주메뉴 바로가기
본문 바로가기(skip to content)
퀵메뉴 바로가기
마이메뉴 바로가기
도서관정보 바로가기
글로벌메뉴
주메뉴
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
ScienceON Search
FRIC Search
신청내역
관리자 목록
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
NDSL Search
FRIC Search
신청내역
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
CNU Search
|
Home
>
원문검색
>
CNU Search
>
가나다리스트
탭메뉴
기본검색
가나다리스트
전체
ㅣ
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ㅣ
가
나
다
라
마
바
사
아
자
차
카
타
파
하
기타
검색 타입
전체
서명
저자
발행처
ISSN
수록DB
키워드
전방일치
완전일치
결과내 검색
검색어
[가나다ABC : C]
총
7,831
건 중
7,831
건 출력
356/392
페이지
제한항목
Elsevier Science B.V., Amsterdam
검색결과제한
자료유형
기사
(7831)
저자
unknown
(845)
Saxby, S.
(19)
Cornet, B.
(4)
Dalton, C. M.
(4)
Hinde, S.
(4)
Rokach, J. Z.
(4)
Sioshansi, F. P.
(4)
Badawy, A. M.
(3)
Bainbridge, D.
(3)
Cheung, K. C.
(3)
Dutta, M.
(3)
Erreygers, G.
(3)
Fanti, L.; Gori, L.
(3)
Fernandez, V.
(3)
Frestad, D.
(3)
Hirschi, A.
(3)
Hunt, J. G.
(3)
Hyndman, R. J.
(3)
Ishiguro, S.
(3)
Joshi, M. P.; Kathuria, R.; Porth, S. J.
(3)
Koste, L. L.; Malhotra, M. K.; Sharma, S.
(3)
Lee, M.
(3)
Long, M. C.
(3)
Mundell, R.
(3)
Narasimhan, R.; Talluri, S.; Das, A.
(3)
더보기
(20)
more...
더보기 취소
출판사
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
(6708)
Elsevier Science B.V., Amsterdam
(1057)
ELSEVIER SCIENCE B.V. AMSTERDAM
(44)
Elsevier Science B.V; Amsterdam
(22)
발행년도
2012
(967)
2011
(872)
2010
(828)
2009
(801)
2008
(790)
2004
(728)
2007
(708)
2006
(696)
2005
(656)
2003
(622)
2002
(152)
2001
(7)
2013
(4)
더보기
(8)
더보기 취소
검색간략리스트
항목선택
서명
저자
발행처
원문제공시작년
정렬
오름차순
내림차순
5
10
15
20
30
50
100
7101.
서명
Customer Knowledge Management and E-commerce: The role of customer perceived risk
저자
Lopez-Nicolas, C.; Molina-Castillo, F. J.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7102.
서명
Customer loyalty to one service worker: Should it be discouraged?
저자
Bove, L. L.; Johnson, L. W.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7103.
서명
Customer markets and the welfare effects of monetary policy
저자
Söderberg, J.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2011
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7104.
서명
Customer opportunistic complaints management: A critical incident approach
저자
Ro, H.; Wong, J.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7105.
서명
Customer orientation and innovativeness: Differing roles in New and Old Europe
저자
Theoharakis, V.; Hooley, G.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7106.
서명
Customer orientation, conflict, and innovativeness in Japanese sales departments
저자
Matsuo, M.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7107.
서명
Customer orientation dissimilarity, sales unit identification, and customer-directed extra-role behaviors: Understanding the contingency role of coworker support
저자
Menguc, B.; Boichuk, J. P.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7108.
서명
Customer orientation for decreasing time-to-market of new products: IT implementation as a complementary asset
저자
Feng, T.; Sun, L.; Zhu, C.; Sohal, A. S.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7109.
서명
Customer-oriented boundary-spanning behaviors: Test of a social exchange model of antecedents
저자
Bettencourt, L. A.; Brown, S. W.; MacKenzie, S. B.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7110.
서명
Customer-oriented improvement and evaluation of supply chain processes supported by simulation models
저자
Reiner, G.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7111.
서명
Customer participation and citizenship behavioral influences on employee performance, satisfaction, commitment, and turnover intention
저자
Yi, Y.; Nataraajan, R.; Gong, T.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2011
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7112.
서명
Customer perceived control and the moderating effect of restaurant type on evaluations of restaurant employee performance
저자
Noone, B. M.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7113.
서명
Customer perceived value in B-t-B service relationships: Investigating the importance of corporate reputation
저자
Hansen, H. v.; Samuelsen, B. M.; Silseth, P. l.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7114.
서명
Customer perceived value in the software business
저자
Helander, N.; Ulkuniemi, P.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7115.
서명
Customer portfolio analysis practices in different exchange contexts
저자
Terho, H.; Halinen, A.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7116.
서명
Customer Rage Episodes: Emotions, Expressions and Behaviors
저자
McColl-Kennedy, J. R.; Patterson, P. G.; Smith, A. K.; Brady, M. K.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7117.
서명
Customer reactions to acquirer-dominant mergers and acquisitions
저자
Thorbjornsen, H.; Dahlen, M.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2011
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7118.
서명
Customer, regulatory, and competitive pressure as drivers of environmental innovation
저자
Yalabik, B.; Fairchild, R. J.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2011
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7119.
서명
Customer Relationship Management (CRM) systems, intermediation and disintermediation: The case of INSG
저자
Bull, C.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2010
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7120.
서명
Customer relationship management: Finding value drivers
저자
Richards, K. A.; Jones, E.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
351
352
353
354
355
356
357
358
359
360
임시보관함보기
하단메뉴