주메뉴 바로가기
본문 바로가기(skip to content)
퀵메뉴 바로가기
마이메뉴 바로가기
도서관정보 바로가기
글로벌메뉴
주메뉴
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
ScienceON Search
FRIC Search
신청내역
관리자 목록
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
NDSL Search
FRIC Search
신청내역
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
CNU Search
|
Home
>
원문검색
>
CNU Search
>
가나다리스트
탭메뉴
기본검색
가나다리스트
전체
ㅣ
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ㅣ
가
나
다
라
마
바
사
아
자
차
카
타
파
하
기타
검색 타입
전체
서명
저자
발행처
ISSN
수록DB
키워드
전방일치
완전일치
결과내 검색
검색어
[가나다ABC : C]
총
7,831
건 중
7,831
건 출력
357/392
페이지
제한항목
Elsevier Science B.V., Amsterdam
검색결과제한
자료유형
기사
(7831)
저자
unknown
(845)
Saxby, S.
(19)
Cornet, B.
(4)
Dalton, C. M.
(4)
Hinde, S.
(4)
Rokach, J. Z.
(4)
Sioshansi, F. P.
(4)
Badawy, A. M.
(3)
Bainbridge, D.
(3)
Cheung, K. C.
(3)
Dutta, M.
(3)
Erreygers, G.
(3)
Fanti, L.; Gori, L.
(3)
Fernandez, V.
(3)
Frestad, D.
(3)
Hirschi, A.
(3)
Hunt, J. G.
(3)
Hyndman, R. J.
(3)
Ishiguro, S.
(3)
Joshi, M. P.; Kathuria, R.; Porth, S. J.
(3)
Koste, L. L.; Malhotra, M. K.; Sharma, S.
(3)
Lee, M.
(3)
Long, M. C.
(3)
Mundell, R.
(3)
Narasimhan, R.; Talluri, S.; Das, A.
(3)
더보기
(20)
more...
더보기 취소
출판사
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
(6708)
Elsevier Science B.V., Amsterdam
(1057)
ELSEVIER SCIENCE B.V. AMSTERDAM
(44)
Elsevier Science B.V; Amsterdam
(22)
발행년도
2012
(967)
2011
(872)
2010
(828)
2009
(801)
2008
(790)
2004
(728)
2007
(708)
2006
(696)
2005
(656)
2003
(622)
2002
(152)
2001
(7)
2013
(4)
더보기
(8)
더보기 취소
검색간략리스트
항목선택
서명
저자
발행처
원문제공시작년
정렬
오름차순
내림차순
5
10
15
20
30
50
100
7121.
서명
Customer relationship management in retailing: A content analysis of retail trade journals
저자
Anderson, J. L.; Jolly, L. D.; Fairhurst, A. E.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7122.
서명
Customer relationship management in small-medium enterprises: The case of Turkish tourism industry
저자
Ozgener, S.; Iraz, R.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7123.
서명
Customer relationship management processes: How faithful are business-to-business firms to customer profitability?
저자
Johnson, D. S.; Clark, B. H.; Barczak, G.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7124.
서명
Customer response to day-ahead market hourly pricing: Choices and performance
저자
Hopper, N.; Goldman, C.; Bharvirkar, R.; Neenan, B.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7125.
서명
Customer response to dissatisfaction: A synthesis of literature and conceptual framework
저자
Ferguson, J. L.; Johnston, W. J.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2011
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7126.
서명
Customer retailer loyalty in the context of multiple channel strategies
저자
Wallace, D. W.; Giese, J. L.; Johnson, J. L.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2004
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7127.
서명
Customer retention and price matching: The AFPs case
저자
Hidalgo, P.; Manzur, E.; Olavarrieta, S.; Farias, P.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7128.
서명
Customer retention management in the B2C electronic business
저자
Wirtz, B. W.; Lihotzky, N.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7129.
서명
Customer Retention Management in the B2C Electronic Business
저자
Wirtz, B. W.; Lihotzky, N.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7130.
서명
Customers acting badly: Evidence from the hospitality industry
저자
Daunt, K. L.; Harris, L. C.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2011
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7131.
서명
Customer-sales employee encounters: a dyadic perspective
저자
van Dolen, W.; Lemmink, J.; de Ruyter, K.; de Jong, A.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2002
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7132.
서명
Customer's angry voice: Targeting employees or the organization?
저자
McColl-Kennedy, J. R.; Sparks, B. A.; Nguyen, D. T.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2011
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7133.
서명
Customer satisfaction and brand equity
저자
Torres, A.; Tribo, J. A.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2011
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7134.
서명
Customer satisfaction and dissatisfaction in retail banking: Exploring the asymmetric impact of attribute performances
저자
Arbore, A.; Busacca, B.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7135.
서명
Customer satisfaction and loyalty in online and offline environments
저자
Shankar, V.; Smith, A. K.; Rangaswamy, A.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7136.
서명
Customer satisfaction and loyalty in service: Two concepts, four constructs, several relationships
저자
Bodet, G.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7137.
서명
Customer satisfaction and retail sales performance: an empirical investigation
저자
Gomez, M. I.; McLaughlin, E. W.; Wittink, D. R.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2004
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7138.
서명
Customer satisfaction driven quality improvement target planning for product development in automotive industry
저자
Yadav, O. P.; Goel, P. S.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7139.
서명
Customer satisfaction in European food retailing
저자
Juhl, H. J.; Kristensen, K.; Ostergaard, P.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2002
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7140.
서명
Customer satisfaction measurement practice in Taiwan hotels
저자
Su, A. Y.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2004
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
351
352
353
354
355
356
357
358
359
360
임시보관함보기
하단메뉴