충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : C]
7,831건 중 7,831건 출력
355/392 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
7081.
서명
Customer equity and market value: Two methods, same results? 미리보기
저자
Silveira, C. S.; de Oliveira, M. O.; Luce, F. B.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7082.
서명
Customer Equity: Building and Managing Relationships as Valuable Assets 미리보기
저자
Verhoef, P. C.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2002
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7083.
서명
Customer equity management as formative second-order construct 미리보기
저자
Bruhn, M.; Georgi, D.; Hadwich, K.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7084.
서명
Customer expectations in online auction environments: An exploratory study of customer feedback and risk 미리보기
저자
Finch, B. J.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7085.
서명
Customer Experience Creation: Determinants, Dynamics and Management Strategies 미리보기
저자
Verhoef, P. C.; Lemon, K. N.; Parasuraman, A.; Roggeveen, A.; Tsiros, M.; Schlesinger, L. A.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7086.
서명
Customer Experience Management in Retailing: An Organizing Framework 미리보기
저자
Grewal, D.; Levy, M.; Kumar, V.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7087.
서명
Customer Experience Management in Retailing: Understanding the Buying Process 미리보기
저자
Puccinelli, N. M.; Goodstein, R. C.; Grewal, D.; Price, R.; Raghubir, P.; Stewart, D.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7088.
서명
Customer-facing supply chain practices-The impact of demand and distribution management on supply chain success 미리보기
저자
Rexhausen, D.; Pibernik, R.; Kaiser, G.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7089.
서명
Customer-focused adaptation in New York City hotels: exploring the perceptions of Japanese and Korean travelers 미리보기
저자
Heo, J. K.; Jogaratnam, G.; Buchanan, P.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2004
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7090.
서명
Customer-focused online exchange strategies: Does one size fit all 미리보기
저자
Boyd, T. C.; Rohm, A. J.; Dunn, D. T.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2004
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7091.
서명
Customer-focused Technology and Performance in Small and Large Banks 미리보기
저자
Liebach Luneborg, J.; Flohr Nielsen, J.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7092.
서명
Customer ignorance, price-cap regulation, and rent-seeking in mobile roaming 미리보기
저자
Ambjornsen, T.; Foros, O.; Wasenden, O. C.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2011
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7093.
서명
Customer-induced uncertainty in predicting organizational design: Empirical evidence challenging the service versus manufacturing dichotomy 미리보기
저자
Chowdhury, S.; Miles, G.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7094.
서명
Customer information sharing among rival firms 미리보기
저자
Liu, Q.; Serfes, K.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7095.
서명
Customer information utilization in business-to-business markets: Muddling through process? 미리보기
저자
Rollins, M.; Bellenger, D. N.; Johnston, W. J.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7096.
서명
Customer initiated interorganizational information systems: The operational impacts and obstacles for small and medium sized suppliers 미리보기
저자
Kauremaa, J.; Karkkainen, M.; Ala-Risku, T.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7097.
서명
Customer integration within service development-A review of methods and an analysis of insitu and exsitu contributions 미리보기
저자
Edvardsson, B.; Kristensson, P.; Magnusson, P.; Sundstrom, E.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7098.
서명
Customer interactivity and new product performance: Moderating effects of product newness and product embeddedness 미리보기
저자
Bonner, J. M.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2010
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7099.
서명
Customer intimacy and commitment to relationships with firms in five different sectors: Preliminary evidence 미리보기
저자
Bugel, M.S.; Verhoef, P.C.; Buunk, A.P.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2011
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7100.
서명
Customer involvement and perceptions: The moderating role of customer co-production 미리보기
저자
Cheung, M.F.Y.; To, W.M.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2011
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
맨앞 이전 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 다음 맨뒤

하단메뉴