주메뉴 바로가기
본문 바로가기(skip to content)
퀵메뉴 바로가기
마이메뉴 바로가기
도서관정보 바로가기
글로벌메뉴
주메뉴
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
ScienceON Search
FRIC Search
신청내역
관리자 목록
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
NDSL Search
FRIC Search
신청내역
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
CNU Search
|
Home
>
원문검색
>
CNU Search
>
가나다리스트
탭메뉴
기본검색
가나다리스트
전체
ㅣ
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ㅣ
가
나
다
라
마
바
사
아
자
차
카
타
파
하
기타
검색 타입
전체
서명
저자
발행처
ISSN
수록DB
키워드
전방일치
완전일치
결과내 검색
검색어
[가나다ABC : C]
총
7,831
건 중
7,831
건 출력
358/392
페이지
제한항목
Elsevier Science B.V., Amsterdam
검색결과제한
자료유형
기사
(7831)
저자
unknown
(845)
Saxby, S.
(19)
Cornet, B.
(4)
Dalton, C. M.
(4)
Hinde, S.
(4)
Rokach, J. Z.
(4)
Sioshansi, F. P.
(4)
Badawy, A. M.
(3)
Bainbridge, D.
(3)
Cheung, K. C.
(3)
Dutta, M.
(3)
Erreygers, G.
(3)
Fanti, L.; Gori, L.
(3)
Fernandez, V.
(3)
Frestad, D.
(3)
Hirschi, A.
(3)
Hunt, J. G.
(3)
Hyndman, R. J.
(3)
Ishiguro, S.
(3)
Joshi, M. P.; Kathuria, R.; Porth, S. J.
(3)
Koste, L. L.; Malhotra, M. K.; Sharma, S.
(3)
Lee, M.
(3)
Long, M. C.
(3)
Mundell, R.
(3)
Narasimhan, R.; Talluri, S.; Das, A.
(3)
더보기
(20)
more...
더보기 취소
출판사
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
(6708)
Elsevier Science B.V., Amsterdam
(1057)
ELSEVIER SCIENCE B.V. AMSTERDAM
(44)
Elsevier Science B.V; Amsterdam
(22)
발행년도
2012
(967)
2011
(872)
2010
(828)
2009
(801)
2008
(790)
2004
(728)
2007
(708)
2006
(696)
2005
(656)
2003
(622)
2002
(152)
2001
(7)
2013
(4)
더보기
(8)
더보기 취소
검색간략리스트
항목선택
서명
저자
발행처
원문제공시작년
정렬
오름차순
내림차순
5
10
15
20
30
50
100
7141.
서명
Customer satisfaction measurement practice in Taiwan hotels
저자
Su, A. Y.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2004
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7142.
서명
Customer satisfactions key factors in Spanish grocery stores: Evidence from hypermarkets and supermarkets
저자
Martínez-Ruiz, M. x.; Jiménez-Zarco, A. I.; Izquierdo-Yusta, A.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2010
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7143.
서명
Customer satisfaction study via a latent segment model
저자
Fonseca, J. R.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7144.
서명
Customer satisfaction using low cost carriers
저자
Kim, Y. K.; Lee, H. R.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2011
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7145.
서명
Customer satisfaction with order fulfillment in retail supply chains: implications of product type in electronic B2C transactions
저자
Thirumalai, S.; Sinha, K. K.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7146.
서명
Customer satisfaction with service recovery
저자
Gustafsson, A.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7147.
서명
Customers' cognitive, emotional, and actionable response to the servicescape: A test of the moderating effect of the restaurant type
저자
Kim, W. G.; Moon, Y. J.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7148.
서명
Customer segments as moving targets: Integrating customer value dynamism into segment instability logic
저자
Blocker, C. P.; Flint, D. J.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7149.
서명
Customer service and the 14?foot wire
저자
Duane Ireland, R.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7150.
서명
Customer Service in UK call centres
저자
Brown, G.; Maxwell, G.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2002
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7151.
서명
Customer service strategy options: A multiple case study in a B2B setting
저자
Wouters, J. P.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2004
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7152.
서명
Customer solutions in the capital goods industry: Examining the impact of the buying center
저자
Tollner, A.; Blut, M.; Holzmuller, H. H.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2011
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7153.
서명
Customer Sovereignty: Why Customer Choice Trumps Administrative Capacity Mechanisms
저자
King, M. J.; King, K.; Rosenzweig, M. B.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7154.
서명
Customers’ perceptions of service quality: Do servers’ age stereotypes matter?
저자
Luoh, H.-F.; Tsaur, S.-H.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2011
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7155.
서명
Customers' perspectives regarding e-banking in an emerging economy
저자
Agarwal, R.; Rastogi, S.; Mehrotra, A.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7156.
서명
Customers: The "New" Strategic Asset for Utilities
저자
Prince, S.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7157.
서명
Customer-to-noncustomer interactions: Extending the 'social' dimension of the store environment
저자
Sands, S.; Harper, E.; Ferraro, C.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2011
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7158.
서명
Customer value and autoethnography: subjective personal introspection and the meanings of a photograph collection
저자
Holbrook, M. B.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7159.
서명
Customer value anticipation, customer satisfaction and loyalty: An empirical examination
저자
Flint, D. J.; Blocker, C. P.; Boutin, P. J.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2011
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7160.
서명
Customer value creation: A journey in the search of excellence
저자
Geraerdts, R.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
351
352
353
354
355
356
357
358
359
360
임시보관함보기
하단메뉴