of manufacturer versus retailer brands in alternative price and usage contexts
저자
Woodside, A. G.; Ozcan, T.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7071.
서명
Customer-class pricing, parallel trade and the optimal number of market segments
저자
Braouezec, Y.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7072.
서명
Customer co-creation of travel services: The role of company support and customer satisfaction with the co-creation performance
저자
Grissemann, U. S.; Stokburger-Sauer, N. E.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7073.
서명
Customer complaining: The role of tie strength and information control
저자
Mittal, V.; Huppertz, J. W.; Khare, A.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7074.
서명
Customer complaints and organizational responses: the effects of complainants' perceptions of justice on satisfaction and loyalty
저자
Karatepe, O. M.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7075.
서명
Customer complaints in restaurants: Do they differ by service stages and loyalty levels?
저자
Namkung, Y.; Jang, S.; Choi, S.K.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2011
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7076.
서명
Customer delight and market segmentation: An application of the three-factor theory of customer satisfaction on life style groups
저자
Fuller, J.; Matzler, K.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7077.
서명
Customer delight in a retail context: investigating delightful and terrible shopping experiences
저자
Arnold, M. J.; Reynolds, K. E.; Ponder, N.; Lueg, J. E.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7078.
서명
Customer dissatisfaction and defection: The hidden costs of downsizing
저자
Williams, P.; Khan, M. S.; Naumann, E.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2011
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7079.
서명
Customer driven production planning
저자
Jodlbauer, H.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7080.
서명
Customer Enquiry Management in global supply chains: A comparative multi-case study analysis
저자
Zorzini, M.; Stevenson, M.; Hendry, L. C.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
351
352
353
354
355
356
357
358
359
360
임시보관함보기
하단메뉴