충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : C]
7,831건 중 7,831건 출력
357/392 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
7121.
서명
Customer relationship management in retailing: A content analysis of retail trade journals 미리보기
저자
Anderson, J. L.; Jolly, L. D.; Fairhurst, A. E.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7122.
서명
Customer relationship management in small-medium enterprises: The case of Turkish tourism industry 미리보기
저자
Ozgener, S.; Iraz, R.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7123.
서명
Customer relationship management processes: How faithful are business-to-business firms to customer profitability? 미리보기
저자
Johnson, D. S.; Clark, B. H.; Barczak, G.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7124.
서명
Customer response to day-ahead market hourly pricing: Choices and performance 미리보기
저자
Hopper, N.; Goldman, C.; Bharvirkar, R.; Neenan, B.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7125.
서명
Customer response to dissatisfaction: A synthesis of literature and conceptual framework 미리보기
저자
Ferguson, J. L.; Johnston, W. J.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2011
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7126.
서명
Customer retailer loyalty in the context of multiple channel strategies 미리보기
저자
Wallace, D. W.; Giese, J. L.; Johnson, J. L.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2004
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7127.
서명
Customer retention and price matching: The AFPs case 미리보기
저자
Hidalgo, P.; Manzur, E.; Olavarrieta, S.; Farias, P.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7128.
서명
Customer retention management in the B2C electronic business 미리보기
저자
Wirtz, B. W.; Lihotzky, N.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7129.
서명
Customer Retention Management in the B2C Electronic Business 미리보기
저자
Wirtz, B. W.; Lihotzky, N.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7130.
서명
Customers acting badly: Evidence from the hospitality industry 미리보기
저자
Daunt, K. L.; Harris, L. C.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2011
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7131.
서명
Customer-sales employee encounters: a dyadic perspective 미리보기
저자
van Dolen, W.; Lemmink, J.; de Ruyter, K.; de Jong, A.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2002
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7132.
서명
Customer's angry voice: Targeting employees or the organization? 미리보기
저자
McColl-Kennedy, J. R.; Sparks, B. A.; Nguyen, D. T.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2011
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7133.
서명
Customer satisfaction and brand equity 미리보기
저자
Torres, A.; Tribo, J. A.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2011
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7134.
서명
Customer satisfaction and dissatisfaction in retail banking: Exploring the asymmetric impact of attribute performances 미리보기
저자
Arbore, A.; Busacca, B.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7135.
서명
Customer satisfaction and loyalty in online and offline environments 미리보기
저자
Shankar, V.; Smith, A. K.; Rangaswamy, A.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7136.
서명
Customer satisfaction and loyalty in service: Two concepts, four constructs, several relationships 미리보기
저자
Bodet, G.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7137.
서명
Customer satisfaction and retail sales performance: an empirical investigation 미리보기
저자
Gomez, M. I.; McLaughlin, E. W.; Wittink, D. R.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2004
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7138.
서명
Customer satisfaction driven quality improvement target planning for product development in automotive industry 미리보기
저자
Yadav, O. P.; Goel, P. S.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7139.
서명
Customer satisfaction in European food retailing 미리보기
저자
Juhl, H. J.; Kristensen, K.; Ostergaard, P.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2002
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7140.
서명
Customer satisfaction measurement practice in Taiwan hotels 미리보기
저자
Su, A. Y.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2004
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
맨앞 이전 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 다음 맨뒤

하단메뉴