주메뉴 바로가기
본문 바로가기(skip to content)
퀵메뉴 바로가기
마이메뉴 바로가기
도서관정보 바로가기
글로벌메뉴
주메뉴
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
ScienceON Search
FRIC Search
신청내역
관리자 목록
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
NDSL Search
FRIC Search
신청내역
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
CNU Search
|
Home
>
원문검색
>
CNU Search
>
가나다리스트
탭메뉴
기본검색
가나다리스트
전체
ㅣ
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ㅣ
가
나
다
라
마
바
사
아
자
차
카
타
파
하
기타
검색 타입
전체
서명
저자
발행처
ISSN
수록DB
키워드
전방일치
완전일치
결과내 검색
검색어
[가나다ABC : C]
총
7,831
건 중
7,831
건 출력
355/392
페이지
제한항목
Elsevier Science B.V., Amsterdam
검색결과제한
자료유형
기사
(7831)
저자
unknown
(845)
Saxby, S.
(19)
Cornet, B.
(4)
Dalton, C. M.
(4)
Hinde, S.
(4)
Rokach, J. Z.
(4)
Sioshansi, F. P.
(4)
Badawy, A. M.
(3)
Bainbridge, D.
(3)
Cheung, K. C.
(3)
Dutta, M.
(3)
Erreygers, G.
(3)
Fanti, L.; Gori, L.
(3)
Fernandez, V.
(3)
Frestad, D.
(3)
Hirschi, A.
(3)
Hunt, J. G.
(3)
Hyndman, R. J.
(3)
Ishiguro, S.
(3)
Joshi, M. P.; Kathuria, R.; Porth, S. J.
(3)
Koste, L. L.; Malhotra, M. K.; Sharma, S.
(3)
Lee, M.
(3)
Long, M. C.
(3)
Mundell, R.
(3)
Narasimhan, R.; Talluri, S.; Das, A.
(3)
더보기
(20)
more...
더보기 취소
출판사
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
(6708)
Elsevier Science B.V., Amsterdam
(1057)
ELSEVIER SCIENCE B.V. AMSTERDAM
(44)
Elsevier Science B.V; Amsterdam
(22)
발행년도
2012
(967)
2011
(872)
2010
(828)
2009
(801)
2008
(790)
2004
(728)
2007
(708)
2006
(696)
2005
(656)
2003
(622)
2002
(152)
2001
(7)
2013
(4)
더보기
(8)
더보기 취소
검색간략리스트
항목선택
서명
저자
발행처
원문제공시작년
정렬
오름차순
내림차순
5
10
15
20
30
50
100
7081.
서명
Customer equity and market value: Two methods, same results?
저자
Silveira, C. S.; de Oliveira, M. O.; Luce, F. B.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7082.
서명
Customer Equity: Building and Managing Relationships as Valuable Assets
저자
Verhoef, P. C.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2002
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7083.
서명
Customer equity management as formative second-order construct
저자
Bruhn, M.; Georgi, D.; Hadwich, K.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7084.
서명
Customer expectations in online auction environments: An exploratory study of customer feedback and risk
저자
Finch, B. J.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7085.
서명
Customer Experience Creation: Determinants, Dynamics and Management Strategies
저자
Verhoef, P. C.; Lemon, K. N.; Parasuraman, A.; Roggeveen, A.; Tsiros, M.; Schlesinger, L. A.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7086.
서명
Customer Experience Management in Retailing: An Organizing Framework
저자
Grewal, D.; Levy, M.; Kumar, V.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7087.
서명
Customer Experience Management in Retailing: Understanding the Buying Process
저자
Puccinelli, N. M.; Goodstein, R. C.; Grewal, D.; Price, R.; Raghubir, P.; Stewart, D.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7088.
서명
Customer-facing supply chain practices-The impact of demand and distribution management on supply chain success
저자
Rexhausen, D.; Pibernik, R.; Kaiser, G.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7089.
서명
Customer-focused adaptation in New York City hotels: exploring the perceptions of Japanese and Korean travelers
저자
Heo, J. K.; Jogaratnam, G.; Buchanan, P.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2004
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7090.
서명
Customer-focused online exchange strategies: Does one size fit all
저자
Boyd, T. C.; Rohm, A. J.; Dunn, D. T.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2004
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7091.
서명
Customer-focused Technology and Performance in Small and Large Banks
저자
Liebach Luneborg, J.; Flohr Nielsen, J.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7092.
서명
Customer ignorance, price-cap regulation, and rent-seeking in mobile roaming
저자
Ambjornsen, T.; Foros, O.; Wasenden, O. C.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2011
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7093.
서명
Customer-induced uncertainty in predicting organizational design: Empirical evidence challenging the service versus manufacturing dichotomy
저자
Chowdhury, S.; Miles, G.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7094.
서명
Customer information sharing among rival firms
저자
Liu, Q.; Serfes, K.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7095.
서명
Customer information utilization in business-to-business markets: Muddling through process?
저자
Rollins, M.; Bellenger, D. N.; Johnston, W. J.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7096.
서명
Customer initiated interorganizational information systems: The operational impacts and obstacles for small and medium sized suppliers
저자
Kauremaa, J.; Karkkainen, M.; Ala-Risku, T.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7097.
서명
Customer integration within service development-A review of methods and an analysis of insitu and exsitu contributions
저자
Edvardsson, B.; Kristensson, P.; Magnusson, P.; Sundstrom, E.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7098.
서명
Customer interactivity and new product performance: Moderating effects of product newness and product embeddedness
저자
Bonner, J. M.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2010
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7099.
서명
Customer intimacy and commitment to relationships with firms in five different sectors: Preliminary evidence
저자
Bugel, M.S.; Verhoef, P.C.; Buunk, A.P.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2011
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7100.
서명
Customer involvement and perceptions: The moderating role of customer co-production
저자
Cheung, M.F.Y.; To, W.M.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2011
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
351
352
353
354
355
356
357
358
359
360
임시보관함보기
하단메뉴