충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : C]
7,831건 중 7,831건 출력
356/392 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
7101.
서명
Customer Knowledge Management and E-commerce: The role of customer perceived risk 미리보기
저자
Lopez-Nicolas, C.; Molina-Castillo, F. J.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7102.
서명
Customer loyalty to one service worker: Should it be discouraged? 미리보기
저자
Bove, L. L.; Johnson, L. W.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7103.
서명
Customer markets and the welfare effects of monetary policy 미리보기
저자
Söderberg, J.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2011
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7104.
서명
Customer opportunistic complaints management: A critical incident approach 미리보기
저자
Ro, H.; Wong, J.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7105.
서명
Customer orientation and innovativeness: Differing roles in New and Old Europe 미리보기
저자
Theoharakis, V.; Hooley, G.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7106.
서명
Customer orientation, conflict, and innovativeness in Japanese sales departments 미리보기
저자
Matsuo, M.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7107.
서명
Customer orientation dissimilarity, sales unit identification, and customer-directed extra-role behaviors: Understanding the contingency role of coworker support 미리보기
저자
Menguc, B.; Boichuk, J. P.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7108.
서명
Customer orientation for decreasing time-to-market of new products: IT implementation as a complementary asset 미리보기
저자
Feng, T.; Sun, L.; Zhu, C.; Sohal, A. S.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7109.
서명
Customer-oriented boundary-spanning behaviors: Test of a social exchange model of antecedents 미리보기
저자
Bettencourt, L. A.; Brown, S. W.; MacKenzie, S. B.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7110.
서명
Customer-oriented improvement and evaluation of supply chain processes supported by simulation models 미리보기
저자
Reiner, G.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7111.
서명
Customer participation and citizenship behavioral influences on employee performance, satisfaction, commitment, and turnover intention 미리보기
저자
Yi, Y.; Nataraajan, R.; Gong, T.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2011
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7112.
서명
Customer perceived control and the moderating effect of restaurant type on evaluations of restaurant employee performance 미리보기
저자
Noone, B. M.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7113.
서명
Customer perceived value in B-t-B service relationships: Investigating the importance of corporate reputation 미리보기
저자
Hansen, H. v.; Samuelsen, B. M.; Silseth, P. l.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7114.
서명
Customer perceived value in the software business 미리보기
저자
Helander, N.; Ulkuniemi, P.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7115.
서명
Customer portfolio analysis practices in different exchange contexts 미리보기
저자
Terho, H.; Halinen, A.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7116.
서명
Customer Rage Episodes: Emotions, Expressions and Behaviors 미리보기
저자
McColl-Kennedy, J. R.; Patterson, P. G.; Smith, A. K.; Brady, M. K.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7117.
서명
Customer reactions to acquirer-dominant mergers and acquisitions 미리보기
저자
Thorbjornsen, H.; Dahlen, M.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2011
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7118.
서명
Customer, regulatory, and competitive pressure as drivers of environmental innovation 미리보기
저자
Yalabik, B.; Fairchild, R. J.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2011
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7119.
서명
Customer Relationship Management (CRM) systems, intermediation and disintermediation: The case of INSG 미리보기
저자
Bull, C.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2010
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7120.
서명
Customer relationship management: Finding value drivers 미리보기
저자
Richards, K. A.; Jones, E.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
맨앞 이전 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 다음 맨뒤

하단메뉴